دکوراسیون و تزئین اتاق نشیمن به سبک اسکاندیناوی


دکوراسیون و تزئین اتاق نشیمن به سبک اسکاندیناوی
عاشق ظاهری شیک و مینیمال هستید؟ برای الهام گرفتن از این طرح های سبک Scandi دیدن کنید
Date:1398/10/21

به اتاق نشیمن خود نگاهی هماهنگ و زیبا بپردازید ، با شکل های لاغر ، یک پالت تازه و سطوح نامرتب؟ شما می توانید یک طرح به سبک Scandi را انتخاب کنید ، که می توانید از چند طریق به آن برسید. برای ایده های خود در این اتاق های زیبا نگاهی بیندازید. بیشتر در این مجموعه: 7 ایده برای طراحی یک اتاق خواب به سبک اسکاندیناوی

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط Herder Home

نوتروال های استاد ظاهر کلاسیک Scandi خاموش و کم است - سبکی که این اتاق نشیمن تک رنگ به زیبایی انجام می دهد. جت سیاه در تضاد با سفید روشن و خاکستری کمرنگ است ، در حالی که نکات بژ آن را نرم و طبیعی نگه می دارد. اگر به دنبال ظاهری خنثی مانند این هستید ، ترفند در لایه بندی تن و بافت است. با گسترده ای از سایه های کم رنگ شروع کنید و مناطق کوچکتر از رنگ های تیره را اضافه کنید ، با ویژگی های سیاه رنگ لهجه های برجسته تری به شما می بخشد.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط استودیوی IDF

وسایل گرم این اتاق نشیمن با رنگ های خاکی تزئین شده است تا به طرح Scandi جلوه ای دنج و دعوت دهند. مبلمان Midcentury اگر بخواهید با خطوط لاغر به سبک Scandi با انتهای طبیعی چوب ازدواج کنید ، انتخاب مناسبی است. در اینجا ، میز قهوه یک محور را تشکیل می دهد ، که با فرش ، آثار هنری و سایر اتمام های طبیعی در اتاق تن می شود. فرش های اسکاندیناوی را در فروشگاه Houzz پیدا کنید.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط متیو ویلیس عکاسی

رنگ در اگر طرفدار رنگ هستید ، احتمالاً این اتاق را دوست دارید. این خاکستری های خاموش را با رنگین کمان سایه ها مخلوط می کند ، که به فضا می دهد. طراحان موفق شده اند با تکمیل یک مبل سنتی با وسایل مدرن و سبک اسکاندی ، مانند میز شاسی بلند و میز قهوه ، استایل ها را کاملاً ترکیب کنند. آثار هنری روشن و منسوجات ، شخصیت نرم را به فضا می افزایند و در تضاد با سیم های صنعتی روی تصاویر و لامپ قرار می گیرند.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط تصاویر مطلق تئو تزیا

بلوزها را بدست آورید. تمام سایه های آبی در اتاق ترد و با سبک Scandi مانند این اتاق عالی به نظر می رسند. مبلمان بدون چیدمان و تکمیل چوب طبیعی جلوه ای تازه و پیشرفته با لمس های دریایی و آبی آسمانی به شما می بخشد. از رنگهای مختلفی در طیف آبی و همچنین الگوهای و بافتهای مختلف استفاده کنید تا به رنگ آبی تان احساس جالبی بدهید.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط Kahrs

به رنگ صورتی به رنگ صورتی اضافه کنید و با معرفی لوازم جانبی به رنگ صورتی کم رنگ ، یک رنگ سیاه و سفید و خاکستری اضافه کنید. این اتاق نشیمن فقط با تنهای تک رنگ به نظر می رسد واضح و خنک به نظر می رسد ، اما کوسن ها و گل های صورتی غبار آلود فقط کافی است تا کمی آن را گرم کنید. به کمک متخصص نیاز دارید؟ سبک های داخلی را در نزدیکی خود پیدا کنید.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط ALL & NXTHING

باز کردن یک ظاهر Scandi برای فضای برنامه ریز انتخاب مناسبی است ، زیرا خطوط تمیز آن مطابق با بقیه اتاق کار می کند. این فضای صندلی به زیبایی تزیین شده است و دارای یک میز قهوه ای میانه و یک مبل خاکستری ساده است. هر عنصر بدون غلبه بر فضای به عنوان یک کل جذاب است. طراحان برای ایجاد فضایی شیک و منسجم از یک سبک مشابه در فضای ناهار خوری (پشت مبل) استفاده کرده اند. بیشتر از این خانه زرق و برق دار دیدن کنید.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط معماران Beyt

به چند الگوی کار کنید اگر مبلمان شما کمترین است ، الگویی را معرفی کنید تا به فضای خاصی شخصیت داده شود. فرش هایی با زمین مانند این یک ویژگی بافتی را در مرکز اتاق به ارمغان می آورد. سپس آثار هنری ، کوسن ها و گیاهان را اضافه کنید تا به فضا رنگ و شخصیت بیشتری بخشید. در اینجا ، طراحان الگوی و رنگ زیادی به آن افزوده اند ، اما همچنین اطمینان حاصل می کنند که سایه ها مکمل یکدیگر هستند تا یک احساس آرامش بخش و آرام را در اتاق حفظ کنند.


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 1741
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image