خانه ای آرام و دل انگیز برای یک زوج و میهمانان


خانه ای آرام و دل انگیز برای یک زوج و میهمانان
شبکه ای از غرفه ها فضای بیرون از خانه را به این خانه مدرن با الهام از ژاپنی در حومه بوستون می آورد
Date:1398/10/25

با بزرگ شدن فرزندان خود و فرزندان خود ، این زن و شوهر تصمیم گرفتند زمان مناسب برای ساخت خانه رویایی خود باشد. آنها برای بازدید از خانواده و دوستانشان فضایی راحت و راحت و پر از نور و تعداد زیادی اتاق مهمان را می خواستند. برای تکمیل دیدگاه خود ، آنها به معمار کالین فلاوین متوسل شدند تا خانه ای صمیمی مانند ذن را ایجاد کنند ، که به صورت مجموعه ای از غرفه هایی که در معرض آفتاب ، آسمان و فضای بیرون قرار دارند طراحی شده است.

نمای خارجی معاصر توسط Flavin Architects

عکس های Nat Rea House در یک نگاه که در اینجا زندگی می کند: یک زن و شوهر مکان: Lenox، ماساچوست اندازه: پنج اتاق خواب معمار: کالین فلاوین از معماران Flavin با طراحی خانه به عنوان شبکه ای از غرفه های متصل ، معمار کالین فلاوین می گوید که وی قادر به اتصال بود خانه به طبیعت می رود و نور مورد نیاز خود را به ارمغان می آورد. "مفهوم غرفه یک روش خوب برای ترتیب کارکردهای مختلف در خانه و در حالی که نور است ، است که در New England با آب و هوای برفی و سرد ما بسیار مهم است."

نمای خارجی معاصر توسط Flavin Architects

زونا سدر سفید با لکه نیمه شفاف خانه را پوشانده است. یک مسیر بتونی که توسط باغ های سبک ژاپنی احاطه شده است ، به ورودی جلوی خانه منتهی می شود. گاراژ سمت راست است. ورودی شیشه ای از ویندوز و درب های معماری پویا است. روکش چوب بالا c استر قرمز c استار V است که در لکه نیمه شفاف بسته شده است.

اتاق نشیمن معاصر توسط معماران Flavin

ورود به یک فضای زندگی پویا باز منتهی می شود. تیم فلاوین از تکنیک قاب بندی ژاپنی برای سقف هنری استفاده کرد. رافرترها به تیرهای فولادی مورب متصل می شوند ، از فولاد نقاشی شده سفید و تخته های چوب و شاخه های چوب چوب داگلاس برای اضافه کردن فضایی که بطور صوتی تنظیم شده باشد ، استفاده می کنند. دیوار راهرو ایجاد می کند که به مجموعه اصلی منتهی می شود و در بالا باز است ، بنابراین به نظر می رسد در فضا شناور می شود.

اتاق نشیمن معاصر توسط معماران Flavin

مجموعه ای از چراغ های آویز شکاف در بالای میز اتاق غذاخوری ، جلوی درهای شیشه ای ، پنجره ها و تزیینات شناور شناور هستند. کفپوش چوب بلوط سفید در تمام سطح اول مورد استفاده قرار گرفت. این میز بصورت سفارشی طراحی شده بود تا ایده رودخانه ای را که از درون جنگل می گذرد بازتاب دهد. آفتابگیرهای مشبک مانند روی پنجره های بیرونی ، الگوی زیبایی را در کف های چوبی ریخته اند. کفهای چوب بلوط سبک را مرور کنید

اتاق نشیمن معاصر توسط معماران Flavin

کابینت آشپزخانه مدرن از Poggenpohl است؛ جزیره در بالای گرانیت قرار دارد. قفسه های شیشه ای باز ، شیشه های رنگی را بالای نوار مرطوب نگه دارید. دیوار کامل شیشه به استخر و اماکن نشیمن در فضای باز باز می شود.

استخر معاصر توسط Flavin Architects

این پاسیو به طول خانه می انجامد و دارای فضاهایی برای یک اتاق نشیمن در فضای باز ، گودال آتش بتونی و ناهار خوری در فضای باز و سرگرم کننده است. سنگفرش های سنگ بلو Blu Grande منطقه استخر را احاطه کرده اند.

حمام معاصر توسط Flavin Architects

در وان مستر ، وان بارسلونا و مستقل بارسلونا از ویکتوریا و آلبرت در جلوی پنجره شیشه ای چوبی قرار گرفته است. حوله ای از جنس استنلس استیل گرمتر از Vogue در مجاورت آثار هنری و قفسه آینه دار است. وان های آزاد را پیدا کنید

حمام معاصر توسط Flavin Architects

در یکی از حمام های مهمان خانه ، یک نیمکت کوارتز صندلی داخلی در دوش دیوار شیشه ای فراهم می کند. قسمت پایین پنجره بلند شیشه ای شفاف است تا به راحتی و در عین حال حریم خصوصی حفظ شود.

نمای خارجی معاصر توسط Flavin Architects

دو اتاق مهمان طبقه اول روی یک پاسیوی سنگی خصوصی باز است. طاقچه های پشت بام از بالای غرفه ها با شیب کمی بیرون می رود ، در حالی که آفتابگیرها نیز به سمت بالا شیب دارند. فلاوین می گوید موقعیت آنها برای جلوگیری از آفتاب زمستانی و مسدود کردن آفتاب تابستانی امری استراتژیک است.

اتاق خواب معاصر توسط معماران Flavin

یکی از اتاق خواب های مهمان در سطح اصلی ، آرامش بخش در رنگ های کرم است. درب شیشه ای کشویی به یک پاسیوی خصوصی باز می شود.

نمای خارجی معاصر توسط Flavin Architects

فضای اصلی زندگی از درون غروب می درخشد. در سمت چپ ایوان چهار فصل و مجموعه اصلی است. در سمت راست بال دو مهمان مهمان است.

 


Rss Services Print  -(3 Body)  Visitor Count: 1380
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image