بازسازی یک خانه رانچ در کالیفرنیای جنوبی


بازسازی یک خانه رانچ در کالیفرنیای جنوبی
یک طرح طبقه جدید ، سقف بلند و منظره کوهپایه ها یک خانه 1960 را برای یک زوج خلاق باز می کند
Date:1398/10/28

لورن ماس ، معمار می گوید ، خانه اصلی به سبک مزرعه بود "شما در همه کالیفرنیای جنوبی می بینید". موکلان وی که یکی از آنها در خانه کار می کند ، می خواستند نقشه کف را باز کرده و خانه را مدرن کنند - و اطمینان حاصل کنند که ارتفاعات سقفی از قد بلند شوهر برخوردار است. طراحی جدید از هندسه معماری برخوردار است که نمای تپه های اطراف و چشم انداز طبیعی را برجسته می کند.

پاسیو مدرن توسط استودیوی Moss Yaw Design

عکس های جیمی چنگ عکاسی هوز در یک نگاه چه کسی در اینجا زندگی می کند: یک زن و شوهر با بچه های سن دانشگاهی محل سکونت: مادره ، کالیفرنیا اندازه: 2،231 فوت مربع (207.3 متر مربع) طراح: استودیوی طراحی ماس ایو چون خانه نزدیک به یک محبوب است پیاده روی پیاده روی ، یکی از اولین حرکتهای معمار لورن ماس تغییر موقعیت مسیر جاده بود که به او اجازه می داد یک پیاده رو بتونی اضافه کند که به عنوان فضای پاسیو دو برابر می شود و یک ورودی محصور را ایجاد می کند که این زوج خواستار حفظ حریم خصوصی بودند. پنجره جلوی بزرگ اجازه می دهد تا در نور طبیعی فراوان قرار بگیرد ، در حالی که محوطه سازی طبیعی در کنار خیابان باعث می شود تا رهگذران از چشماندازی خودداری کنند.

ورود معاصر توسط استودیوی Moss Yaw Design

خانه پوشیده از گچ و سدر با درجه روشن است. درب جلوی قرمز با محوطه سازی طبیعی از یک فضای داخلی فضای باز استفاده می شود. سنگ تراشی دیواری بیرونی در ورودی از هوباردتون فورژ است.

اتاق ناهار خوری Midcentury توسط استودیوی Moss Yaw Design

درب جلو روی یک صفحه چوبی باز می شود که سالن غذاخوری را از محل غذاخوری جدا کرده و مطالعه می کند. ماس می گوید: کف در سراسر خانه یک بلوط سفید باریک و باریک است که دارای "حبوبات و حرکات بسیار کمی" است ، بنابراین احساس یکپارچه ای دارد.

ورودی Midcentury توسط استودیوی Moss Yaw Design

صفحه نمایش ورودی هندسی توسط لیزر Lightwave (الگوی بارسلونا) در روکش چوب ساج سفارشی قرار دارد. ماس می گوید: "صفحه ورودی احساس حریم خصوصی را برای ناهار خوری و مناطق مطالعه فراهم می کند ، که به روی هم باز هستند و در ورودی جلوی آن علاقه ایجاد می کنند.

اتاق نشیمن معاصر توسط استودیوی Moss Yaw Design

ماس می گوید: "یک سقف ریخته شده جدید بالای اتاق عالی امکان سقف شیب دار و پنجره های شفاف جدید را برای دسترسی به منظره کوه و نور فراهم می کند." شومینه گازی دور گوشه ای پیچیده می شود تا اتاق و آشپزخانه عالی را لنگراند.

اتاق نشیمن التقاطی توسط استودیوی Moss Yaw Design

ماس می گوید شومینه گوشه ای ، با دودکش در معرض (هر دو فلزی مشکی رنگی) ، طرح کف باز را بصورت بصری ایجاد می کند و آشپزخانه ، ورودی و فضای نشیمن را به هم متصل می کند ، "با استفاده از یک زبان معماری از فولاد سازه در معرض ، داخلی های تمیز داخلی و لعاب باز". .

آشپزخانه مدرن توسط استودیوی Moss Yaw Design

یک پست فلزی ساختاری ، همچنین برای رنگ آمیزی شومینه شومینه ، رنگ مشکی را رنگ می کند ، فضای بین آشپزخانه و مطالعه را لنگر می زند. چراغ های آویز شیشه ای صنعتی از غرب Elm در بالای جزیره معلق است.

آشپزخانه مدرن توسط استودیوی Moss Yaw Design

کابینت های چوبی با چوب ساج و در بالای کوارتز مهندسی قرار دارند. انبار شراب سفارشی از یک انتهای جزیره بزرگ به شکل L حک شده است ، به گونه ای طراحی شده است که فضای ضد تعداد زیادی را برای تهیه غذا فراهم می کند. شکل L همچنین به تعریف فضای آشپزخانه کمک می کند. ماس می گوید: "در یک عزیمت چشمگیر از برنامه خانه معمولی یک سطح مرتع ،" ما تصمیم گرفتیم که بیشتر قسمتهای داخلی را حذف کنیم تا یک اتاق بزرگ با یک آشپزخانه باز ، و اماکن بزرگ و نشیمن و غذاخوری ایجاد شود. "

حمام مدرن توسط استودیوی Moss Yaw Design

یک اتاق پودر شامل یک نور آویز مارپیچ Vertigo از Corbett Lighting و غرور دیواری شده توسط Villeroy & Boch است.

اتاق خواب مدرن توسط استودیوی Moss Yaw Design

طراحان 400 فوت مربع به خانه موجود اضافه كردند ، در بخشی برای ایجاد یك اتاق خواب مستر بزرگتر. سقف های بلند ، پنجره های شفاف و درهای کشویی به پشت احساس هوای مطبوع خود را به اتاق می بخشد.

حمام مدرن توسط استودیوی Moss Yaw Design

ماس می گوید ، استاد حمام "بسیار ساده و سر راست است." دوش با پانل های بزرگ از شیشه های قاب ایجاد شده است. کف آن کاشی چینی است. کابینت های گردوی تیره رنگ های گرم تری ایجاد می کنند و در بالای کوارتزهای مهندسی قرار دارند.

External Modern توسط استودیوی Moss Yaw Design

ماس می گوید: "ما در تهیه یك راه حل طراحی كه نه تنها نیازهای مشتری های ما را برآورده می كرد بلكه از نظر معماری نیز به محیط پاسخ می داد ، از نواحی اطراف کوهستان ، توپوگرافی و میراث معماری مدرن کالیفرنیای جنوبی استفاده کردیم." "زیبایی شناسی مرتع ، مقیاس ، پالت مواد و جزئیات بیرونی متناسب با سایت پروژه را منعکس می کند." خانه های بیشتری را با سبک جستجو کنید: آپارتمان |


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 1475
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image