شش نکته برای انتخاب مبل و مبلمان مناسب


شش نکته برای انتخاب مبل و مبلمان مناسب
در حالی که به دنبال مبل مناسب برای تکمیل اتاق نشیمن خود هستید ، قبل از خرید این لیست چک از معیارهای مهم را در ذهن داشته باشید
Date:1398/10/13

مبل یکی از بزرگترین سرمایه گذاری مبلمان است که شما می کنید - و یکی از دائمی ترین. حتی اگر شما فقط بخواهید یک مورد موقت را بخرید ، در نهایت از اتاق نشیمن به اتاق خانواده به اتاق آفتاب و سرانجام ساکن دانشجویی منتقل خواهید شد. قبل از دانستن آن ، یک دهه یا بیشتر گذشت و آن خرید ضربه ای بخشی از زندگی شما شده است. بنابراین قبل از خرید کمی به آن فکر کنید. مبل های با کیفیت باید احساس جامد و سنگین کنند. روی یک نفر بنشینید تا استحکام آن را آزمایش کند ، سپس آن را با یک گوشه بلند کنید و کمی تکان دهید. اگر احساس سبکی یا مبهم است ، از آن استفاده کنید. به دنبال قاب ساخته شده از چوب سخت چوب خشک شده مانند کوره بلوط ، توسکا ، توس ، درخت افرا یا در عوض ، تخته سه لا با کیفیت بالا و یا تخته سه لا دریایی باشید. چشمه های دستی هشت طرفه ، ویژگی بارز مبلمان خوب است ، اما چشمه های شفاف S شکل می توانند تقریباً به همان میزان راحتی را فراهم کنند. چشمه های سیم پیچ قطره جایگزین کم هزینه تری هستند. بیشتر کوسن ها دارای هسته فوم پلی اورتان هستند. هر چه فوم متراکم تر باشد ، سنگین تر و ماندگاری آن بیشتر است. در ارزان ترین مبلمان ، کوسن فقط با هسته فوم پلی اورتان پر شده است. در مبلمان بهتر هسته با روتختی پیچیده می شود. گزینه های با کیفیت بالاتر شامل بالشتک های پلی اتیلن است که مخلوط کردن با استحکام است. کوسن های بهاری به پایین ، که دارای هسته ای از چشمه ها است که توسط کف و پرها احاطه شده است. و همه پایین ، که همه پر است (و کارهای زیادی). بهترین کاناپه ها دارای اتصالات دوطرفه و دارای بلوک های گوشه ای هستند که هم چسبان هستند و هم پیچ (نه به صورت پایه) به جای خود قرار گرفته اند. قطعات باکیفیت دارای پاهای جزئی از قاب هستند که فقط به آن متصل نیستند (اگرچه پاهای جداشونده دستیابی به وسایل را از طریق درهای ورودی آسانتر می کنند) کاناپه ای باکیفیت و مناسب را خریداری کنید. خرید شما طی سالهای طولانی استهلاک می شود. به علاوه ، معمولاً ارزان تر کردن مبل مناسب نسبت به خرید جدید جدید با کیفیت قابل مقایسه ارزان تر است.

اتاق نشیمن انتقالی توسط کلوئه وارنر

کلوئه وارنر سبک کاناپه ای را انتخاب کنید که سبک خانه شما را تکمیل کند. اگر فضای داخلی شما سنتی است ، به دنبال کاناپه ای با بازوهای نورد ، کوسن های محصور شده ، دامن و یا بالشتک بکشید. مبل های معاصر تمایل به داشتن خطوط تمیز ، کمتری شکوفا و اثاثه یا لوازم داخلی کم رنگ دارند.

اتاق نشیمن صنعتی توسط فضای داخلی jamesthomas

فضای داخلی jamesthomas اندازه اتاق نسبت های اتاق را در نظر بگیرید و تعیین کنید که ارتفاع ، طول و عمق مبل در فضا چه به نظر می رسد. اگر بلاتکلیف نیستید ، با استفاده از نوار پوشاندن ، ردپای خود را روی زمین مسخره کنید. یا "ساخت" یک کاناپه را از جعبه های خالی در نظر بگیرید - سپس چند روز با آن زندگی کنید تا ببینید که چه احساسی دارد.

اتاق خانوادگی انتقالی توسط طوبی طراحی داخلی

طراحی داخلی توبی فیرلی فضای صندلی اگر قصد دارید مدت زمان زیادی را برای خوابیدن روی مبل برای خواندن یا چرت زدن بگذرانید ، حتماً فضای کافی بین بازوها داشته باشد. به طول کلی به تنهایی اعتماد نکنید زیرا عرض بازوها روی فضای صندلی واقعی تأثیر می گذارد.

اتاق نشیمن سنتی Aspen & Ivy

آسپن و پیچک اگر فضای کوتاهی دارید ، به فکر خرید مبل با دست های کم یا بدون بازو باشید - این باعث می شود اتاق شما بزرگتر به نظر برسد.

اتاق نشیمن روستایی توسط سازندگان خانه اوکلی

سازندگان خانه اوکلی چند نفر می خواهید کرسی کنید؟ این ممکن است مانند یک سوال احمقانه به نظر برسد ، اما حقیقت این است که هیچ کس دوست ندارد روی شکاف بنشیند. بنابراین اگر مبل راحتی با دو بالشتک دارید ، فقط دو نفر انتظار داشته باشید که از آن استفاده کنند. برای اسکان بیشتر افراد ، مبل راحتی با سه بالشتک یا یک کوسن بلند تنها به نام کوسن نیمکت بگیرید.

اتاق نشیمن معاصر توسط Love Your Room LLC

Love Your Room LLC مبل های پشتی به طور کلی دارای یکی از دو نوع پشت هستند: یک بالش به عقب ، که دارای بالشتک های قابل جدا شدن یا بالش های پشتی است. یا پشتی محکم ، که در آن اثاثه یا لوازم داخلی تزیین شده به پشت پرده مبل.

اتاق نشیمن به سبک ساحل توسط MuseInteriors

MuseInteriors مبل های پشتی بالش معمولاً راحت تر و جذاب تر به نظر می رسند ، اما یک روند نزولی وجود دارد: مگر اینکه با شل و ول کردن خود کوشا باشید ، کوسن ها معمولاً کمی سؤال آور به نظر می رسند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به واسطه چیزی شبیه به آن دچار حواس پرتی می شوند ، ممکن است بخواهید کمر محکم در نظر بگیرید.

اتاق نشیمن معاصر توسط کندل ویلکینسون طراحی

عمق هنگام صحبت از مبل ها ، یک اندازه برای همه مناسب نیست. عمق صندلی و زاویه عقب بر راحتی شما تأثیر می گذارد. چگونه می دانید عمق برای شما مناسب است؟ بگذارید تجربه راهنمای شما باشد. اگر مبل راحتی یا صندلی راحتی وجود دارد ، فاصله آن را از قسمت داخلی زانو تا جایی که کمر شما به قسمت پشتی مبل ضربه می زند ، اندازه بگیرید ، سپس مبل راحتی بخرید که دارای ابعاد مشابه باشد.

اتاق نشیمن التقاطی توسط طراحی داخلی آنا Lattimore

پارچه از آنجا که مبل ها چنین سرمایه گذاری بزرگی هستند ، شما می خواهید که مال شما تا زمانی که ممکن باشد مد بماند. با توجه به این ، بهتر است با یک پارچه خنثی بچسبید. همیشه می توانید رنگ و الگوی خود را با بالش های پرتاب اضافه کنید. بعلاوه ، اگر تصمیم به تغییر مجدد گرفتید ، کوسن ها آسان و ارزان هستند.

انتقالی توسط لوسی و کمپانی

اگر بچه دارید و یک کاناپه خنثی به نظر می رسد که دعوت به فاجعه باشد ، یک رنگ تیره یا یک مبل با الگوی کلی ظریف را در نظر بگیرید. به عنوان یک قاعده ، پارچه های مصنوعی با دوام تر ، رنگی تر و تمیز تر هستند. پارچه ها و پارچه های تنگ و پارچه ای که سنگین باشند ، در برابر ایستادن قرار می گیرند و بهتر پارگی می کنند ، مانند چرم. از ساتن ها ، دستبندها و سد سازی ها خودداری کنید ، مگر اینکه مبل استفاده زیادی نکند.

اتاق نشیمن انتقالی اتاق نشیمن انتقالی

هر پارچه ای را انتخاب کنید ، از فروشگاه نمونه یا برش بخواهید که بتوانید قبل از خرید خانه آن را تأیید کنید. (اگر نمونه ای در دسترس نیست ، از بالشتک بخواهید.) به این ترتیب می توانید مواد را در زیر نور در اتاق خود و سایر وسایل مبلمان مشاهده کنید. وقتی این نوع پول را خرج می کنید ، آخرین چیزی که می خواهید تعجب آور است. به ما بگویید ... مهمترین فاکتورها در هنگام انتخاب یک مبل برای شما چیست؟ نکات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 1510
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image