یک حمام بافت دار و مدرن با رنگ ملایم


یک حمام بافت دار و مدرن با رنگ ملایم
پالت سبز و زغال چوب و الوار چوب این اشیاء ، مشتی را بسته بندی می کند ، در حالی که یک لیوان کفگیر و یخ زده حریم خصوصی را حفظ می کند
Date:1398/10/29

در قالب پرسش و پاسخ ، ما با طراحان - و پشت تفکر خلاقانه - در پشت بعضی از اتاق های دوست داشتنی هووز ، صحبت می کنیم.

حمام معاصر توسط سرویس بهداشتی و آشپزخانه GIA

تصاویر توسط Emily Bartlett پاسخ های Illan Elberg ، مدیر عامل حمام ها و آشپزخانه GIA چه کسی در اینجا زندگی می کند: یک زن و شوهر y ung که منتظر یک کودک هستند مکان: الوود ، ویکتوریا هدف و اندازه اتاق: یک استاد جامع با اندازه 3.6 2.5 2.5 متر

حمام معاصر توسط سرویس بهداشتی و آشپزخانه GIA

مختصر برای ایجاد یک سرویس بهداشتی پر از نور که تعادل با حریم خصوصی نیز پیدا کرده است. نورگیر و پنجره‌ای را اضافه کردیم که به دنبال نور به اتاق خواب بود ، سپس برای حفظ حریم خصوصی توالت و حمام را در پشت شیشه یخ زده قرار دادیم. این زن و شوهر می خواستند یک طراحی مدرن ، رنگی و رنگی را طراحی کنند ، اما لوکس بودن نیز به راحتی نمی توانستند به روز شوند.

حمام معاصر توسط سرویس بهداشتی و آشپزخانه GIA

جنبه های اصلی طراحی پالت رنگ: ما برای رسیدن به اینجا کاملاً سفری را طی کردیم. مشتری ها می خواستند رنگ تیره و تیره ای داشته باشند (که در کاشی های اصلی رنگ زغال سنگ دیده می شود) و چوب برای گرم کردن و مطابقت با کمد لباس پیاده روی.

حمام معاصر توسط سرویس بهداشتی و آشپزخانه GIA

قطعات اصلی مبلمان / اتصالات: کاشی های دیواری از ویژگی های آن کاشی های Green Green Kit Kat هستند که از سرامیک ایتالیا در دسترس هستند. کاشی های ذغال سنگی و دیواری بزرگتر از کاشی زغال سنگ 600 x 600 میلی متر نیویورک است که از گالری کاشی Signorino در دسترس است. نیمکت نشین Portsea در خاکستری مرمر است ، در حالی که کارخانه آن لامینکس Sublime Teak است. Tapware از Tap Sussex است. حمام Clearwater از Formoso است ، از Reece موجود است و چراغ قوه Velux است.

اتاق هفته: یک حمام با بافت و با رنگ سبز ملایم

طرح طبقه فکر کردن در مورد چیدمان وسایل و غرور هنگام غرق شدن ، غرور محور است. حمام reestanding f توسط پنجره به اتاق خواب قرار گرفته است ، بنابراین می توانید تلویزیون تماشا کنید (بلندگو بیش از حمام است). هود و توالت برای حفظ حریم خصوصی در پشت شیشه یخ زده قرار می گیرند.

حمام معاصر توسط سرویس بهداشتی و آشپزخانه GIA

چالش هایی که در آن کار کرده اید هیچ ویندوز خارجی وجود ندارد ، بنابراین ما یک چراغ قوه مرکزی بزرگ برای نور را در نظر گرفتیم.

حمام معاصر توسط سرویس بهداشتی و آشپزخانه GIA

به نظر شما چرا این اتاق کار می کند؟ این عامل Wow است. این نرم و براق و کاربردی است اما در عین حال گرمی را با ترکیب چوب در اختیار شما قرار می دهد. طرح هوشمندانه از فضا به طور کامل استفاده می کند و از طریق چراغ قوه نور طبیعی عالی وجود دارد. پنجره عظیم اتاق خواب امکان فیلم در وان حمام را فراهم می کند. به ما بگویید عاشق این حمام هستید؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید. و فراموش نکنید که تصاویر مورد علاقه خود را مانند داستان ذخیره کنید و به گفتگو بپیوندید. بیشتر طراحی خلاق را دوست دارید؟

 


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 1488
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image