نکته های مهم در مورد چگونگی چیدمان مبلمان و دکوراسیون اتاق کوچک


نکته های مهم در مورد چگونگی چیدمان مبلمان و دکوراسیون اتاق کوچک
این نکات به شما کمک می کند تا فضای و استفاده از اتاق نشیمن فشرده خود را به حداکثر برسانید
Date:1398/11/2

تمام فضاهای کوچک چالش های طراحی را نشان می دهند ، اما با توجه به اینکه اتاق نشیمن جایی است که احتمالاً بیشترین وقت خود را می گذرانید (و مطمئناً یکی از مهمانها بیشترین تجربه را دارند) ، طراحی یک اتاق کوچک می تواند مخصوصاً مشکل باشد. چگونه می توانید تعادل بین ایجاد فضای اتاق تا آنجا که ممکن است بزرگ باشد و همچنین در صندلی های اضافی فشرده می شود ، فاصله برقرار کنید؟ چه مبلمانی را باید انتخاب کنید و کجا آن را قرار دهید؟ در اینجا 15 نکته طراحی برای استفاده بیشتر از فضای شما ، به علاوه 10 ایده ویژه مبلمان برای اتاق های کوچک زندگی ارائه شده است. بیایید شروع کنیم.

دفتر خانه توسط جیمی Keskin Design

از آینه ها و کاغذ دیواری استفاده کنید یک اتاق نشیمن کوچک ، مخصوصاً اگر روی ویندوز کوتاه باشد ، می تواند کمی احساس بسته شود. یک کانونی ایجاد کنید ، نور را تقویت کنید و با کاغذ دیواری و آویز در بالای آن یکباره عمق اضافه کنید. اگر می توانید آینه را از پنجره قرار دهید ، هر چه بهتر - آینه نمای بیرون را منعکس می کند و به یک پنجره اضافی می دهد. صندلی عاشقانه را روی دیوار کاغذ بچرخانید که با یک جفت میز و لامپ کنار هم قرار گرفته است. عثمانی بافته شده بزرگ می تواند به عنوان یک میز قهوه یا یک صندلی اضافی کار کند. اگر اتاق وجود دارد ، می توانید در یک صندلی اضافی (در مقیاس کوچک) یا دو تا از صندلی عشق در این برنامه کار کنید. صندلی ها: دو تا چهار. مبلمان هایی را که مخصوص اتاق های کوچک زندگی طراحی شده اند در فروشگاه Houzz جستجو کنید

اتاق نشیمن التقاطی توسط طراحی داخلی آنتونیو مارتینز

فضای ذخیره مخفی را اضافه کنید تا مبلمان را با فضای داخلی برای محدود کردن درهم و برهمی انتخاب کنید. یک صندوق عقب یا عثمانی به عنوان یک میز قهوه به خوبی کار می کند. در امتداد محیط اتاق ، به جای میز کنسول ، یک سینه کوچک از کشوها را امتحان کنید تا گزینه های ذخیره سازی را تقویت کنید. برای ایده های بیشتر از این راه حل های ذخیره سازی اتاق نشیمن شیک دیدن کنید. مبلمان در مقیاس کوچک را انتخاب کنید مبلمان اتاق نشیمن بیشتر از مبل های اندازه کامل و صندلی های حجیم است. مغازه های عتیقه فروشی مکانی عالی برای جستجوی مبلمان در مقیاس کوچک است ، زیرا به طور معمول اندازه اتاق تا نیم قرن گذشته کاملاً کوچک بود. به دنبال مبل های کوچک ، صندلی ها و صندلی هایی باشید که می توانند برای فضای شما کار کنند. در این عکس صندلی عشق در جلوی پنجره خلیج قرار گرفته است که میزهای ریزه در هر طرف آن قرار دارد. یک جفت صندلی صندلی لوئیز شانزدهم مقابل مبل نشسته و یک صندوق عقب به عنوان یک میز قهوه در بین آن است. یک recamier عتیقه بر روی دیوار به صورت مورب از مبل قرار دارد که یک میز کنسول باریک در مقابل آن قرار دارد. صندلی ها: شش.

اتاق نشیمن سنتی توسط سرنا و لیلی

نگاه کنید اگر اتاق نشیمن کوچک شما از سقف های بلند پر برکت است ، از آن فضای اضافی نهایت استفاده را ببرید! در حالی که فضای عمودی به فشار در صندلی اضافی کمک نمی کند ، رسم چشم به سمت بالا به شما کمک می کند تا تصور کنید که اتاق شما به مراتب بزرگتر است و به نظر نمی رسد که در غیر این صورت به نظر می رسد. فضای عمودی را با یک گالری هنری التقاطی پر کنید. کاملاً گوشه ای را پر کنید کمی خلاف واقع است ، اما اگر فضای اتاق نشیمن گوشه ای کوچک دارید ، گاهی اوقات رفتن با بزرگترین قطعه مبلمان ممکن است در واقع باعث بزرگتر شدن آن شود. چرا؟ یک مبل بزرگ گوشه ای سخاوتمندانه (مانند آنچه در اینجا نشان داده شده است) راحت است و قادر به تحمل بارهای زیادی از افراد است - اما به دلیل اینکه فقط یک قطعه خوانده شده است ، به اتاق کمک می کند تا احساس بی نظمی کند. یک مبل گوشه ای مدرن با خطوط صاف و تمیز ، در یک فضای کوچک نسبت به نسخه overstuffed بهتر کار می کند. در این اتاق ، یک مبل گوشه ای خیاطی در یک گوشه قرار دارد که یک جفت مدفوع تاشو چرمی به هم نزدیک می شوند تا یک گروه مکالمه تشکیل دهند. اگر اتاق دارید ، گروه را با یک صندلی کوچک دیگر پر کنید. صندلی ها: هفت یا هشت.

اتاق نشیمن انتقالی توسط معماری کتلین بوست + طراحی

پایین آوردن مبل در برخی فضاها ، یک مبل تمام اندازه فقط انجام نمی دهد. به جای آن ، یک صندلی عاشقانه کمرنگ یا یک مبل ریزه در فضای کوچک را اندازه کنید. یکی از آنها را با خطوط تمیز و پاهای در معرض هوا برای ظاهر مناسب انتخاب کنید. ببینید که چگونه این ایده های مبل آبی می توانند در اتاق نشیمن شما کار کنند. چیدمان یک کاناپه کوچک در وسط این فضای باز و روی یک مرکز رسانه ای روی دیوار قرار دارد. یک صندلی صندلی و یک عثمانی بدون سر و صدا (که می تواند به عنوان یک صندلی اضافی دو برابر شود) دور این گروه قرار گرفتند. صندلی ها: سه یا چهار. آیا یک طرح طرح شکسته می تواند الهام بخش از طراحی اتاق نشیمن شما باشد؟ ببینید چطور مبلمانی را انتخاب کنید که سالها دوستش دارید

اتاق نشیمن معاصر توسط کیتلین و شرکت طراحی کیتلین

مبل بدون پشتی را امتحان کنید در یک فضای باز ، گاهی اوقات بهترین موقعیت برای مبل روی دیوار نیست بلکه در وسط اتاق است. اما مگر اینکه مبل شما کاملاً کوچک باشد (عکس قبلی را ببینید) ، یک کاناپه در وسط یک اتاق کوچک واقعاً می تواند فضای شما را مسخره کند. مبل بدون پشتی یک گزینه بسیار شیک است و می تواند از هر دو طرف استفاده شود - در هنگام گزینه های صندلی بسیار جایزه دارد. و اگر می خواهید روزی در اتاق بزرگتر از آن استفاده کنید ، می تواند به عنوان تقسیم کننده بین دو منطقه صندلی عمل کند. گیاهان مانند کاغذ دیواری و آینه ها اضافه کنید ، گیاهان روشی شگفت انگیز برای اضافه کردن عمق اتاق نشیمن کوچک هستند. فضای سبز سرسبز گوشه ها را نرم می کند و چشم را فریب می دهد تا بیشتر از اتاق واقعاً به اتاق فکر کند. گیاهان به خصوص در گوشه و کنار یا پشت صندلی و مبل ها موثر هستند. در اینجا ، یک کاناپه بدون پشت در مرکز این فضای باز طراحی شده است. یک جفت صندلی روتختی با یک میز کوچک بین صندلی های پنجره روبروی مبل. یک میز کنار کوچک که می تواند به اندازه یک صندلی اضافی در کنار مبل باشد ، دو برابر است - و در حین یک مهمانی ، مبل بدون پشتی می تواند دو نفر را که در هر طرف در حال عبور هستند ، قرار دهد. صندلی ها: چهار تا هفت.

اتاق خانواده معاصر توسط کلی طراحی دک

استفاده از مبلمان چند منظوره در یک اتاق نشیمن کوچک ، هر قطعه مبلمان باید از درآمد خود لذت ببرد. استفاده از مبلمان اتاق نشیمن چند منظوره می تواند در صرفه جویی در فضای مورد نیاز شما کمک کند. به فکر استفاده از عثمانی هایی باشید که به عنوان یک میز قهوه یا صندلی های اضافی کار می کنند و میزهای جانبی را لانه می کنید که می توانید در صورت نیاز یا مدفوع کوچک همه کاره که می تواند صندلی یا میز باشد جابجا شود. در این اتاق یک مبل براق و بی نظیر کمی از دیوار فاصله دارد. میزهای کوچک و صندلیهای دو قهوه عثمانی بزرگ ، کم است. صندلی ها: دو تا چهار.

اتاق خانواده معاصر توسط جف کینگ و شرکت

در جای خود بجای بگذارید بسیاری از وسایل کوچک مبلمان (یک قفسه کتاب در اینجا ، یک قفسه سینه در آنجا) بخورید تا فضای بخورد ، گلوله را گاز بگیرید و یک دیوار کامل را به قفسه اتاق یا اتاق نشیمن اختصاص دهید. یک دیوار ذخیره سازی از کف تا سقف قابل تنظیم است که شامل همه چیز از کتاب ها تا یک مرکز رسانه ای - شاید حتی یک میز کشویی! کمبود جایگاه های یدکی در یک فضای واقعاً کوچک ، ممکن است امکان انتخاب هرچه بیشتر صندلی های دلخواه امکان پذیر نباشد. یک راه برای حل این مسئله این است که چند صندلی کافه تاشو یا انباشته مدفوع در کمد (یا زیر یک تخت) را ذخیره کنید ، جایی که می توانید هنگام ورود شرکت به راحتی آنها را بیرون بکشید. این دیوار نگهدارنده داخلی دارای یک تلویزیون مخفی ، قفسه های کتاب و کابینت است. صندلی عشق در مقیاس کوچک برعکس است. یک صندلی تخته سه لا از تخته سه لا کم رنگ در مقابل دیوار رسانه ها بدون جلوگیری از ذخیره سازی جلوی دیوار رسانده شده است. صندلی ها: سه.

اتاق نشیمن التقاطی با طراحی داخلی کراس

روال صندلی و صندلی راحتی را تکان دهید این اتاق نشیمن شیک و ریزه در اتاق دارای صندلی چوبی روزانه (که به عنوان یک میز مهمان دو برابر می شود) ، کمی مبل راحتی و صندلی پنجره ای ، ارائه مجموعه ای از گزینه های صندلی بدون یک مبل سنتی سنتی یا صندلی در دید.

اتاق نشیمن التقاطی با طراحی داخلی کراس

یک صندلی پنجره داخلی با بالشتک پرتاب کنید و یک میز کوچک و عثمانی کنار آن قرار دهید تا آن را به یک فضای مناسب برای صندلی تبدیل کنید. در اینجا ، تختخواب روز با یک میز قهوه آکریلیک باریک و یک خلال خز بین آنها روبرو می شود. یک صندلی پنجره داخلی در زیر یک بانک از پنجره ها در طرف مقابل اتاق وجود دارد. صندلی ها: هفت

اتاق نشیمن مزرعه توسط A + B KASHA Designs

پرش از مبل چه کسی می گوید یک اتاق نشیمن اصلاً باید مبل داشته باشد؟ اگر فضا کم است ، سعی کنید به جای آن ، دو ، سه یا چهار صندلی را دور یک میز قهوه گرد کنید. برای انعطاف پذیری بیشتر ، میز قهوه را به یک عثمانی با سطح سینی تبدیل کنید که می تواند به عنوان صندلی مورد استفاده قرار گیرد ، یا یک پف یا مدفوع را به آن اضافه کنید. در این اتاق یک میز قهوه ای کم و گرد در مرکز اتاق قرار دارد که سه صندلی در اطراف آن قرار دارد. بررسی کنید که چرا یک مجموعه سه تکه ضروری نیست

اتاق نشیمن سنتی توسط طراحی کدینگتون

یک قطعه "نامرئی" را امتحان کنید ، اکریلیک ، لوسیت و شیشه مواد فوق العاده ای برای استفاده در یک اتاق نشیمن کوچک هستند ، زیرا فضای صفر تصویری را اشغال می کنند. یک میز قهوه یا میزهای کنار لانه را با لبه آبشار در یکی از این مواد روشن امتحان کنید. صندلی های کمتری را در جلوی شومینه قرار دهید ، یک جفت صندلی کوچک و بدون صندلی قرار دهید - مدفوع ، نیمکت های ایکس ، عثمانی - در مقابل شومینه در یک اتاق نشیمن کوچک قرار دهید تا در بعضی از صندلی های اضافی بدون هیچگونه مسدود کردن کانون کانون اتاق ، یک صندلی کوچک و بدون صندوق عقب بنشینید. در واقع ، به دور از مسدود کردن شومینه ، یک جفت صندلی زیبا و کم در واقع می تواند باعث شود فضای شومینه جذاب تر به نظر برسد ... و اگر آنها با انبار پنهان همراه هستند ، بسیار بهتر! در اینجا ، یک جفت صندلی در مقابل یک پنجره خلیج و یک مبل بلند چسترفیلد مقابل دیوار مقابل شومینه با یک میز قهوه باریک و شفاف قرار داده شده است. یک جفت عثمانی کوچک ذخیره سازی اثاثه دار را در مقابل شومینه قرار دهید. این روش را به روش های بیشتری که می توانید اتاق نشیمن جمع و جور بزرگتر جلوه دهید ، بررسی کنید.


Rss Services Print  -(6 Body)  Visitor Count: 1730
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image