مکانی برای نقاشی کودکان درست کنید


مکانی برای نقاشی کودکان درست کنید
با آفرینش های کودکان مانند هر هنر دیگری در خانه رفتار کنید
Date:1398/10/24

تزئین با هنر کودکان در یک خانه ، لمس فوق العاده ای از شخصیت غریب و زیر زمین را به شما می افزاید. این هنر می تواند کودکان شما باشد یا یک قطعه ویژه که توسط خواهرزاده ، خواهرزاده یا نوه ای ساخته شده است. روزهای آویختن موقت این شاهکارها بر روی یخچال و فریزر برای معالجه این هنر مانند سایر تصویرهای نمایش داده شده در خانه ، که اغلب با قاب مناسب انجام می شوند ، شکل گرفته است تا مکان نمایش آن با دقت انتخاب شود.

با افکار ساده

یکی از جالب ترین نمونه های استفاده از هنر کودکان در دکوراسیون ، این مورد توسط پیج از بلاگ Simple Thoughts است. رنگ ها بسیار تازه و شیرین هستند و مجموعه فریم های ساده در کنار هم کار می کنند. اما من فکر می کنم بهترین جنبه ، افزودن دو شکل برش خورده در ترکیب است.

اتاق نشیمن الكترونیك توسط نینینوورم

رویکرد دیگر برای گنجاندن هنر کودکان در خانه ، قرار دادن این آثار هنری با سایر تصاویر جمع آوری شده است ، و به همه ی کارهای هنری مورد علاقه فرد - کودکان و دیگران ، وزن برابر می دهد.

کودکان و نوجوانان التقاطی توسط Outburst زیبایی

خطی که در یک دیوار با کلیپ بچرخد ، اجازه می دهد تا آخرین قطعات با افتخار نمایش داده شود. این یک ویژگی عالی برای داشتن در محلی است که کودکان روی هنر و صنایع دستی خود کار می کنند.

التقاط توسط میشل هینکلی

یک گروه کوچک کمی سرگرم کننده را به یک راهرو اضافه می کنند و بچه های خانه همیشه مفتخرند که هنر خود را به طرز چشمگیر به نمایش می گذارند و خلاقیت را تشویق می کنند.

دفتر خانه شیک و زیبا Shabby شیک توسط Love Your Room LLC LLC

در اینجا نمونه دیگری از مخلوط کردن طیف وسیعی از تصاویر ، کودکان و دیگران ، در یک سری فریم وجود دارد. نکته: در نظر بگیرید یک تابلوی پیام فریم را در کنار هنر آویزان کنید. این یک فضا برای پین کردن آخرین خلاقیت ها فراهم می کند ، و یک راه ساده برای به روزرسانی مجموعه فراهم می کند.

اتاق ناهارخوری معاصر توسط Nininvorm

هنر همیشه نباید آویزان باشد. تکیه دادن به نقاشی های قاب و بوم های نقاشی شده در بالای قفسه کتاب ، علاقه گاه به گاه را ایجاد می کند ، به خصوص هنگامی که در پشت سایر موارد جمع آوری شده مورد علاقه قرار بگیرید.

تعریف دفتر خانه معاصر توسط ماری نیوتن ، گنجه های تعریف شده

در یک فضای کاری خانوادگی ، یک تابلوی اعلانات بزرگ که یک دیوار کامل را پوشش می دهد ، علاوه بر هرگونه یادآوری و برنامه ، مکان مناسبی را برای پین کردن کلیه کارهای هنری خانواده ، فراهم می آورد. نتیجه یک کولاژ سرگرم کننده از رنگ ها است.

اتاق خواب الکلی اتاق خواب شیک و شیک

استفاده از طیف گسترده ای از سبک ها و شکل های قاب به همراه انواع مختلفی از تصاویر از جمله کودکان و سایر افراد ، ظاهری جمع آوری شده را ایجاد می کند که جذابیت زیادی به یک اتاق می بخشد.

کودکان Eclectic توسط دکتر Stephanie Lake ، دکترا

حلق آویز کردن هنر کودک در اتاق خودش می تواند یک نکته نهایی برای طراحی اتاق باشد. انجام این کار ساده است و فریم های آماده ارزان قیمت اغلب در فروش هستند. توجه داشته باشید که نقشه ها را تغییر دهید زیرا موارد دلخواه جدید ایجاد شده است تا اتاق به رشد کودک کمک کند.


Rss Services Print  -(3 Body)  Visitor Count: 1436
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image