نمونه خانه های مدرن در سال 2019


نمونه خانه های مدرن در سال 2019
خانه های مدرن به سبک خانه های کشاورزی - با تأکید بر مدرن - امسال بیشترین ذخیره عکس های بیرونی در هووز را در دست داشتند
Date:1398/10/25

این داستان Trending Now دارای بیشترین ذخیره شده در عکسهای خارجی است که از اول ژانویه سال 2019 در Houzz بارگذاری شده است. مردم اولین تصور خود از خانه را از نمای بیرونی آن دریافت می کنند. امسال ، عکس های بیرونی جامعه هوز با استفاده از عناصر خانه های مزرعه و جزئیات معاصر براق ترین آنها را تحت تأثیر قرار داد. این که آیا یک خاصیت گسترده دره Napa بود که خطوط بین فضای داخلی و خارج از منزل را تیره می کند یا یک طراحی مدرن و جسورانه در دنور ، خارجی هایی که برای کاربران هووز متمایز شده بودند ، متریال متفاوتی از مواد ، سبک ها و تنظیمات طبیعی هستند. در اینجا شمارش معکوس از صرفه جویی در عکس های خارجی سال است.

نمای بیرونی مزرعه توسط Dana Webber Architect LLC

10. خانه مزرعه مدرن در جنگل که در کنار سواحل جنگلی واشنگتن Puget Sound قرار دارد ، این خانه با یک پیچ و تاب امروزی از سبک خانه های روستایی غافلگیر است. معمار دانا وبر با جفت کردن نمای سایدینگ و تخته سفید عمودی با نمای افقی سدر در قسمت انتهایی تیره و درخشان ، کنتراست در قسمت بیرونی ایجاد کرد و به اندازه کافی شفاف است و گرما و دانه چوب را نشان می دهد. درب چوبی در سمت راست با استفاده از چوب اصلاح شده با منبع محلی تغییر یافته است و لایه دیگری از شخصیت را اضافه می کند. یک معمار یا طراح ساختمان در نزدیکی خود پیدا کنید

نمای بیرونی Farmhouse توسط معماری دارنده پارلت

9. زندگی در خارج از منزل شراب در فضای باز در باغ های تاکستان های اطراف Napa Valley صحنه برای این خانه فروشی مدرن در کالیفرنیا است. Holder Parlette Architecture در این پروژه با Summit Professional Builders و Rhyne Designs Landscape همکاری کرده و جذابیت طبیعی این ملک را بازی کرده است. نمای بیرونی عقب ، که در اینجا با پشتی بزرگ و درهای پشتی خود نشان داده شده است ، تاکید خانه را بر زندگی بدون درز در فضای باز در خانه برجسته می کند. خرید روشنایی در فضای باز

نمای خارجی سنتی توسط Wieland Builders LLC

8. جذابیت سنتی در سینسیناتی ترکیبی از مواد - سنگ ، جانبداری ، فلز - باعث ایجاد علاقه بصری در این خانه به سبک سنتی می شود که توسط Wieland Builders در سینسیناتی ساخته شده است. چمن مات و مرتب شده و پیاده رو با سیم جلو خانه ، جذابیت کلاسیک را برجسته می کند.

نمای بیرونی خانه در مزرعه توسط TREE

7. سیاه و سفید جسورانه با پالت چشمگیر و سیاه و سفید و جهت گیری مورب در قطعه خود ، این خانه از منطقه سیاتل بیانی شیک را بیان می کند. این خانه چندین ویژگی بیرونی را نشان می دهد که کاربران هووز در طول سال 2019 بارها و بارها به سمت خود جلب کرده اند: نمای سایدینگ سفید ، سقف های شیاردار ، ایوان های جلوی جادار و جزئیات تازه و مدرن.

نمای خارجی انتقالی توسط BEVOLO GAS & ELECTRIC LIGHTS

6. آجر سفید با یک ایوان دنج جزییات دعوت از این خانه به روز شده در بیرمنگام ، آلاباما ، شامل صندلی رواق راحت ، یک درگاه قوسی و منظره ای است که به دقت طراحی شده است. شرکت ساخت و ساز Willow Homes عناصر زنگ زده روستایی مانند پرتوهای چوب اصلاح شده در بالای پنجره ها و یک چراغ گازی با الهام از پرنعمت توسط Bevolo Gas & Lights Electric با عناصر مدرن تر مانند آجرهای سفید تمیز را برای رسیدن به حس تعادل نادیده گرفته طراحی کرده است. یک معمار منظره در هووز پیدا کنید

نمای بیرونی مزرعه توسط گروه فاکس

گروه روباه 5- در ستونهای ستون لیک سیتی Regal ستونهای در جلو ، درهای نمایشی گسترده و نمای زیبایی از Chippendale در این خانه Salt Lake City ساخته شده توسط گروه فاکس طراحی شده است. تقارن رضایت بخش از نمای جلوی جلو تا چمن مینیمال شده آن امتداد دارد.

نمای بیرونی مزرعه توسط Ironwood Construction Group LLC

4- خاکستری ، سفید و جیبی بین سقفهای رواق فلزی ایستاده و جانبداری هیئت مدیره و هیئت مدیره ، این خانه آتلانتا که توسط گروه ساختمانی Ironwood ساخته شده است و زیبایی جدیدی را به خانه خود می بخشد. طرح مدرن و رنگی خاکستری و سفید را اضافه کنید و جای تعجب نیست که این نمای بیرونی مورد علاقه بوده است. 10 عنصر معماری برای یک خانه جدید کشاورزی

نمای خارجی انتقالی توسط خانه های املاک Jamestown

3. روستایی با خطوط پاک حداقل تزئیناتی در این خانه انتقالی منطقه هوستون وجود دارد که توسط سازنده سفارشی Jamestown Estate Homes ساخته شده است. اما جزییات تصفیه شده مانند نمای آجر خاکی گرم ، شماره خانه های مدرن سیاه و قاب و پنجره ها و پیاده رو روکش مرتب مرتب شده در سادگی آنها می درخشد.

نمای خارجی انتقالی توسط طراحی DCA

2. تخته چوب تاریک و یک درهم ریخته گری آسفالت غیر منتظره بتونی راه را به این خانه قابل توجه هوستون سوق می دهد. این خانه که توسط Design DCA طراحی شده است ، دارای ویژگی های مدرن تر مانند دیوارهای بافت دار و یک درب گاراژ چوبی تیره با خانه های مزرعه مانند یک خوابگاه ریخته و نور و مهمان گرای گرم است.

نمای خارجی معاصر توسط بازاریابی مواد

1. شیشه و سنگ مدرن برای کلیه خانه های مزرعه با توجه به عکس های معروف امسال ، صرفه جویی شده ترین عکس خارجی در هووز در سال 2019 ، سفید و خاکستری زلزله نبود. این خانه براق و مدرن دنور با دیوارهای شیشه ای و سنگ آهک از سنگ مخصوص بازاریابی مواد سنگی برجسته شده بود.


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 1635
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image