سفید در دکوراسیون و مبلمان دوباره مد شد


سفید در دکوراسیون و مبلمان دوباره مد شد
خانه های کم رنگ و جالب دوباره رواج پیدا کرده اند ، بنابراین یک قلع سفید و درخشان سفید را بگیرید و طراحی کنید
Date:1398/10/13

تزئین با رنگ سفید تقریباً احساس تقلب می کند. یک اتاق بی نقص و سفید ، فوراً احساس نور ، جادار و آرامش می کند ، به علاوه نیازی به نگرانی در مورد هماهنگی لوازم جانبی یا سبک ها نیست. با این حال ، اخیراً یک حرکت دور از این محبوب قدیمی اتفاق افتاده است. رنگ و تمایل به راحتی ، به خانه های ما باز گشته است ، با الگوی و رنگ های خاکستری مخصوصاً که رنگ سفید را از دکوراسیون برتر خود در می آورد. همه سفید ، اگر شما مراقب نیستید ، می تواند به صورت ناموزون ، غیر شخصی ، استریل و ، شاید اجتناب ناپذیر ناخوشایند باشد - هرگز ظاهر خوبی نداشته باشد. (با توجه به اینكه كودكان / حیوانات خانگی و سفید احتمالاً اگر آمادگی شستن منظم كاورهای مبل و لمس كردن رنگ را داشته باشند ، به بهترین وجه كار می كنند.) با این حال ، با طلسم خارج از تاب ، سفید دوباره به نظر می رسد تازه ، با خارج از سفید. به طور خاص در لیست های "رنگ سال" ظاهر می شود. در اینجا چند ایده برای ایجاد یک درخشش اتاق تمام رنگ ارائه شده است.

اتاق نشیمن معاصر توسط معماران Brosh

قابهای سیاه کار یک طرح سیاه و سفید که هنوز هم بیشتر مربوط به سفید است ، اگر نگران سفید بودن بیش از حد نگران باشید ، سازش خوبی است. در این اتاق نشیمن مدرن ، قاب عکس سیاه ، لامپ و خطوط روی فرش برای اضافه کردن تعریف و استحکام کافی است.

اتاق خواب معاصر توسط کلی هوپن لندن

کلی هوپن لندن در لمس های مجلل مخلوط کنید آخرین چیزی که شما می خواهید این است که یک طرح تمام رنگ سفید ارزان و نامطلوب به نظر برسد. اضافه کردن لمس های شفاف و استفاده از مواد با کیفیت به شما کمک می کند تا از ساخت چنین فضای داخلی داخلی جلوگیری کنید. این اتاق ، توسط طراح کلی هوپن ، دارای پرده های شفاف شفاف ، پاشیده های نقره ای و چند تکه سبز خاردار برای نگه داشتن چیزهای بی نظیر و زیبا است.

اتاق نشیمن معاصر توسط آشپزخانه و فضای داخلی s1

سایه ها تا سفید و سفید با لکه های نرم و بتونه و قارچ ، یک ترفند سبک کلاسیک برای ظرافت فوری است. در اینجا ، یک فرش خامه ای و کوسن های تاوپ ، پالت را احساس تند و خسته کننده می کند. بسیاری از بافت ها ، مانند پوست گوسفند و مخملی ، و شکل های جالب مانند این صندلی فرفری ، راه دیگری برای جلب توجه سفید اضافی است. اگر یک اتاق با اتاق باز دارید ، استفاده از یک پالت سفید در سراسر آشپزخانه ها و مناطق مختلف زندگی نیز به ایجاد احساس یکنواختی و فضای کمک می کند. از ایده های آشپزخانه سفید بیشتر الهام بگیرید

اتاق خواب معاصر توسط COUPDEVILLE

آرام کردن یک عقب نشینی خواب سفید در اتاق خواب حس کاملی دارد. آنها تمایل به ترافیک کمتری دارند ، بنابراین بیشتر بخشیدن به رنگ های کم رنگ ، به علاوه ، با زندگی پر مشغله ، همه ما می خواهیم اتاق خوابهایمان آرام باشد. در این پناهگاه سفید ، چند کتاب و یک تصویر پیش نمایش تنها لمس رنگ هستند و یک بیت خواب نخواهند داشت. 11 راه برای ایجاد یک اتاق خواب بی نظیر را بررسی کنید

اتاق نشیمن معاصر توسط انجمن طراحی انگلیس و بین المللی

قسمت نرم خود را باز کنید این جعبه مدرن تمام سفید به لطف صندلی های بسیار زیبا و فرش خاکستری کم رنگ ، از سرما نجات می یابد. یک مبل با ساختار بیشتر می توانست احساس کاملاً متفاوتی ایجاد کند. جداول و لامپ های Perspex شفاف نیز با درخشش سفید کار می کنند و باعث می شوند نور نتواند جریان داشته باشد و اتاق را "بسته نکند". اتاقهای نشیمن سفید بیشتری را مرور کنید

دفتر خانه اسکاندیناوی توسط طراحی

پرتاب یک گلدان خانه های یکپارچهسازی با سیستمعامل یک لحظه با کاکت ها ، گیاهان عنکبوتی و حتی دوست قدیمی ما گیاه پنیر در خانه های شیک ظاهر می شوند. آنها روشی خاص برای افزودن رنگ ، انرژی و نشاط در اتاقهای همه سفید هستند - و همانطور که این فضای مطالعه نشان می دهد ، هرچه بزرگتر باشد ، بهتر می شود. دریابید که چرا قوانین سفید در حمام ها وجود دارد

اتاق خواب شیک و شیک توسط کاترین ساندین

اگر شما یک اتاق زیر شیروانی مانند این اتاق دارید ، سفیدها فضای آن را تحت الشعاع قرار نمی دهند و کوچک نمی شوند. با چسبیدن به یک پالت ساده و تمام رنگ سفید ، ظاهر شیک و شیک فرانسوی را متوقف کنید.

اتاق ناهارخوری اسکاندیناوی خانه من

معرفی شخصیت های پرنعمت برای شخصیت ها آب پاشیدن زیور آلات عجیب و غریب می تواند شخصیت هایی را که گاهی اوقات فاقد آن هستند ، به فضاهای سفید ببخشد. در اینجا ، داشتن قفسه های سفید به اشیاء اجازه می دهد تا بدون احساس اختلال در فضای اتاق ، مجزا باشند. یک نور و فرش آویز سیاه کنتراست اضافی را اضافه می کند ، اما اثر کلی هنوز به رنگ سفید است. مخلوط کردن صندلی ها در سبک های مختلف همچنین راهی عالی برای جالب تر شدن فضای ناهار خوری همه رنگ است.

اتاق ناهار خوری اسکاندیناوی با وضوح: 4 معماری

بازی با چوب اگر نگران هستید که همه رنگ سفید بتواند اتاق زندگی شما را تخلیه کند ، یک راه حل ترکیب آن با چوب های کم رنگ است که باعث نمی شود احساس نور و فضایی که می خواهید قطع کنید. در این اتاق ناهار خوری عقب ، صندلی های صندلی و صندلی در میان محیط سفید رنگ به نظر می رسد.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط Jeanette Lunde

لوازم جانبی با رنگ آب نبات آیا می خواهید شخصیت کلبه را به روشی مدرن انجام دهید؟ با تابلوهای کف رنگی سفید و روتختی زبان و باریک روی دیوارها ، یک پس زمینه زیبا را ایجاد کنید. سپس به سادگی مبلمان و پرنعمتهای رنگی و آثار هنری را برای جلوه Scandi-Chic اضافه کنید. من عاشق این صندلی های نرم صورتی هستم ، در حالی که سایه هک شده ایکه باعث می شود نگاهی طعم آور به طلا بیفزاید.

اتاق نشیمن معاصر توسط ماری بورگوس طراحی

یک لهجه ظریف را انتخاب کنید یک یا دو رنگ لهجه ظریف می تواند همه چیزهایی باشد که برای سفید کردن برخی از جادوگران اضافی لازم هستند. در این اتاق ، چراغ آبی و کاسه آبکی کافی است تا یک بالابر ظریف به همراه چند کوسن نقره ای و نگهدارنده شمع به شما بدهد. ساده.

اتاق نشیمن معاصر توسط مارتین گاردنر عکاسی

سنگ کف پوش سیاه را دوست دارید سفید ، اما علاقه ای به تمیز کردن بی پایان کاشی های سفید ، تخته های رنگ شده یا فرش ندارید؟ سپس به سمت تاریک بروید. این فضای زیبا و مدرن نشان می دهد که چگونه یک کفپوش سیاه و مستحکم می تواند یک اتاق سفید را محوطه کند و باعث ایجاد نگرش می شود. به علاوه آن ردپاهای گل آلود را نشان نمی دهد ...

اتاق نشیمن اسکاندیناوی با وضوح: 4 معماری

با کتابهایی که به آن اضافه می کنید ، رنگی را با کتاب ها اضافه نکنید. با این خانه های قدیمی هنوز به فروشگاه خیریه نشوید. پشته های کتاب می توانند در یک طرح تمام رنگی ، ابعادی جدید و شیک به خود ببخشند ، و به رنگ و شخصیت خوش آمدید اضافه کنند. سعی کنید یک یا دو تا از آنها را روی یک میز قهوه سفید نشان دهید ، یا مانند یک قسمت دیگر شمع با دقت گوشه ای را در گوشه ای ایجاد کنید. به ما بگویید ... چگونه در خانه خود از رنگ سفید استفاده کرده اید؟ ایده های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.


Rss Services Print  -(8 Body)  Visitor Count: 1693
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image