طراحی دکوراسیون با ویژگی های خاص


طراحی دکوراسیون با ویژگی های خاص
صندلی های غرق شده ، منحنی های خلاقانه ، ایده های هوشمندانه در مورد نرده ها و بالا بردن این طرح های عرشه
Date:1398/10/28

یک عرشه یک گیره اصلی حیاط خلوت است که یک طبقه همه کاره را به یک اتاق در فضای باز و یک تخته سنگ خالی برای الهام بخشیدن از طراحی فراهم می کند. اگر یک دکوراسیون در فضای باز دارید یا به فکر اضافه کردن یکی از آن به حیاط خود هستید ، به این 10 طرح که در آن پایه اصلی کلاسیک حیاط خلوت ساخته شده است ، نگاهی بیندازید. هر یک از این عرشه ها یک عنصر طراحی پاداش را ارائه می دهند که هم ظاهر و هم عملکرد را تقویت می کند ، خواه به صورت صندلی های بسته بندی ، یک گودال آتش سوزی غرق شده یا استفاده خلاقانه از منحنی ها. به ما بگویید ، آیا می توانید هیچ یک از این ایده ها را در حیاط خود به خوبی کار کنید؟

Deck Farmhouse by Jake Moss Designs

1. صندلی غرق غرق یک عرشه بزرگ با یک منطقه نشیمن غرق در امتداد محور مرکزی این حیاط خلوت توسط جیک ماس دیزاینز در منطقه کشور شراب Healdsburg ، کالیفرنیا قرار دارد. صندلی غرق شده ، هم کانون خیره‌کننده و هم یک مکان جذاب را در اختیار شما قرار می دهد که میهمانان می توانند عصرها در اطراف آتش آرام شوند.

مدرن توسط جیک ماس طراحی

یکی از مزایای اضافه کردن ویژگی غرق شده به عرشه به جای پاسیو ، این است که بیشتر عرشه ها از قبل از سطح زمین جمع شده اند تا چوب در تماس با خاک نباشد و از ابتدا کار بیشتری را برای کار با شما ایجاد می کند. به عنوان مثال ، ارتفاع پایه پشتی این عرشه Healdsburg نزدیک به ظهور موجود عرشه در سطح زمین است. نکته: گرفتن حق زهکشی برای هر ویژگی منظره غرق شده مهم است. اگر قصد اضافه کردن یک مورد به حیاط خود را دارید ، بهتر است با یک متخصص باتجربه کار کنید. یک حرفه ای مخصوص ساخت دک در Houzz پیدا کنید

دک معاصر توسط طراحی بویز و پیمانکاری

2. نیمکت های داخلی صندلی داخلی یکی از بهترین ویژگی های صرفه جویی در فضا است که می توانید به یک تخته اضافه کنید. در این حیاط خلوت آتلانتا توسط Boyce Design & Contracting ، یک نیمکت سدر سفارشی به شکل L در اطراف یک ویژگی آتش سوزی روی سطح عرشه کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی شناور است. صفحه نمایش مستقل سدر مربوط به نیمکت چوب طبیعی و ساختار سایه است.

عرشه انتقالی توسط نرده و عرشه Southwest

3. ساختار سایه معماری اضافه کردن پوشش به یک عرشه یک راه عالی برای دادن سبک و راحتی بیشتر است. برای این حیاط خلوت دالاس ، یک سازه سایه دار چوبی و فلزی طناب طراحی شده توسط Southwest Fence & Deck ، حضور و محافظت را به یک سالن استخر کنار حفره آتش می افزاید. خرید مجموعه های استراحت در فضای باز در Houzz

انتقالی توسط نرده و دک جنوبی Southwest

ساختار سایه ، که از تخته های سرو ساخته شده است و بین پست های فلزی قرار گرفته است ، یک احساس دنج ، تا حدی محصور به منطقه صندلی می دهد و در عین حال اجازه می دهد تا نسیم هایی از آن عبور کنند.

Deck Eclectic by Wills Design Associates

4- محوطه نرده راه دیگری برای ایجاد احساس دلپذیر از محوطه ، بالا بردن تابلوها در امتداد طرفین یک محل نشیمن است. برای این حیاط خلوت پشت یک ایستگاه آتش نشانی سابق در هابوکن ، نیوجرسی ، طراح لورن ویلز از ویلز با طراحی اسلحه ای فضایی با تخته چوبی ایجاد کرد که به نظر می رسد یک گره صندلی دنج را در آغوش می گیرد.

Deck Eclectic by Wills Design Associates

چوب بر روی ساختمان می چسبد - همان چوب و لکه ای به عنوان صندلی داخلی - یک هدف دوگانه را ارائه می دهد: آنها به سبک طراحی طرح کمک می کنند و زیر سیلاب ناخوشایند سدر را پنهان می کنند. به هر حال مجسمه گوزنها از نظر احساساتی برای صاحب خانه که خود تکه چمنزاره خود را کاشته بود ، ارزش ویژه ای داشت. بیشتر در این آپارتمان آتشین آتشین گشت و گذار کنید

عرشه معاصر توسط رایس و DeTienne Designs llc

5- ناپدید شدن نرده ها اگر عرشه شما با یک شیب یا حاشیه (حتی اگر جزئی جزئی) هم مرز باشد ، برای رعایت کدهای ساختمانی به نرده نیاز دارید. خطوط افقی ساده این نرده که توسط Rice و DeTienne Designs در Portola Valley ، کالیفرنیا طراحی شده است ، طراحی دکوراسیون تمیز و مینیمالیستی عرشه را بدون مسدود کردن منظره از تپه تکمیل می کند. با نصب نرده های منطقه خود کار کنید

دک معاصر توسط درب LaCantina

6. تغییر سطح برای این خاصیت در لس آنجلس ، تغییر سطح به شما کمک می کند تا دو کاربرد متفاوت برای عرشه را تعریف کنید: یک عرشه فوقانی با یک محل نشیمن و شومینه در بالای یک اتاق نشیمن در فضای باز با یک آشپزخانه در فضای باز قرار دارد. اگرچه ممکن است ضد حساسیت به نظر برسد ، همانطور که در اینجا انجام شد ، افزودن تغییرات سطح فکر بر روی یک عرشه ، می تواند به مناطق کوچکتر کمک کند تا به دلیل داشتن چندین مقصد ، احساس گسترده تر کنند.

دک مدرن

7. پله های گسترده ای به عنوان صندلی صندلی های داخلی راه دیگری برای استفاده از یک شیب طبیعی و تغییر سطح است. به این طراحی هنری ژاپنی نگاهی بیندازید. این معمار برای مقیاس شیب تند که به عنوان صندلی های تراس کار می کند ، گام های گسترده ای نیز اضافه کرده است. مجموعه ای از مراحل استاندارد در کنار خانه امکان دسترسی آسان به عرشه فوقانی را فراهم می کند.

عرشه گرمسیری توسط شرکت آمریکایی Deck & Sunroom

8- دکمه های صندلی های خمیده عرشه ها اغلب مستطیل هستند. (از این گذشته ، با توجه به اینکه تخته ها دارای لبه های مستقیم و گوشه های مربعی هستند ، کارآمدترین طراحی برای کاهش زباله است.) اما گاهی اوقات یک سایت خواستار منحنی است ، مانند این مکان دریاچه در کنتاکی. این عرشه که توسط شرکت آمریکایی Deck & Sunroom طراحی و ساخته شده است دارای چندین سطح و لبه های خمیده برازنده است. منحنی ها گره های صندلی بهینه ایجاد می کنند (به خصوص اگر شامل میزهای گرد باشند) ، منظره را حتی نزدیک تر کرده و به منحنی های طبیعی ساحل ارتباط می دهد.

عرشه معاصر توسط Positive Garden Ltd

9. کاشت جیب اگر شما یک حیاط خلوت شهری کوچک - یا در این حالت یک پشت بام - به عنوان تنها فضای بیرونی خود ، ممکن است مجبور شوید برای به حداکثر رساندن منطقه قابل استفاده ، عرشه های دیواری را به دیوار اضافه کنید. در این صورت ، گذاشتن چند برش در عرشه برای فضای کاشت - به علاوه اضافه کردن چمن های شکوفه ، گل چند ساله و همیشه سبز - می تواند تفاوت زیادی در تبدیل منطقه از یک فضای شهری به یک باغ ایجاد کند. این تراس بام لندن که توسط Positive Garden طراحی شده است ، بیشتر فضای کف آن را به دکوراسیون اختصاص داده است ، اما طراح شامل یک جیب کاشت برای نگه داشتن خاک کافی برای رشد چمن های زینتی و گلدان های تزئینی است.

Deck معاصر توسط Mihaly Slocombe

10. اتاق محوطه در فضای باز در هوایی مانند آب و هوای آفتابی استرالیا ، می توانید در تمام سال از زندگی در فضای باز لذت ببرید ، و یک اتاق یک اتاق یک اتاق نشیمن اضافی باشد. برای این خانه امروزی در ژئولونگ ، جنوب غربی ملبورن ، طراحی شده توسط میهالی اسلوکومب ، درب های شیشه ای کشویی بزرگی از آشپزخانه و اتاق نشیمن مستقیم روی عرشه باز شده است. پوشیده از سقف فایبرگلاس شیشه ای ، عرشه بدون توجه به آب و هوا خشک می ماند و فایبرگلاس اجازه می دهد تا نور زیادی به داخل خانه جاری شود.

Deck Farmhouse توسط TOTAL CONCEPTS

اشتراک: آیا شما می خواهید اضافه کردن هر یک از این ویژگی های جایزه به عرشه خود را؟ یا آیا دک شما افزودنی خلاق دیگری دارد که ظاهر و عملکرد را تقویت می کند؟


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 1643
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image