فضای رنگارنگ که برای سرگرمی ساخته شده است


فضای رنگارنگ که برای سرگرمی ساخته شده است
یک نوار داخلی یک عنصر اساسی در طراحی آشپزخانه است که برای مهمانان بسیار روشن ، عملی و پذیرایی است
Date:1398/10/15

اگر دوست دارید ایده نوشیدن دوستان در میان نوار بسیار خودتان را دوست داشته باشید ، از این آشپزخانه الهام بگیرید. طراحی اجتماعی در قلب این اتاق روباز است که برای به اشتراک گذاشتن با دوستان و خانواده مناسب است. مدیر پروژه ایامون آقا از هانستور به مشتری خود کمک کرد تا قدیمی و جدید را با یک رنگ بندی مدرن که با مشخصات اصلی این خاصیت ویکتوریا کار می کند ترکیب کند.

اتاق نشیمن سنتی توسط Huntsmore

آشپزخانه با یک نگاه چه کسی در اینجا زندگی می کند؟ یک مرد حرفه ای تنها موقعیت مکانی ناتینگ هیل ، لندن املاک یک آپارتمان در یک خانه تراس ویکتوریایی تبدیل شده ابعاد آشپزخانه حدود 2.2 3. 3.6 متر است. کل اتاق 5.1 5. 5.5 متر مدیر پروژه ایامون آقا از هانتسورم معمار داخلی برنارد زامیت از XAMI عکس های کریس اسنوک آیمون آقا مشتاق بود یک محوطه نوار خانه را در آشپزخانه خود گنجانده باشد ، بنابراین این یک قسمت ذاتی از طراحی کلی بود . فضای آشپزخانه بخشی از فضای طرح دار و باز است که برای استقبال از میهمانان ایده آل است. لوستر ، جان بیلی آنتیک. قبل از عکس

توسط Huntsmore

آشپزخانه اصلی بسته و تنگ شده بود ، و برای ذخیره سازی در بالای آن ، از یک اشکوب استفاده شده است. ایامون می گوید: "هر دو ناحیه کاملاً کم عمق و تاریک بودند ، بنابراین ما میزان را حذف کردیم."

آشپزخانه سنتی توسط Huntsmore

اکنون آشپزخانه برای بقیه اتاق باز است و این باعث می شود احساس روشن تر و جادارتر شود. چیدمان به سبک دریچه ای بین یک طرف آشپزخانه U شکل و بقیه اتاق ، نوار مورد نظر صاحب خانه را ایجاد می کند. این دریچه با قرار دادن یک قاب فولادی با روکش پودری به نظر می رسد ، که از آن می توان شیشه ها را در بالای سطح کار معلق کرد. آیا به فضای خود نیاز به کمک حرفه ای دارید؟ طراحان داخلی را در منطقه خود پیدا کنید

آشپزخانه سنتی توسط Huntsmore

ایامون می گوید: "عینک از کار خارج است ، اما می توانید به راحتی به آنها برسید." عکس های برتر برای متخصصان شراب را در فروشگاه Houzz پیدا کنید

آشپزخانه انتقالی توسط Huntsmore

یک واحد برج برای انتهای میله ساخته شد. آن را محصور کرده و در منطقه بندی اتاق با اتاق باز به یاری می رساند. در پایه یک کولر شراب وجود دارد ، در حالی که بالاتر از آن اتاق برای کتابهای آشپزی و ظروف شیشه ای بیشتر وجود دارد.

آشپزخانه سنتی توسط Huntsmore

این تیم واحد بلند را با کاشیهای محرمانه لبه دار کرده است ، که تضادی با سطوح کاری باقی مانده ایجاد می کند و به نمایش آن به عنوان یک ویژگی جداگانه کمک می کند. کاشی های برجسته ، کاشی های Terrazzo.

آشپزخانه سنتی توسط Huntsmore

کاشی ها ظاهری سه بعدی دارند که به نظر می رسد جالب توجه است ، اما رنگهای خنثی بر طرح جسورانه غلبه نمی کنند.

آشپزخانه سنتی توسط Huntsmore

میز کار آشپزخانه کوارتز است. ایامون می گوید: "این یک اثر مرمر است ، اما - با احتمال ریختن نوشیدنی ها - به راحتی نگهداری می شود." او یک رنگ روشن را به عنوان تضاد با واحدها و دیوارهای غنی آبی انتخاب کرد. او می گوید: "کوارتز تاریک اتاق را می کشید."

آشپزخانه سنتی توسط Huntsmore

کاشی های ساده مترو ، چلپ چلوپ اتاق را تشکیل می دهند و زیبایی صنعتی واحد ذخیره سازی شیشه را تکمیل می کنند.

آشپزخانه سنتی توسط Huntsmore

کابینت آشپزخانه ، مانند دیوارهای باقیمانده فضای آشپزخانه - اتاق نشیمن ، در سایه آبی رنگی که صاحب خانه برای آن سقوط کرده است ، نقاشی شده است. ایامون توضیح می دهد: "او یک محوطه نوار مدرن با رنگ های عمیق می خواست." سقف بلند اتاق باعث شده است که در دو ردیف کابینت دیواری قرار بگیرد. ایامون می گوید: "این یک آپارتمان کوچک است ، بنابراین به بیشترین حد ممکن به فضای ذخیره نیاز دارد." کابینت در سطح چشم برای ملزومات ضروری است و مدت زمان طولانی تر در بالا قرار دارد.

آشپزخانه سنتی توسط Huntsmore

صاحب ایده داشتن یک اجاق گاز محدوده را برای اضافه کردن ویژگی ای به آشپزخانه دوست داشت. ابعاد نسبتاً جمع و جور اتاق به این معنی بود که یک نسخه با عرض 600 میلی متر بهترین گزینه است. اجاق گاز محدوده ، اسمیر.

سنتی توسط Huntsmore

یک فضای ناهار خوری در مقابل انتهای آشپزخانه ایجاد شده است. میز شسته و رفته برای پذیرایی از میهمانان قابل تمدید است. میز ناهار خوری مونی ، Made.com.

اتاق ناهارخوری سنتی توسط Huntsmore

نیمکت اثاثه یا صرفه جویی در فضا بخشی از صندلی را تشکیل می دهد. کابینت سمت چپ به گونه ای طراحی شده بود که دقیقاً در گوشه اتاق قرار بگیرد. آیمون رادیاتور ستونی جدیدی داشت که یک اسلحه فلزی در آن تعبیه شده بود. او می گوید: "این بخشی از سبک صنعتی اما سنتی اتاق است." صندلی ناهار خوری؛ نیمکت وبهلسترد ، همه بریسی. رادیاتور ، ستون های ردیف. 11 راه برای تعریف فضای ناهار خوری برنامه ریزی شده شما

اتاق نشیمن سنتی توسط Huntsmore

بازدید کنندگان می توانند در حالی که شخصی در آشپزخانه است روی مبل ها یا میز ناهار خوری بنشیند. ایامون می گوید: "مهم این بود که مناطق منطقه بندی شوند." به همین دلیل فضای تفریحی برای سرگرمی ، فضای ناهار خوری سبک و تلویزیون برای استراحت وجود دارد. »طبقه اصلی چوب از اتاق نگهداری شده است ، اما آن را شن و ماسه زده و به رنگ تیره ای پیچیده داده شده است. تابلوهای کف نقاشی شده در دودکش آجر ، گرین کوچک. قبل از عکس

توسط Huntsmore

ویژگی های اصلی آپارتمان از بین رفته بود ، اما صاحب خانه تمایل داشت شخصیت ویکتوریا را بازیابد.

اتاق نشیمن سنتی توسط Huntsmore

ایامون می گوید: "ما گچبری های گچبری را در سراسر و یک شومینه ویکتوریا با محاصره مرمر نصب کردیم." مبل ، لوف. شومینه ، صنایع دستی گرانیت مرمر.

اتاق نشیمن سنتی توسط Huntsmore

به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی و حفظ خطوط عاری از فضای اتاق ، از اهمیت بالایی برخوردار بود ، بنابراین کمد ها و قفسه ها به گونه ای طراحی شده و ساخته شده اند که در داخل قایق ها قرار بگیرند.


Rss Services Print  -(7 Body)  Visitor Count: 1627
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image