ایده برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه


ایده برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه
از این نکات و ترفندهای هوشمندانه استفاده کنید تا به یک آشپزخانه استاندارد جلوه و زیبایی طراحی موزون داده شود
Date:1398/10/10

یک آشپزخانه حاشیه ای در صدر بسیاری از لیست های آرزو قرار دارد ، اما به دلیل هزینه اغلب ممکن است از دسترس خارج شود. با الهام از برخی از آشپزخانه های زیبا با طراحی Houzz ، این ایده های هوشمند می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا به ساده ترین فضاهای آشپز یک طراحی زیبا و شیک ارائه دهد.

آشپزخانه الکلی توسط آلیسون هاموند عکاسی

عکاسی آلیسون هاموند یک عنصر غافلگیر کننده اضافه کنید از جمله اینکه یک مبلمان منحصر به فرد در آشپزخانه شما می تواند تأثیر بزرگی بگذارد ، و اگر این یک قطعه پرنعمت است ، تأثیر آن حتی بیشتر خواهد شد. این کابینت زرق و برق دار فضای کافی برای ذخیره سازی ، یک سطح جزیره مفید را فراهم می کند و یک کانون خیره کننده در اتاق ایجاد می کند.

آشپزخانه اسکاندیناوی توسط آشپزخانه Sola

کابینت های خود را پارتیشن بندی کنید یکی از ویژگی های مهم آشپزخانه طراح ، ذخیره سازی موزون متناسب با نیاز شماست. اضافه کردن پارتیشن به کمد شما یک راه ساده برای ایجاد محفظه های کوچکتر است که به ظاهر برای موارد خاص طراحی شده است. اگر این کار را در DIY کنید ، توسط نجار یا توسط خودتان به راحتی قابل نصب است.

آشپزخانه سنتی توسط MOSAIC [طراحی + ساخت]

سفارشی کردن فضای ذخیره سازی داخلی انواع مختلفی وجود دارد که می توانید در کمد و زیر شلواری موجود ، فضای ذخیره موقت را ایجاد کنید. این پارتیشن کشو را می توان با استفاده از بخشی از گیره و چند میخ چوبی ساخت. روش دیگر ، از جعبه ها و ظروف استفاده کنید تا زیر شلواری خود را به صورت جداگانه تقسیم کنید.

آشپزخانه ویکتوریا توسط آشپزخانه های Beo-Port و فضای داخلی

در مورد فضا هوشمند باشید استفاده از فضایی که با روشی هوشمندانه دارید فوراً حس یک طراحی متفکر را ایجاد خواهید کرد. قفسه حلق آویز در این جزیره استفاده زیادی از فضای غیرمستقیم مرده دارد. در برخی از قطعات درجه یک سرمایه گذاری کنید تا یک تصور زیبا برای اولین بار داشته باشید. این موارد را می توان از فروشگاه های دست دوم یا تخفیف تهیه کرد ، اما به یاد داشته باشید که نگهدارنده های پلاستیکی را مخفی نگه دارید!

آشپزخانه روستایی توسط کرم و طراحی داخلی سیاه

فضای ذخیره سازی خود را سبک کنید در یک آشپزخانه کنار جاده ، فضای ذخیره سازی به کمال طراحی می شود. چند عنصر جذاب را معرفی کنید تا بدون نیاز به هزینه بیش از حد ، همان اثر را به شما ارائه دهد. در این فضای آشپزخانه زیبا ، قفسه های جعبه ساده با استفاده از کاشی های تزئینی ، لمس طراح داده می شود. یک قفسه کوچکتر مناسب برای لیوان است ، در حالی که حلق آویز ، سبد سیم ، گلدان های زیبا و گلدان ها مکانی را برای همه چیز فراهم می کند. تمام وسایل خانه دارند و آشپزخانه بسیار زیبا به نظر می رسد. از این روش های هوشمندانه برای سبک کردن قفسه های باز الهام بگیرید

آشپزخانه صنعتی توسط خانه عکس تازه

آوردن برخی از روشنایی آشپزخانه های طراح دارای نورپردازی بی عیب و نقص است. این امر نه تنها اتاق را خیره کننده جلوه می دهد ، بلکه از نورپردازی کار مؤثر نیز استفاده می کند تا فضای آن ساده تر و لذت بخش تر شود. اگر می خواهید نورپردازی جدیدی را به آشپزخانه موجود معرفی کنید ، سعی کنید از چراغهای روشنایی LED و نوارهایی که نیازی به سیم کشی ندارند استفاده کنید. آنها را روی میزهای کار ، زیر کابینت و داخل کمد های باز یا شیشه ای جلوی آنها نصب کنید تا جلوه ای گران قیمت به وجود بیاید. آشپزخانه شما را روشن می کند؟ نحوه ایجاد حداکثر تأثیر را ببینید

آشپزخانه معاصر توسط فروشگاه املاک Period

با ایجاد یک عنصر جالب برای جلب توجه و ایجاد یک نقطه کانونی ، طراحی آشپزخانه خود را بهبود بخشید. کاغذ دیواری زیبا باعث ایجاد حس سبک به این آشپزخانه می شود. کاغذ دیواری راهی عالی برای تازه کردن اتاق است بدون اینکه نیازی به انجام کار زیاد یا هزینه زیادی داشته باشید. در یک ملک اجاره ، عکس های دیواری وینیل یا کاغذ دیواری موقت را امتحان کنید.

آشپزخانه معاصر توسط Ryan Wicks Photography Ltd

برس های رنگ را بیرون بیاورید رنگ تفاوت زیادی در ظاهر اتاق ایجاد می کند و لیز رنگ می تواند باعث شگفتی شود. چه روی دیوارها ، کف یا کابینت باشد ، از رنگ استفاده کنید تا فوراً حال و هوای آشپزخانه شما تغییر کند. یا با لکه ای از لرزش و روشنایی آن را روشن کنید یا چیزهای کم رنگ را با خنثی ظریف روشن کنید.

آشپزخانه معاصر توسط Blakes London

جاز تا یک دیوار خالی یک دیوار خالی مکان مناسبی برای قفسه های باز به عنوان راهی برای اضافه کردن فضای بیشتر و ایجاد فضای نمایش است. برای اضافه کردن شخصیت ، قفسه تزئینی یا متضاد را انتخاب کنید. قفسه ها را از درهم و برهم نگه دارید و از آنها به عنوان یک قطعه طراحی برای نشان دادن چیدمان های یک ظاهر طراحی شده کتاب های دستور العمل ، اشیاء زیبا و قطعات جالب استفاده کنید.

آشپزخانه اسکاندیناوی توسط آشپزخانه های پایدار

قطع برخی از آثار هنری روش مناسب برای اضافه کردن شخصیت و لمس شیک به یک اتاق است. این می تواند یک قطعه سرمایه گذاری با ارزش ، یک دیوار خیره کننده آویزان و یا یک چاپ ساده یا پوستر پرنعمت باشد. آوردن قطعاتی که منعکس کننده سبک شخصی شما باشد به شما کمک می کند تا فضای طراحی شده را حس کنید. حتی در خصوص ویژگی های اجاره ، اگر از صاحبخانه خود بخوبی سؤال کنید ، آنها گاهی اوقات خوشحال می شوند که وسایل را با استفاده از قلاب های تصویری حرفه ای آویزان کنید که باعث خسارت کمی می شود. از طرف دیگر ، می توانید با استفاده از قلاب و سیم ، بدون آسیب رساندن به دیوار ، آثار هنری را از ریل های تصویر آویزان کنید.

آشپزخانه به سبک ساحل توسط کارولین مک کریدی

تعویض درها تعویض درهای کابینت شما یک روش ساده برای ظاهر یک آشپزخانه کاملا جدید است. تا زمانی که واحدهای شما به اندازه استاندارد باشد و لاشه های اصلی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند ، می توانید بدون نگرانی در مورد محل کار ، چلپ چلوپ ، لوله کشی یا برق ، درها را تعویض کنید. این کمی گرانتر از ایده های دیگر است ، زیرا درها معمولاً گرانترین قسمت یک واحد هستند. با این حال ، این بسیار ارزان تر از نوسازی کامل است و اگر از طرح فعلی آشپزخانه خود و سایر عناصر راضی هستید ، یک راه حل بسیار مقرون به صرفه است.

Eclectic by British Standard توسط انگلیسی ساده

دستگیره خود را تغییر دهید یکی دیگر از راههای ساده برای به روزرسانی واحدهای خود ، تعویض دسته ها است. کابینت های کلاسیک با این ترفند ساده می توانند از سنتی به معاصر تبدیل شوند یا برعکس. به طور مشابه ، یک دستگیره تولید انبوه ارزان قیمت با دستگیره سرامیکی دستباف زیبا یا کشش شیک درب چرمی جایگزین شده می تواند با یک ضربه تند و سریع سریع یک پیچ گوشتی فاکتور شیک آشپزخانه شما را تقویت کند. این یک راه حل موقت است زیرا اگر تصمیم دارید جابجایی یا تعویض آشپزخانه خود را تغییر دهید ، می توانید دسته ها را به عقب برگردانید ، و باید دستگیره های زیبای جدید خود را برای استفاده مجدد نگه دارید.

آشپزخانه معاصر توسط آشپزخانه هاروی جونز

اسپلیک بک را به روز کنید اسپلش بک می تواند تفاوت زیادی در ظاهر آشپزخانه شما ایجاد کند. معمولاً هنگام انتقال به خانه جدید این اتفاق می افتد که آشپزخانه از نظر عملکرد کاملاً مناسب باشد ، اما بعضی از عناصر ، غالباً چلپ چلوپ ، مطابق سلیقه شما نیستند ، اما می توان آن را به راحتی حل کرد. جایگزین کردن اسپلش بک راه حل ایده آل است اما نیاز به مراقبت دارد تا به محل کار ، کابینت یا دیوار آسیب نرسد. برای یک به روزرسانی ساده در DIY ، سعی کنید آن را نقاشی کنید یا روی کاشی ها را تنگ کنید. به عنوان آخرین راه حل ، این امکان وجود دارد که روی یک چلپ چلوپ موجود کاشی کنید به شرط آنکه ایمن باشد و دیوار آن سالم باشد.


Rss Services Print  -(6 Body)  Visitor Count: 1671
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image