راهنمای خریدار برای خرید مبلمان و سرویس خواب


راهنمای خریدار برای خرید مبلمان و سرویس خواب
زمان دیگری فرا می رسد که یک قطعه مبلمان ساخته شده را انجام نمی دهند. در اینجا راهنمای ما برای خرید یکبار و خوب یک مبل آورده شده است
Date:1398/10/19

هیچ چیز بهتر از مجعد کردن و استراحت در یک کاناپه دنج نیست. اما خرید یکی از اینها که آزمایش زمان را تحمل می کند نیاز به دقت لازم دارد. نکته مهم این است که در خرید اجباری عجله نکنید زیرا مبل شما یکی از پر کاربردترین مبلمان در خانه شما خواهد بود. سطح بالایی از کاردستی که موجب راحتی و پشتیبانی عمیق می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، اما پس از آن ملاحظات دیگری از قبیل سبک و شکل مبل ، نوع اثاث کشی و دوام و مناسب بودن مبل با منزل و سبک زندگی شما وجود دارد. این راهنما برای کمک به شما در جهت یابی صحیح ، ضروری ترین نکاتی را که باید در نظر بگیرید در اختیار شما قرار می دهد ، به گونه ای که در آخر اینکه خرید خود را انجام دهید و در خانه خود روی مبل جدید خود غرق شوید ، نه تنها تجربه ای فوق العاده راحت را ارائه می دهد ، بلکه همچنین برای سالهای طولانی دوام خواهد داشت

اتاق نشیمن معاصر توسط Alex Maguire Photography

هرگز فراموش نکنید که با در نظر گرفتن اندازه و شکل اتاق ، مساحتی را که برای مبل جدید خود تعیین کرده اید ، با دقت اندازه گیری کنید. هنگامی که قلب شما روی مبل قرار گرفت که فکر می کنید فضای شما را به خوبی پر می کند ، اندازه گیری های آن را به خانه بیاورید و طرح کاناپه را روی زمین با رشته علامت بزنید. با این روش می توانید مطمئن باشید که کاناپه در فضای مناسب قرار می گیرد و جایی برای پیاده روی و یا گذشته از آن وجود خواهد داشت. نکته: به همان نسبت مهم است که چگونه قصد دارید مبل خود را وارد اتاق نشیمن خود کنید ، به خصوص اگر خانه شما کوچک باشد و فقط دسترسی به درب جلو دارد. اگر ورودی های باریکی دارید ، یا در آپارتمانی که از طریق آسانسور یا پله ها به آن دسترسی دارید ، زندگی می کنید ، در نظر بگیرید که آیا می توانید به راحتی مبل خود را در آسانسور یا از طریق درب جلو مانور دهید ، در غیر این صورت حمل آن تا آپارتمان شما می تواند به ناامیدی ختم شود.

اتاق نشیمن معاصر توسط amorybrown.co.uk

اجرای تست برای راحتی در حال حاضر ، این سرگرم کننده است. وقت زیادی را برای نشستن بر روی مبل ها صرف کنید و برای راحتی آنها را آزمایش کنید ، زیرا آنچه می بینید ، و مهمتر از همه آنچه که احساس می کنید ، بیشتر چیزی است که به دست می آورید. این گفته است ، توجه داشته باشید که یک مبل راحتی که اکنون به شدت پشتیبانی می کند ممکن است با گذشت زمان آویزان شود. به همین دلیل ، از فروشنده فروشگاه سؤالات زیادی در مورد مبل بخواهید ، به خصوص درباره آنچه که در زیر اثاثیه این اتفاق می افتد. از نظر کیفیت و کاردستی ، در نهایت این یک شاخص واقعی برای خرید یک مبل بلند مدت یا کوتاه مدت خواهد بود.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی اتاق نشیمن اسکاندیناوی

شکل را مطابق شکل به صورت اگر یک اتاق نشیمن باریک یا کوچک دارید ، نمی خواهید آن را با یک مبل عظیمی که هیچ جای دیگری برای آن باقی نمی گذارد ، در هم ریخته. کاناپه های بلند برای اتاق های تراس خانه که اغلب دارای طرح باز هستند ایده آل هستند.

اتاق خانواده مدرن توسط Innenarchitektur-Rathke

مبل راحتی را برای رسیدن به هدف خود در نظر بگیرید اگر خانواده ای دارید ، چند عدد مبل را در نظر بگیرید که به شکل L یا U شکل دارند ، تا همه بتوانند در کنار هم بنشینند. این سبک ها ، که به عنوان مبل های مدولار یا مقطعی نیز شناخته می شوند ، باید در یک پارچه با دوام ثابت بکشند - خصوصاً اگر حیوانات خانگی دیگری نیز داشته باشید. انتخاب های خوب چرم ، میکرو فیبر مصنوعی قوی ، بند ناف یا فنیل است. مبل های گوشه ای مجلل نیز گزینه های بسیار دلپذیری هستند و به خصوص برای سینمای خانگی ایده آل هستند.

اتاق نشیمن انتقالی توسط ترنر پوکوک

در مورد ساخت قاب مبل بپرسید یک قاب محکم معمولاً یک مبل با ماندگاری است. یک قاب چوبی بهتر است ، به خصوص اگر یک چوب با کیفیت و خشک شده است که کوره خشک شده است - از چوب کاج یا چوب سبز احتیاط کنید ، که ممکن است به موقع پیچیده شود. این قاب را باید با رولپلاک یا ناخن به هم چسبانید. از مواردی که در کنار هم با چسب و چسب نگه داشته می شوند ، خودداری کنید. پاها باید یا بخشی از قاب باشند یا کاملاً چسبانده شوند. فریم های فلزی ممکن است در مواقعی که صندلی مبل از فاصله زیادی برخوردار باشد لازم باشد ، اما ممکن است باعث شود کل تکه مبلمان بسیار سنگین باشد.

اتاق نشیمن انتقالی توسط چشمک زدن و سوت

سیستم پشتیبانی مبل را زیر سوال ببرید مبل های با دوام بیشتر به طور کلی دارای چشمه هستند و انواع زیادی وجود دارد. بالاترین سطح پشتیبانی توسط چشمه سیم پیچ جیب ، مشابه با تشک ، یا فنر به سبک مار ، ارائه می شود ، اما روش های دیگری نیز برای پشتیبانی ، مانند توری وجود دارد. اگرچه این یک روش تعلیق ارزان تر است ، اما در صورت استفاده از فنر در مناطقی که بیشترین وزن را داشته باشند ، توری می تواند پشتیبانی خوبی را ارائه دهد.

اتاق نشیمن معاصر توسط معماری bg

کوسن ها را بررسی کنید به طور معمول سه نوع کوسن برای پشت مبل ها ارائه می شود: پشتی ثابت (بسیار محبوب در طرح های نیمکت های نیم قرن) ، پشتی کوسن (متداول ترین سبک ، که اغلب دارای کوسن های پشتی T شکل است که منحنی هستند. برای قرار گرفتن در اطراف بازوها) و یک پراکنده در عقب (آرایش سست از کوسنهایی که یک قاب پشتی خالی شده را پنهان می کنند). در اینجا ترکیبی از بالشتک های پراکنده و ثابت قرار دارد.

اتاق نشیمن معاصر توسط ARCHITECTS STEPHEN FLETCHER

احساس پر کردن گرانترین پر کننده های کوسن های پشت و صندلی را پر و پایین می کنید ، اما این پر کننده ها لزوما برای همه سبک های مبل مناسب نیستند زیرا می توانند کمی تند و تیز به نظر برسند. از آنجایی که یک بالشتک پایین نیاز به شستشوی زیاد و لکه دار کردن دارد ، برای کوسن های پشتی بهتر است. کوسن های صندلی باید محکم باشند و هنگام فشار دادن آنها شکل خود را بازیابی کنند (مگر اینکه پر از پایین یا پر باشند). کوسن های فوم ارزان ترین هستند اما در صورت داشتن تراکم کم می توانند به سرعت از بین بروند. انتخاب عالی برای صندلی ها و استراحت های پشتی ، کوسن هایی با چگالی بالا ، کف مقاوم است که با پایین یا حتی ارزان تر (ارزان تر) ساخته شده است.

اتاق نشیمن معاصر خانه خانوادگی ملبورن

منسوجات سخت پوش را انتخاب کنید اگر می خواهید مبل خود را برای دهه ها نگه دارید ، انتخاب پارچه مناسب برای مبل شما به همان اندازه مهم است که اطمینان حاصل کنید که استانداردهای ساخت و ساز بالا هستند. پنبه و پارچه سخت پوشان برنده هستند ، اما هنگامی که با یک مصنوعی ارزان قیمت مخلوط شوند ، اغلب می توانند پس از یک سال سایش قرص قرص کنند. پارچه های ریز مصنوعی با کیفیت بالا ، با این حال ، می توانند از بافت و دسته بیشتر پارچه های طبیعی تقلید کنند و در برابر لکه مقاوم باشند ، این پارچه ها گزینه های عالی را ایجاد می کنند. همچنین احتمال کم رنگ شدن آنها کم رنگ تر است. نکته: پارچه هایی با الگوهای موجود در بافت را انتخاب کنید ، زیرا این روند به مرور زمان بهتر می پوشند. از فروشگاهی که مبل خود را خریداری می کنید ، بخواهید تا خانه خود را به خانه ببرد. insitu را بگذارید تا ببینید پارچه در نور روز طبیعی و در زیر نور مصنوعی در شب چگونه به نظر می رسد.

اتاق نشیمن معاصر توسط دارن پالمر داخلی

مانند چرم به دلیل دوامش ، هر دو لوکس و کاربردی ، سالن های چرمی اصیل تمایل دارند که دکوراسیون منزل را تکمیل کنند. اگر با ساخت و سازهای با کیفیت ترکیب شوند ، سالها راحتی و سبکی را ارائه می دهند. نکته: چرم ماده ای بادوام است و با گذشت زمان بهتر می شود ، اما نیاز به مراقبت خاصی دارد. هر شش ماه تا سال یکبار با تهویه مطبوع آن را درمان کنید. ایده هایی برای سبک کردن یک مبل چرمی

اتاق نشیمن معاصر توسط گروه D'Cruz Design Group طراحی داخلی سیدنی

اگر در مورد رنگ تردید دارید ، آن را ایمن بازی کنید اگر مبل رویایی خود را پیدا کردید اما مطمئن نیستید که چه رنگی در طرح دکوراسیون شما کار می کند ، یا حتی در مورد آن هنوز تصمیم نگرفته اید ، با یک بی طرف بچسبید. این احتمالاً با هر یک از ستونها یا الگویی که بعدا معرفی کرده اید ، کار خواهد کرد. اگر طرح دکوراسیون شما یک پالت عمدتا گرم است ، یک مبل بژ ، قارچ یا کرم را انتخاب کنید. یک مبل خاکستری ، ذغال سنگ و حتی سفید با یک پالت رنگی خنک بهترین کار را خواهد کرد. رنگ پانچ دار باید از بالش های لوازم جانبی باشد یا فرشهایی را پرتاب کنید ، زیرا هنگامی که روند جدید رنگ موج بعدی ظاهر می شود ، به راحتی می توانید جایگزین آنها شوید. نکته: اگر واقعاً احساس می کنید که یک مبل رنگارنگ در خانه شما کار می کند ، یکی از آنها را در یک رنگ انتخاب کنید که با تغییر روند با گذشت زمان ، سبک تر خواهد بود. نحوه سبک کردن مبل های رنگارنگ

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط استودیوی دیوید سرینی

منسوجات و الگوهای مرسوم ، مد روز را انتخاب نکنید. یک کلمه هشدار دهنده برای شکارچی روند: اگر به دنبال خرید مبل هایی هستید که می خواهید برای همیشه در اختیار داشته باشید ، سعی کنید از خرید لباس شخصی که دارای پارچه های مرسوم است ، استفاده کنید یا الگوهای بزرگ ، مبادا از خرید خود مبذول کنید. لطف. نکته: یک بوته شاه ماهی یا انگشت چرمی که در طراحی یک باف گنجانیده شده ، پارچه ای را تولید می کند که به خوبی پوشیده و هرگونه علامت محو یا جوش را پنهان می کند ،

اتاق نشیمن معاصر توسط معمار ایلین ثروتمند

بر اساس سبک خود انتخاب کنید همانطور که سبک مبل شما تحت تأثیر دکوراسیون موجود یک اتاق قرار می گیرد ، یکی از آنها را انتخاب کنید که مناسب باشد. یک مبل کم نظیر با یک دکوراسیون مدرن مناسب خواهد بود و یک مبل کم پشت در خانه ای سنتی تر بهتر کار خواهد کرد.

اتاق نشیمن التقاطی توسط هالی ماردر

راحتی و استایل خود را به شکل بازو پیدا کنید. به سبک بازوهایی که دوست دارید ، توجه داشته باشید و اینکه آیا آنها به اندازه کافی راحت برای استراحت بازوی خود هستید ، مرتباً از چرت زدن در مقابل یا حتی فرورفتن راحت استفاده کنید. برخی افراد سلاح های مربعی را دوست دارند ، برخی دیگر ترجیحات گرد را ترجیح می دهند. بازوهای گسترده (همانطور که در اینجا مشاهده می کنید) از سبک های امروزی به خصوص مبل هایی با مشخصات کم برخوردار است ، اما می تواند فضای قابل توجهی را در خود جای دهد. یک مبل کم پشت اغلب دارای یک بازوی باریک است ، و اگر مبل یک سبک کلاسیک است ، ممکن است یک پیمایش خمیده یا یک شعله ور بخورد.

اتاق خانواده اسکاندیناوی توسط استودیوی انقلاب

برای پول خود یک کار مدولار انجام دهید ماژولارها در اندازه های مختلفی قرار می گیرند و فواید زیادی دارند. از آنجا که آنها قطعات متنوعی را در یک واحد ترکیب می کنند ، نسبتاً کم حجم هستند و فضای موجود در اتاق را به حداکثر می رسانند. آنها همچنین فضای بیشتری برای نشستن ارائه می دهند ، به خصوص اگر یک عایق کاری یا عثمانی ثابت وصل شود. به دلیل انعطاف پذیری و تطبیق پذیری آنها ، می توان مدولارها را در سازندهای مختلف تنظیم کرد و بعضی اوقات می توانید ترکیب های خود را ایجاد کنید. از L شکل های مبل های مقطع دو و سه صندلی با اضافات سالن Chaise گرفته تا ماژول های بزرگتر U شکل ، که با اضافه کردن گوشه یا ترمینال قابل گسترش هستند ، این مبل ها به خوبی قابل توجه هستند. موارد بیشتر: در یک مبل مدولار وارد شوید و راحت شوید

اتاق نشیمن معاصر توسط معماری و فضای داخلی Rob Mills

به مبل های کم نظیری نگاه کنید که باعث تشویق طولانی مدت و استراحت می شوند ، اغلب دارای بالش و کوسن های مخمل خواب دار ، یک قاب گسترده و کوسن های فراوان روی بازوهای گسترده هستند. علاوه بر این ، این نوع مبل ها اغلب در قطعات مختلف یا فرم های مدولار قرار می گیرند ، به این معنی که مبل را می توان به خانه های دیگر یا فضاهای نشیمن به صورت قطعات جداگانه منتقل کرد و در هر ترکیب دیگری مونتاژ کرد.

اتاق نشیمن سنتی توسط اسوالد هومز

یک مبل کلاسیک را در نظر بگیرید که مبل راحتی ، همچنین به عنوان دکمه عقب شناخته می شود ، هنگامی که مرکز هر یک از دکمه های ورزشی استفاده می شود ، دارای یک درمان کوسن کلاسیک است که به سبک های مختلفی ارائه می شود - فکر کنید مبل های استانی فرانسه ، chesterfields و ست های مدرن اواسط قرن. مبل های تفت دار به ندرت از حالت مد خارج می شوند و در هر نوع دکوراسیون منزل اگر در یک پارچه ساده باشند ، بسیار زیبا به نظر می رسند ، اما به دلیل میزان کارهایی که به داخل tufting می رود ، معمولاً کمی گران هستند. نکته: ضربه ها روند کار هستند ، اما همه را نمی پوشند. هرگز وقتی فرزندان خردسال ندارید ، به عنوان اولین مبل راحتی برای همیشه سبک خود را انتخاب نکنید ، زیرا کوره ها خرده هایی را جمع می کنند و مبل برای میان وعده بهتر می شود نه چرت ها.

اتاق نشیمن معاصر توسط Nexus Designs

 


Rss Services Print  -(7 Body)  Visitor Count: 1511
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image