ایده برای کاشی کف حمام


ایده برای کاشی کف حمام
با سبک های کاشی بی پایان در اطراف ، ما برخی از بهترین های مناسب برای کف حمام را ویرایش کرده ایم
Date:1398/10/21

تصمیم گیری در مورد کاشی مناسب کف حمام شما می تواند یک تصمیم بزرگ باشد. طراحی ، مواد و شکل شما انتخاب می کند تفاوت زیادی به ظاهر و احساس اتاق شما خواهد داشت ، در حالی که موضوعاتی از قبیل هزینه ، دوام و کاربرد روزانه نیز بدون شک در شما تأثیر می گذارد. اما با انتخاب گیج کننده سبک های کاشی در آنجا ، تصمیم گیری دشوار است. برای کمک به شما ، ما در همه جا تعدادی از بهترین گزینه های حمام های شیک را کاهش داده ایم.

حمام معاصر توسط Anne Webster Designs Pty Ltd

بژ و خوش طعم کاشی های بزرگ با رنگ فاو ، ظاهری کلاسیک ایجاد می کنند که خنثی و آرامش بخش است. کاشی های بزرگتر نه تنها به فضای کوچکتر جلوه می کنند ، بلکه تن های سبک باعث افزایش فضا نیز می شوند. و کاشی های بزرگ به معنای خطوط کمتری برای حفظ و نگه داشتن قالب نیست. با سبک کاشی ساده ای که به نظر نمی رسد با کاشی های دیواری مطابقت داشته باشید. کاشی های سنگ آهک ، تراورتن یا پرسلن را به رنگ های صورتی صورتی-قهوه ای یا زرد-قهوه ای جستجو کنید - و همیشه مطمئن شوید که آنها ضد لغزش هستند و برای حمام ها مناسب هستند.

حمام سنتی توسط مایکل کراکت عکاسی

کاشی های چینی چوبی که به طور قانع کننده مانند تخته های چوبی به نظر می رسند ، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و به راحتی می توان فهمید که چرا. استفاده از چوب واقعی می تواند در حمام ها خطرناک باشد ، زیرا رطوبت می تواند باعث آسیب شود. از طرف دیگر کاشی های جلوه ای از چوب ، گرما و زیبایی ظاهری از چوب را در عین کاربردی ، مقاوم در برابر آب و محکم به شما ارائه می دهند. آنها سایه های مختلفی دارند ، از رنگ های خاکستری گرفته تا قهوه ای های قرمز متفاوت است ، بنابراین چیزی را انتخاب کنید که با بقیه طرح شما یا دوره خاصیت شما کار کند.

حمام معاصر توسط ijzersterk interieurontwerp

الگوی زیبایی را اضافه کنید. وقتی الگوی خود را در طبقه هایمان می بینیم ، شجاع تر می شویم. کاشی پرنعمت یا مراکش به سبک مراکش می تواند در حمام فوق العاده به نظر برسد. این کنتراست استقبال از یک مجموعه تمام رنگ سفید را می افزاید و بدین معنی است که اتاق دیگر باید کمی کار کند تا شیک تر به نظر برسد. در اینجا ، یک الگوی زیبا با ظاهری زیبا با یک لباس سیاه مطابقت داده شده است که این طرح را پایه گذاری کرده و یک لمس سنتی را اضافه می کند. کاشی های برجسته سیمانی دستباف بسیار زیبا به نظر می رسند اما می توانند بسیار گران قیمت باشند ، البته لازم نیست مراقبت از آن سخت تر باشد ، اما کاشی های سفالی و چینی با طرح های بسیار زیبا در اطراف آن وجود دارد که جلوه ای مشابه ایجاد می کنند.

حمام سنتی توسط شرکت حمام برایتون

به دنبال هندسه های گرافیکی این روزها چند کاشی هندسی خنک وجود دارد و مانند نمونه هایی از سبک مراکش می توانند کمک کنند یک حمام فوراً خاص شود. همیشه ایده خوبی است که قبل از تصمیم خود در تعدادی از نمونه های مختلف کاشی فراخوانی کنید و در مورد تکرار الگوهای فکر کنید. این کاشی دارای الگوی الماس کاملاً بزرگی است ، بنابراین نیاز به یک مقدار منطقی از سطح زمین قابل مشاهده برای قدردانی از آن وجود دارد. طراحی هندسی سیاه و سفید نیز به نظر می رسد با رنگ ترکیب خوبی مطابقت دارد ، همانطور که اینجا با کاشی های دیواری براق آبی انجام شده است.

حمام معاصر توسط معماری رابرت رودز + داخلی

یک ظاهر شیک و زیبا را جستجو کنید کاشی های سیاه با صفحات ساده یک انتخاب عملی و بی انتها در حمام ها هستند ، زیرا آنها کثیفی ها را پنهان می کنند و سخت پوشیده هستند. آنها همچنین می توانند به زیبایی سرویس بهداشتی و دیوارها کمک کنند. تخته سنگ واقعی زیبا ، ماندگار و مقاوم در برابر لغزش است ، اما همچنین گران است و برای محافظت از آن نیز به آب بندی منظم احتیاج خواهید داشت. همچنین کف زیر آن سرد است ، که ممکن است در زمستان امری عادی باشد - اگرچه بیشتر انواع کاشی های سنگی و سرامیکی با سیستم های گرمایش تابشی زیر کف به خوبی کار می کنند. برای جایگزین مناسب تری ، به کاشی های سرامیکی به سبک تخته سنگ نگاه کنید و یکی از آنها را با سطح مات و سطح پرچ انتخاب کنید تا اصیل تر جلوه کند.

حمام معاصر توسط Inter Urban Studios Ltd

به مربع ها بگویید بله ، حرکات لطیفی به دور از کاشی های ‘آجری’ وجود دارد که بر حمام ها و آشپزخانه های ما به سمت شکل های مربع با احساس Scandi مسلط شده اند. کاشی های بژ کوچک در اینجا بی سر و صدا پیچیده هستند - بزرگتر از موزاییک ها و کمتر شلوغ. آنها تضاد ظریفی با موزائیک های اطراف حمام و کاشی های مستطیلی در نزدیکی پنجره ارائه می دهند. اگر کاشی را نمی خواهید که خیلی سریع تاریخ بگذارد ، می تواند نگاه خوبی باشد. نحوه انتخاب طرح کاشی مناسب

حمام معاصر توسط Artisans of Devizes

چند سنگ آهک کم نظیر بگذارید یک سنگ آهک کلاسیک کم رنگ ، زیبایی در حمام دارد. رنگ پررنگ ، احساس نور و فضا را به شما می افزاید. هنگام بیرون آمدن از حمام ، سنگ آهک واقعی نیز احساس پابرهنه می کند: صاف و خیلی سرد نیست. با این حال ، از آنجا که سنگ آهک متخلخل است ، برای متوقف کردن رطوبت باید با دقت نگهداری و آب بندی شود. چینی یا سرامیک گزینه ای با رنگ مشابه می تواند در صورت نگرانی این گزینه باشد. بررسی کنید که سنگ آهک موردنظر خود را به جای پایان فوق العاده صاف برای جلوگیری از لغزش و اسلایدها ، دارای بافت ساخته شده است.

حمام معاصر توسط smarterBATHROOMS +

با شش گوش مربع یا مستطیل خلاق شوید و تنها گزینه های کاشی نیستند - در عوض می خواهید به شکل شش ضلعی بروید؟ الگوی لطیف لانه زنبوری در کف حمام شما می تواند جذابیت مدرن Scandi داشته باشد ، و اگر سایه خنثی را انتخاب کنید ، اتاق را تحت الشعاع قرار نمی دهد. برای افزودن علاقه ، بیش از یک لحن را انتخاب کنید یا برای یک اثر سرگرم کننده دو رنگ را جایگزین کنید. همچنین به یاد داشته باشید که کاشی های پرسلن معمولاً نسبت به کاشی های سرامیکی معمولی از نظر آب بسیار مقاوم هستند. خانه خود را با شش گوش ها زنده کنید

حمام انتقالی توسط معماری درب باز

کاشی های موزاییک موزاییک از زمان های بسیار قدیم کاشی های موزاییک روی زمین ها گذاشته شده اند. آنها می توانند در کف حمام بسیار زیبا به نظر برسند ، اگرچه برای گذاشتن آنها به یک دست ثابت احتیاج دارید. حتی اگر آنها اغلب بجای اینکه به صورت جداگانه در ورق بیایند ، این احتمالاً هنوز یک حرفه برای یک حرفه است - به یک الگوی اضافه کنید و شما باید سطح دیگری از مراقبت را در پیش بگیرید. مانند تمام کاشی ها ، کف شما باید کاملاً مسطح باشد. این حمام نشان می دهد که چگونه می توان موزائیک را با موفقیت با سایر انواع و اندازه کاشی ها ترکیب کرد ، و چگونه یک طراحی ساده سیاه و سفید می تواند موثر باشد. سبک کلی کاشی های موزاییک نیز در حال حرکت است - اینها از جنس هندسی به جای معمول مربع ، برای احساس مدرن تر برخوردار هستند.

حمام معاصر توسط V.I.Photography & Design

کاشی های آجری را در زیر مترو کلاسیک یا کاشی های آجری قرار داده و سبک غالب دیوارهای آشپزخانه و حمام بوده است ، اما همچنین می توانند در کف کار کنند. در این حمام سیاه جسورانه ، آنها از دیوارها به کف گسترش یافته اند. رنگ مشکی براق براق و لطیف و بی نظیری را ایجاد می کند. همیشه با تهیه کننده خود بررسی کنید که کاشی های شما ایمن و مناسب برای کف و همچنین دیوارها باشد ، زیرا لغزش در حمام مرطوب می تواند مضر باشد.


Rss Services Print  -(2 Body)  Visitor Count: 1523
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image