ایده های زیبا برای تزئین دیوار شومینه


ایده های زیبا برای تزئین دیوار شومینه
راهنمای نهایی برای انتخاب یک طرح رنگی برای کانونی کلاسیک در هر اتاق
Date:1398/10/21

دیوار شومینه خود را چه رنگ یا رنگی باید رنگ کنید؟ آيا كاخ ها بايد يك رنگ باشند يا رنگ متفاوتي؟ در مورد کاغذ دیواری - در کوچه ها یا روی سینه دودکش چه می توان گفت؟ با محاصره مرمر چه کار می کند؟ آجر برهنه خوب به نظر می رسد؟ و چگونه بسیاری از راه ها می توانید یک طرح همه سفید را انجام دهید؟ در هنگام تزئین این قسمت از اتاق بسیار جالب است. بگذارید این ایده ها به شما کمک کنند تا دید خود را برای خود رقم بزنید.

اتاق خانواده معاصر توسط ژولیت مورفی عکاسی

نمایش در مقابل ترد سفید 1. اجازه دهید چدن براق شود شومینه مجلل سیاه و اطراف چدن سفید در این طرح به تنهایی ویژگی کافی دارند. دیوارهای سفید خالص اجازه می دهد تا شومینه بدرخشد ، و پاشیدن لوازم جانبی سیاه با احتیاط (لامپ ، آینه ، میز قهوه ، رادیاتور) مشارکتی دلپذیر ایجاد کند. اضافه کردن یک چوب گرم گرم یک ترفند کلاسیک Scandi برای گرفتن لبه خنک از یک طرح تک رنگ است. اگر چدن شما به اندازه این به نظر نمی رسد ، می توانید رنگ سیاه مخصوص آن را برای پاشیدن آن تهیه کنید.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط Brown + Brown Architects

2. سنگ مرمر خود را با شکوه جلوه دهید دوباره ، یک محاصره آتشین شگفت انگیز طرح رنگی خود را ایجاد می کند و به نظر می رسد زینت کمی برای رسیدن به بهترین شکل خود. در اینجا نه تنها دیوارها و كاخ ها سفید هستند ، اما تخته های کف نیز سفید شده اند (می توانید آموزش های آنلاین زیادی پیدا کنید و روغن ها و موم های متنوعی وجود دارد که به شما در ایجاد این اثر نرم و ضد آفتاب کمک می کند). رنگهای خاکستری و سیاه در مبلمان و آثار هنری مرکزی همه به محاصره آتش خاکستری / سیاه و محور دلچسب آن متصل می شوند.

اتاق نشیمن سبک ساحل توسط ویکندن هاتلی

3. با کاشی ها کراوات کنید در اینجا ، رنگ بندی به همان اندازه که رنگ نقاشی روی دیوارها است ، همان اندازه نقاشی قاب است. باهوش و هوشمندانه ، به ویژه به عنوان جلوه ای ظریف ، رنگ های موجود در آثار هنری بر روی کاشی های تزئینی قدیمی که در هر طرف مشبک قرار دارند ، انتخاب شده و همچنین به رنگ خاکستری تخته سنگ اطراف احاطه شده است. دومی پس از آن در پشت قفسه های موجود در کوبه ها برداشت می شود.

اتاق نشیمن انتقالی توسط ایروکا

4. یک طرح کم رنگ اگرچه در اتاق های قبلی حاکم است ، اما این یکی تعهد را بیشتر می کند ، به ویژه ، به ویژه به محیط اطراف و سوزن سفید. همیشه روشن نیست که چقدر موفقیت آمیز است که اگر شما به ایجاد آنها عادت ندارید ، اما چقدر موفقیت آمیز است ، اما به ندرت کاملاً سفید هستند. در اینجا ، فرش به رنگ سفید است ، نقاشی آن در خمیرهای نرم است و پشته چوب و سبد یک رنگ ملایم و طبیعی است که کف آن یک نسخه حتی مسطح تر است. این همه عمق می افزاید بدون اینکه واقعاً اتاق کمتری سفید شود. اگر قبلاً در یک اتاق آفتابی یک محاصره سنگ سفید دارید ، شاید بخواهید این ایده را در نظر بگیرید. از طرف دیگر ، نقاشی یک محوطه چوبی جلوه ای کلی به هم می بخشد. با این حال ، توجه داشته باشید که در یک اتاق تاریک ، این سطح از سفیدی می تواند به جای رنگ پریده و کم رنگ و جالب ، خاکستری و خاکستری به نظر برسد.

اتاق نشیمن شیک و شیک توسط کلم و گل رز با مسئولیت محدود

در این اتاق ، همان ایده سبک بازی می شود. با وجود رنگ سفید تر (کفپوش ، کف و آینه و پنجره ها را بررسی کنید) ، علیرغم تزریق قوی تر رنگ به شکل صندلی ها ، هنوز هم احساس سفید بودن آن وجود دارد.

Eclectic Kids Houzz My: راحتی گاه به گاه در ویکتوریا لندن

5. افزودن رنگ در اینجا یک فضای سفید دیگر وجود دارد ، اما یک رویکرد متفاوت با سبک متفاوت. اتاق این کودک دارای مزایای درخشندگی رنگ سفید است ، اما لوازم جانبی رنگارنگ اطمینان می دهند که به نظر نمی رسد به نظر برسد که فضای فضای خواب یک فرد کوچک را بیش از حد بزرگ شده احساس کند.

اتاق نشیمن التقاطی توسط Wallpaperdirect

جفت کردن با کاغذ 1. متناسب با لحن تکمیل کننده خود تصویر زمینه فقط پستان دودکش یک رویکرد کلاسیک است. برای کاهش عمق بصری آنها و ایجاد زیبایی بیشتر به صورت کلاسیک ، کابین ها را در سایه کم رنگی که به طرح وصل می شوند ، بکشید. در عوض ، بلند کردن رنگ تیره باعث می شود که کاهوهای شما بصورت بصری فروکش کنند ، و جلوه کلی چشمگیر تر به نظر برسد.

کودکان و نوجوانان سنتی در مینی اقامت دارند

این یک گزینه همه کاره است ، زیرا این نمایش متفاوت در نمایش های اتاق خواب کودک ، همان ایده را دارد.

اتاق نشیمن التقاطی توسط Ignas Jermosenka Photography

در این اتاق ، این ایده به سادگی برعکس شده است ، و جلوه تصویری از سایه تیره تر در مناطق فرسوده را نشان می دهد و همچنین اینکه چگونه کاغذ نیازی به عنصری نیست که شومینه را به عنوان کانونی تبدیل می کند - رنگی پررنگ تر آن را به جلو می برد. و ، در اینجا ، کار را با سادگی زیبا انجام می دهد. این ایده با کاغذ و یا به سادگی دو سایه مختلف رنگ کار خواهد کرد.

اتاق نشیمن التقاطی با گزینه 1

2. حداکثر باشید قدرت یک سایه تاریک نیز کاملاً در این طرح جسورانه ، ماکسیمالیستی نشان داده شده است. اما در اینجا ، کاغذ دیواری تمام دیوار شومینه باعث می شود تا آتش سوزی از کانون کمتری برخوردار شود. ممکن است از نظر بصری الکترونیک به نظر برسد ، اما به ترفند طراحی در بازی توجه کنید: رنگها کاملاً با هم جمع می شوند - رنگ سبز کاشی ها و سیاه چدن در کاغذ گل نشان داده شده است.

اتاق نشیمن انتقالی توسط فروشگاه ملک دوره

رنگ و کاغذ دیواری تنها راهی برای رفتن نیستند. در اینجا ، دو مقاله متفاوت اما مکمل اثر جالبی ایجاد می کنند. راهبرد صحیح 10 بار کاغذ دیواری روی سقف بود

اتاق ناهارخوری اکتشافی توسط کاترین پیشی

ایجاد یک رنگ میانه 1. آن را ظریف نگه دارید یک قدم از تمام رنگ سفید این است که دیوارهای پشت آتش خود را با رنگی تقریباً سفید رنگ احاطه کنید. وقتی به همان زیبایی که در اینجا انجام می شود انجام می شود ، ظریف و کاملاً غیرقابل چالش است. اگر به تعداد زیادی از گیاهان علاقه دارید یا اگر اتاقتان دارای پنجره های بزرگ با چشم انداز برگ است ، صدای سبز خاکستری مانند آن عالی است. اگر از پالت تنظیم شده در کاشی های تزئینی شومینه خود اطمینان دارید ، حتما چیز دیگری را انتخاب کنید که آنها را به این طرح گره بخورد - در اینجا ، نقاشی بالای مانتوی کار را به خوبی انجام می دهد (سعی کنید آن را با دست خود خالی کنید. ببینید چقدر از لحاظ بصری قابل توجه است).

اتاق نشیمن انتقالی توسط جولیت بایرن

2. کراوات خود را در محیط اطراف خود برای یک دکوراسیون مدرن تر ، اطراف خود را به همان اندازه سفید و یا سایه ای بسیار مشابه به دیوارها بکشید ، به جای رنگ سفید ، که جلوه ای کاملاً سنتی به آن می بخشد.

اتاق نشیمن معاصر توسط استودیوی 2LG

3.تنظیمات اگر در انتخاب سایه ای عمیق تر یا کمتر خنثی هستید ، تأثیر مبلمان اطراف را در نظر بگیرید. در اینجا ، رنگ پریدگی صورتی و گنگ مانند یک تیم کار می کنند زیرا آنها دارای عمق قابل توجهی از لحن هستند و باعث می شوند یک زمینه یکپارچه و نه به هم ریخته برای شومینه ایجاد شود ، حتی اگر آنها رنگ های بسیار متفاوتی دارند.

اتاق نشیمن معاصر توسط طراحی داخلی Cheshire

4- پشتیبان گیری از سیاه در مثال قبلی ، سیاه شومینه به تنهایی ایستاده است. اما همچنین می توان از آن برای جرقه زدن یک نقوش تکرار شونده استفاده کرد که تأثیر آن در شومینه بازی خواهد کرد و از آن برای تنظیم لحن برای طرح کلی استفاده می شود تا اینکه کانون اصلی آن باشد. در این مثال ، جایی که به جای آن ، فلاش های زرد رنگ است ، می توانید یک روش برای انجام این کار را ببینید: سه گانه ساده کابینت های کاهو مشکی متقارن ، یک قاب بزرگ عکس سیاه و بالشتک کار را انجام می دهند. دیواره های خاکستری عمیق بیشتر اثر را نادیده می گیرند و تن های خاکستری موجود در محیط را به جای آنکه سفید رنگ می کنند ، تقویت می کنند.

اتاق نشیمن الكترونیكی توسط فروشگاه GoodMood

5. یک خنثی "قهرمان" را انتخاب کنید بگذارید رنگ مبلمان پستان دودکش با مبلمان و لوازم جانبی خود رنگ شود. انتخاب یک خنثی عمیق به جای یک خنثی در آن به شما کمک می کند - قهوه ای چرمی این دیوار در مبل ، صندلی و گلدان گیاه تکرار می شود.

اتاق نشیمن مزرعه توسط عکاسی عادلینا الیف

Ramp Up the Raw 1. یک دیوار را در معرض دید قرار دهید آجرهای برهنه اغلب راهی برای دیواره شومینه برای رسیدن به یک ظاهر دوست داشتنی و روستایی هستند. مطمئن باشید که اتاق شما (و سلیقه شما) می تواند گرمای آجری را به خود جلب کند. قبل از ریختن گچ در تمام دیوار ، سایه خود را نیز بررسی کنید - بسته به سن و سبک خانه شما ، آنها می توانند متفاوت باشند (فقط به عنوان مثال عکس بعدی را بررسی کنید). قبل از رد کردن ، با بخش کنترل ساختمان در شورای محلی خود نیز بررسی کنید - محدودیت هایی وجود دارد که ممکن است مربوط به دیوار شما باشد.

اتاق نشیمن معاصر توسط عنصر 7

عنصر 7 2. کاهو های خود را لخت کنید در این اتاق معاصر ، صاحبان کارها به روش دیگری انجام داده اند. نگه داشتن دیوار دودکش گچ کاری شده ، امکان شومینه فوق مدرن را فراهم می کند ، ضمن آنکه آجرهایی با رنگ زرد و مرتب تر را آشکار می کند و به آنها اجازه می دهد به جای دادن جایگاه غالب ، در کوچه ها عقب بیفتند (نگاه کنید به عکس قبلی) ، ظاهری کاملاً مدرن تر ایجاد می کند.

اتاق نشیمن اکتشافی توسط sarah & bendrix

3. خاموش کردن آجر تنها ماده خام نیست که می تواند برای معرفی بافت به فضای شما استفاده شود. در اینجا ، محاصره آتش چوبی به حالت طبیعی برگشته است. تزیین دکوراسیون و شفافیت و رنگ کم رنگ آن را به یک لبه امروزی می بخشد. (پرتقال های غنی ، پرچم ها یا بلوزهای آسمانی که با چوب برهنه جفت شده اند ، خطر ایجاد مجدد نگاه در دهه 1990 را دارند - فقط برای مرجع مجموعه دوستان فکر کنید.)

اتاق خواب اسکاندیناوی توسط Brown + Brown Architects

4- لایه های طبیعی گیاه و لایه های رنگی از آن جدا شوند تا سنگ طبیعی این محاصره را آشکار سازد. رنگ خاکستری و سبک ساده اطراف آن تقریباً دکوراسیون اسپارت را القا می کند ، بنابراین برای مینیمالیست ها انتخاب خوبی است. اگر به نظر نمی رسد که اطراف آن حریق سنگ طبیعی وجود داشته باشد ، به میکرو سیمان نگاه کنید ، که می تواند برای ایجاد اثر بتن از چوب استفاده شود.

اتاق خواب اکتشافی توسط Farrow & Ball

بلوز را در آغوش بگیرید 1. آن را به طبقه ... و درب و تا سقف ببرید. این طرح همه جانبه فضای دنجی را ایجاد می کند و در اتاق هایی که نور زیادی دریافت نمی کنند خوب کار می کنند ، اما این یک تعهد سبک است. در نظر داشته باشید که سطوح مختلف رنگ های مختلفی را به خود می گیرند (به عنوان مثال امولسیون مات در کنار پوسته تخم مرغ) ، بنابراین اتمام ها کمی متفاوت خواهد بود.

اتاق نشیمن معاصر توسط عکاسی اینگرید راسموسن

2. دوره های خود را با هم مخلوط کنید این آبی سیاه و سفید / دریایی دارای هوای نسبتاً جدی است ، به خصوص هنگامی که با محاصره آتش سنگ مرمر بزرگ جفت می شود. شما به راحتی می توانید به دنبال ترکیبی از این دست بروید ، سپس با انتخاب مبلمان حساس به دوره با رنگ های ملایم و ملایم - مثلاً خاکستری کمرنگ ، و یا کارهای چوبی سفید ، روی آن بنا کنید. پیچ و تاب طراحی از چند طریق تهیه می شود: یکی ، به صورت زرد پر جنب و جوش و جواهرات ، رنگ مخملی. دو ، از آنجایی که مبلمان و وسایل جانبی کاملاً متفاوت از وسط قرار دارند نه آنتیک. تخته های دامن تیره رنگ نیز حاشیه ای غیر سنتی به آن اضافه می کنند. به همین دلیل است که ما در حال خرید آجیل برای مبل های مخملی هستیم

اتاق نشیمن روستایی توسط توری مورفی

3. اسطوره را غافل کنید که آبی و سیاه تیره یا دریایی یک افسانه نیست. اگر ، در اینجا ، اتاق شما فاقد آتش رنگی است که می تواند بین دیوارها و شومینه چدنی قرار بگیرد ، اجازه ندهید که این سایه غلیظ شما را خاموش کند. همچنین ببینید (در کاشی های تپه) چگونه قهوه ای یکی دیگر از جفت شدن رنگ غیرممکن است که واقعاً موثر است.

اتاق نشیمن انتقالی توسط Paul Craig Photography

4- آن را با استفاده از Navy White و سفید هوشمندی کاملاً رسمی کنید. و در دوره ای مانند این اتاق ، با آبشارهای جزئی از جزئیات معماری گرجستان و عتیقه های جدی ، جلوه آن نیز کلاسیک و رسمی است ، نه هوشمندانه- گاه به گاه- ساحلی ، ظاهری که این دسته از دسته کوچک موسیقی جاز را نیز جلب می کند.

اتاق نشیمن الكترونیكی توسط شركت Color Floor

خاکستری را فراموش نکنید. 1. به عمق بروید بسیاری از سایه های خاکستری به یک نسخه کلاسیک داخلی ، به ویژه نسخه های زغال سنگ تیره تبدیل شده اند. اگر به دنبال شكل فوق در شومینه سنتی با محوطه می گردید ، می توانید آن و تخته های دامن را به همان اندازه دیوارها رنگ كنید و رنگ را به داخل كیسه ها ادامه دهید. لوازم جانبی با سایه های غنی و گرم ، که به زیبایی در برابر پس زمینه خلوت ظاهر خواهد شد.

التقاط توسط روری رابرتسون

2. ارائه غیر منتظره خاکستری فقط برای دیوارها نیست. در اینجا ، یک محاصره دود خاکستری به نظر می رسد در برابر یک پس زمینه پاستیل جالب توجه است ، و معکوس سنت گشاد یک محوطه رنگ پریده در برابر یک دیوار تاریک تر است. برای پیچ و تاب به رنگ صورتی هزار ساله ، چیزی را با کمی شیرین تر انتخاب کنید ، یا به سادگی دیوارهای گچ خود را لخت کنید.

اتاق نشیمن انتقالی توسط Arq-A Interiors Limited

3. احتیاط را به باد ببخشید خاکستری ، همانطور که در حال حاضر مشاهده می شود ، یک فویل خارق العاده برای رنگ های پر جنب و جوش است. بگذارید این یک شریک انتخاب برای انتخاب شما باشد - اینجا رنگ قرمز غنی ، زنگ زده اما سبز ، زمردی ، آبی ، رویی ، زردهای مختلف ، صورتی روشن است ... همه آنها خاکستری را دوست دارند. به ما بگویید ... چگونه دیوار شومینه خود را تزئین کرده اید - و آیا هیچ یک از این ایده ها شما را مجدداً وسوسه می کند؟


Rss Services Print  -(6 Body)  Visitor Count: 2025
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image