شیوه موفقیت در خرید (شکار) مبلمان دست دوم


شیوه موفقیت در خرید (شکار) مبلمان دست دوم
با دلایل زیادی برای خرید دست دوم ، از محیط زیست تا زیبایی شناسی ، اجازه ندهید که نمی دانید از کجا شروع کند ، جلوی شما را بگیرد
Date:1398/10/18

خرید مبلمان دست دوم بازیافت دنیای طراحی است. قطعات دست دوم دیگر از مواد اولیه استفاده نمی کنند ، دیگر نیازی به تولید بیشتر نیست ، آنها میزان زباله و آلودگی را کاهش می دهند و به بسته بندی اضافی احتیاج ندارند. گذشته از این دلایل اخلاقی ، عتیقه ها و قطعات قبلی استفاده شده از آن حس داستان و شخصیت بسیار خوبی دارند. در حالی که خریداران دست دوم فصلی احتمالاً می توانند این توصیه را در خواب خود انجام دهند ، اما ممکن است دانستن این که در صورت عادت شکار نیستید ، از کجا باید شروع به جستجو کنید دشوار است. چهار متخصص در دانش بسیار نکات ، ترفندها و توصیه های خود را برای سهولت در راه خود ارائه می دهند. مشاوره حرفه ای از: Chris Dyson از Chris Dyson Architects Jasmine Orchard of Jasmine Orchard Styling Bhavin Taylor of Bhavin Taylor Design Adelle Robinson of H برای خانه

اتاق خواب انتقالی اتاق خواب انتقالی

حتی اگر به دنبال این نیستید که اگر یک فروشگاه به نظر می رسد حتی فرصتی وجود دارد که بتواند مبلمان دست دوم یا عتیقه فروشی بفروشد ، ارزش دارد که برای ساختن صندلی تبلیغاتی خود وارد بازار شوید. "حتی اگر به دنبال خرید چیزی نیستید ، خوب است وقتی می خواهید لیستی از مکانهایی را انتخاب کنید که می خواهید بگردید." اگر به چیزی که به خصوص دوست دارید بپردازید ، ممکن است ارزش آن را بکشد ، حتی اگر قصد خرید چیزی را نداشته باشید. یافته ها می توانند نادر باشند و می دانید که به اندازه کافی خاص هستند یا خیر. کریس دیسون می گوید: "من اغلب مبلمان خریداری می کنم حتی وقتی نمی دانم قرار است به کجا برود."

ورود معاصر توسط استودیوی ساخت و ساز

اگر می توانید خرید آنلاین بسیار راحت باشد ، این کالا را شخصاً مشاهده کنید ، مخفی کردن هرگونه آسیب جدی در عکس بسیار آسان تر از آن است که به صورت حضوری انجام دهید. باوین می گوید: "من می خواهم بتوانم آن کالا را لمس کرده و آن را در شرایط مطلوبی قرار دهم ، بنابراین من مشتاق خرید از منابع آنلاین نیستم ، مگر اینکه آنها گزینه ای را برای شما در نظر بگیرند که دست اول باشد." "یاس باغبان موافق است" شرایط هنگام خرید دست دوم بسیار مهم است. " "من معمولا ترجیح می دهم یک مورد را ابتدا مشاهده کنم." البته ، با داشتن منابع بیشتر و بیشتر ، ممکن است یک سیاست بازده بسیار معقول یا نوعی کنترل کیفیت وجود داشته باشد ، بنابراین به طور کامل آن را رد نکنید. و استفاده از اینترنت را به روش های دیگر فراموش نکنید. آدل رابینسون می گوید: "جستجوهای Google ، توصیه های وبلاگ و توییتر همه منابع خارق العاده ای هستند." ‘اینترنت همیشه اولین درگاه تماس من برای الهام و مشاوره است. تعداد زیادی فیلم مفید گام به گام و ایده های مفید وجود دارد. تور خانه ای Cotswolds پر از عتیقه فروشی ها

اتاق نشیمن معاصر توسط استراحت استودیو

از مرکز خارج شوید البته این بسته به شهر متفاوت است ، اما گاهی اوقات فروشگاه های مبلمان در مرکز شهر می توانند گران تر از مواردی باشند که کمی دورتر از آن قرار دارند. یاس می گوید: "برای یافتن بهترین معامله ها ، باید به خارج از شهر بروید و به فروشگاه های مبلمان دست دوم بزرگتر و انباری دسترسی پیدا کنید." فروش بوت های اتومبیل نیز مکانی الهام بخش است. او می گوید: "آنها منبع مورد علاقه من هستند و شما می توانید بهترین معامله ها را بدست آورید." اگر بدنبال چیزهای خاص هستید ، برخی از بازارهای عتیقه در مراکز شهر می توانند منابع خوبی باشند ، بنابراین از مصرف آنها اجتناب نکنید. شاید مجبور شوید کمی بیشتر بپردازید ، اما اگر دقت کردید ، می توانید چیزهای بسیار خوبی پیدا کنید و با قیمت مناسب توافق کنید. کریس می گوید: "من بیشتر چیزهای خود را در بازارها تهیه می کنم ، و اگر چیزی خاص باشد ، از eBay". "سایتهایی مانند eBay همچنین می تواند منجر به معامله گرانی شود که مقادیر زیادی از سهام دیگر را در دسترس دارند."

اتاق خواب شیبی و شیک لندن

اندازه گیری های خود را بدانید ... همه آنها به دلایل مختلف یک امر مطلق است. باووین توضیح می دهد: "معمولاً هیچ سیاستی برای خرید دست دوم وجود ندارد ، بنابراین اگر قطعه ای را انتخاب کنید که اندازه آن اشتباه باشد ، احتمالاً با آن گیر کرده اید." با یک نوار اندازه گیری ، یک قلم و تصویر اتاق خود را ، بنابراین شما می توانید تصور کنید که چگونه آیتم جدید ممکن است در آن بنشیند. "اگر من به دنبال نسخه ای از چیزی هستم که دیده ام ، پس از آن تصویری از آن مورد را با خود به همراه می آورم تا مرجع عبور داده شود ، بنابراین من دچار تعجب نمی شوم و در نهایت چیزی را خریداری می کنم که در واقع برای آن نیامده ام ، یاس می گوید. اندازه گیری درهای ورودی و سایر نقاط دسترسی را فراموش نکنید. "باوین می گوید:" چیزی بدتر از خریدن چیزی نیست و قادر نیستید آن را از طریق درب ورودی دریافت کنید. " آدل می افزاید: "مشعل كوچكی نیز می تواند مفید باشد ،" به دنبال جستجوی گوشه های انبارهایی كه مبلمان در آن قرار گرفته است ، یا برای بررسی دقیق تر قطعات جداگانه. "

دفتر مرکزی Midcentury توسط Susan Fisher Photography

هنگام خرید مبلمان دست دوم و عتیقه ها ، ذهن خود را به خاطر داشته باشید ، هرگز نمی توانید از آنچه در هر روز مشخص خواهید بود مطمئن باشید. اگر تمایلی به سازش در مورد مورد نظر خود ندارید ، ممکن است هرگز آن را پیدا نکنید. "با ذهن باز برو و به دنبال چیزهای خیلی مشخصی نباشید ،" باوین توصیه می کند. ‘آنچه فکر می کنید بعد از آن هستید و آنچه می یابید ممکن است جهان های مختلفی باشد." شما همیشه چیزی را که پیش بینی کرده اید بدست نمی آورید ، و شاید مجبور باشید به فکر خلاقانه بروید تا چیزی را پیدا کنید که در فضای شما کار کند. اگر از قبل خوب نگاه کنید ، انتخاب بیشتری خواهید داشت. "بهتر است به دنبال چیزی باشید که تقریباً بعد از شما باشد و همیشه بتوانید آنرا به شکلی تطبیق دهید." if توصیه می کنم اگر دوست دارید برای ثانیه دوم نزدیک شوید. این نیاز را برآورده می کند و ممکن است بر شما نیز رشد کند! » ‘سپس ، اگر با یک قطعه رؤیایی روبرو شوید ، می توانید آن را فوری کنید و اولین را بفروشید.

اتاق نشیمن التقاطی توسط معماران Chris Dyson

مقدار زیادی پول نقد بگیرید و فوراً بخرید اگر در بازار خرید و فروش خودرو هستید ، تفاوت بین یک مسافرت سریع به محل وجه نقد و داشتن آن در کیف پول شما ممکن است تفاوت بین گرفتن کالای منزل یا نبودن باشد. کریس می گوید: "اگر می خواهید چیزی را در یک بازار پیدا کنید ، باید آماده فوراً آن باشید." بسیاری از فروشندگان مبلمان عتیقه و مبلمان یکپارچهسازی با سیستمعامل در آنجا هستند که روزانه این مغازه ها را شستشو می دهند ، بنابراین اگر چیزی را دوست دارید ببینید ، آماده باشید تا خرید را سریع انجام دهید. یاس موافق است. باوین می گوید: "در حالی که برخی از مغازه ها اگر خوش شانس باشید ، اقلامی را برای چند ساعت در اختیار شما قرار می دهند ، احتمالاً این کالا تا زمانی که بازگردید ، به فروش می رسد - به خصوص اگر مورد خوبی باشد." "اگر چیزی را پیدا کردید که عاشق آن شوید ، به جستجوی آن بروید!" memories من خاطرات غم انگیز زیادی برای بازگشت به خرید کالاهای فروخته شده دارم - ناامیدی می تواند غیرقابل تحمل باشد! "

آشپزخانه سنتی توسط کنگر فرنگی

فراموش نکنید که هنگام شروع کار ، دلسرد نکنید ، از این واقعیت که نمی دانید چقدر باید هزینه کند ، غافل نشوید. مانند همه چیز ، شما این حس را با گذشت زمان ایجاد خواهید کرد. اگر تلفن هوشمندی برای دستیابی دارید ، کریس توصیه می کند چند دقیقه طول بکشد تا آنلاین بررسی کند که آیا قیمت آن یک قیمت مناسب است یا خیر. در اکثر بازارها و فروش بوت های اتومبیل ، پذیرفتن کالا قابل قبول است و باید با مشاهده مدتی دیگران این حس را پیدا کنید که آیا مناسب است یا نه. قبل از وارد شدن به مذاکرات تصمیم بگیرید که چه چیزی را برای پرداخت یک مورد هزینه کرده اید ، تصمیم بگیرید که به اسلحه های خود بچسبید. شگفت آور است که چقدر سریع می توانید در هیجان آن گیر بیفتید و در نهایت هزینه بیشتری را که دوست دارید هزینه کنید. ‘سعی کنید با خود منطقی باشید: اگر واقعاً به قفسه سینه احتیاج دارید ، تمام پول خود را روی صندلی ها خرج نکنید. ‘با گفتن این نکته ، اگر چیزی را دیدید که فکر می کنید یک معامله مطلق است ، آن را کنار نگذارید. حتی ممکن است بتوانید آنرا برای سود به فروش برسانید. "

دفتر خانه الكترونیكی توسط امیلی A. كلارك

مراقب دوچرخه سواری پرهزینه باشید این یک اشتباه معمول است که فرض کنید شما می توانید هر چیز قدیمی را ارزان و موثر انجام دهید. یک قانون خوب فقط خرید کالاهایی است که می دانید قادر خواهید بود به صورت شخصی خود را بازیابی کنید ، یا بدانید که چقدر هزینه برای انجام آن به صورت حرفه ای هزینه دارد. برخی از خدمات ترمیم ، مانند روتختی ، می توانند بسیار گران باشند ، و قطعه تمام شده ممکن است هزینه بیشتری را نسبت به آنچه پیش بینی کرده اید به پایان برساند. کریس می گوید: "شما باید کمی از عقل سلیم استفاده کنید." "اگر می خواهید آن را زیاد تغییر دهید ، فکر کنید که آیا ارزش آن برای بازگرداندن آن را دارد." into به خرید این چیزی که ارزان است ، دام نمی افتید. " "همه چیز را نمی توان نجات داد ، بنابراین مراقب باشید که شما می توانید دید خود را به واقعیت تبدیل کنید و در نتیجه هدر ندهید." توصیه می کند "به عنوان مثال ، لمینیت بدون استفاده از رنگ مخصوص ماسه سنگی یا مخصوصی که بسیار پر هزینه باشد ، بسیار دشوار است." مرور 10 پروژه دوچرخه سواری

اتاق ناهارخوری اکتشافی توسط لوئیز د میراندا

مراقب بو و بوی و سایر آسیب های جبران ناپذیر باشید که کرم های چوبی و چوب های فاسد بدون هیچ چیز بزرگ هستند. پارچه های آسیب دیده را نیز جستجو کنید ، اگرچه این ممکن است با سبکی که می خواهید کار کند. باوین می گوید: «اگر می توانید پارچه ها را بو کنید ، زیرا بوهایی مانند دود به مدت طولانی ادامه می یابد. Ad اثاثه یا لوازم داخلی را می توان جایگزین کرد ، اما فراموش نکنید که مواد پر شده و پر شدن ممکن است تحت تأثیر بوها باشد. "اگر در حال خرید صندلی هستید ، بررسی کنید که راحت باشد و هنوز پر کردن آن خوب است ،" باوین اضافه می کند. آگاه باشید که از چیزهایی مانند تشک می توانند کنه های گرد و غبار و میکروب های دیگر را در خود جای دهند ، بنابراین بهتر است از این کار اجتناب کنید. "یاس می افزاید: چیزهایی مانند آسیب در آب یا بد بو و نشانه های سوختگی روی چوب سخت است که بدون دانش و ابزار تخصصی از آن خارج شوید."

اتاق ناهارخوری اکلتیک توسط معماران Chris Dyson

از آن لذت ببرید همانطور که هرچه بیشتر خرید دست دوم و شکار عتیقه را انجام می دهید ، خواهید دید که در تمیز کردن بهترین جواهرات خریداری شده و پنهان بهتر تمیز می شوید. کریس توضیح می دهد: "شما حساسیت های خود را در طول مسیر توسعه می دهید ، و بینی شما برای بهبود آن بهتر می شود." او می افزاید: "بخش اعظم آن مربوط به تجربه است." بنابراین هرچه زودتر شروع به کار شوید ، سریعتر پیشرفت خواهید کرد. کریس می گوید: "بهترین چیز در مورد همه این است که شما شروع به توسعه روابط با فروشندگان و فروشندگان می کنید - آنها شما را می شناسند و آنها را می شناسید." دوست داریم عکسی از آن را در نظرات زیر مشاهده کنیم.


Rss Services Print  -(8 Body)  Visitor Count: 1334
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image