با کاغد دیواری و مبلمان به اتاق خواب انرژی دهید


با کاغد دیواری و مبلمان به اتاق خواب انرژی دهید
دریابید که چگونه روپوش می تواند یک اتاق خواب ساده را به فضایی پر هیجان تبدیل کند
Date:1398/11/6

اتاق های خواب غالباً فاقد فضایی هستند که بتوانید مبلمان و لوازم جانبی را که کیف های شخصیتی به آنها می دهد ، زیاده روی کنید ، بنابراین چرا از دیوارها برای تنظیم تن استفاده نمی کنید؟ روکش و روکش اولین متوقف است. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

اتاق خواب اسکاندیناوی توسط نپتون

آن را به اتاقهای حداکثر Loft ببرید - یا اتاقهایی که دارای سقف شیب دار هستند - تنظیم مناسبی برای تخته های بیش از حد است. ناگهان ، تمام زوایای بی دست و پا اتاق به کلبه کشور نگاه می کنند ، در حالی که خطوط موازی تخته در واقع به صاف کردن آنها کمک می کند - بصری ، یعنی. به یک رنگ رنگ روشن بچسبانید تا فضای آن مطبوع و روشن نباشد و جزئیات اضافی - و انبارداری - را با یک راه آهن میله جذاب اضافه کنید. برای استفاده از فضای ذخیره ریلی در اطراف خانه ایده های بیشتری کسب کنید

اتاق خواب اکتشافی توسط Sofa.com

با رنگ جسورانه به دنبال ایجاد اتاق خواب باشید که کلبه ای کامل با یک پیچ و تاب مدرن باشد؟ شامل همه عناصر معمول - روکش با قفسه در بالا برای نمایش لوازم جانبی زیبا. ملافه تخت گل؛ مبلمان سفید - اما آن را با سایه های زینتی و کنتراست درخشان بالا ببرید. در اینجا ، آبی و رنگ زرد رویال به سرعت اتاق را از شیرین تا مات گرفته می کند.

اتاق خواب اسکاندیناوی توسط نپتون

ارتفاع سقف اغراق آمیز آیا می خواهید اتاق خواب شما احساس بزرگتر کند؟ صفحه نمایش می تواند با دو ترفند آسان به این مهم دست یابد: ابتدا پانل های عمودی را بکشید تا چشم به سمت بالا بکشید. بعد ، حدود 2/3 راه بالای دیوار را ببندید. نقاشی دیوارها و تابلوها به یک رنگ هوشمندانه و روان تر به نظر می رسد ، اما برای کشش بیشتر فضا ، دیوار را در بالای تخته در سایه سبک تر رنگ کنید. ایده های بیشتر در زمینه دیوارپوش را در جریان عکس Houzz مرور کنید

اتاق خواب روستایی توسط کریس اسنوک

چرخه بالایی برای نمای روستایی اتاق خواب معاصر که فاقد چیز خاصی است می تواند یک تخته سبک سریع ، آسان و مقرون به صرفه را با تخته کف کاج ارزان قیمت به شما ارائه دهد. به سادگی آنها را روی تخته های دیوار بریزید و تقریباً آنها را لکه دار کنید تا به نظر برسد که تازه از کابین جنگل بیرون آمده اند. تخته ها را به صورت افقی قرار دهید تا از عرض اتاق غافل شوید ، یا به صورت عمودی ، تا سقف بالاتر از حد استاندارد به نظر برسد.

اتاق خواب کشور فرانسه توسط کالیفرنیا شاتر

به سبک کشور فرانسه صحبت کنید اگر به جای اتاق خواب یک بوگوار دوست دارید ، تخته سنگی با جزئیات کافی لازم است. شما می توانید این کار را با سفارشی کردن روکش های ساده با قالب گیری انجام دهید (تهیه کننده های ویژه را بررسی کنید) ، که به سادگی به دیوار چسبانده شده و سپس رنگ می شوند. در اینجا ، یک رنگ رنگی چند تیره از سایه پایه تیره تر از برس (در جایی که تقریباً از هر رنگی استفاده شده است) بر روی قالبها خشک شده است تا از آنها برای جلوه برجسته برجسته شود.

اتاق خواب اکتشافی توسط Button & Sprung

کاغذ دیواری خود را ببندید آیا اتاق شما کاملاً فاقد جزئیات معماری است؟ اصلاً شخصیتی نیست؟ پس چرا تخته ها و کاغذ دیواری ها را خالی نمی کنیم؟ این ترفند در صورتی بهتر عمل می کند که پانل ها فقط از ارتفاع یا کمتر از ارتفاع dado برخوردار باشند ، و اگر از ظرافت گسترده ای برخوردار باشند - هرچند اتاق کوچکتر باشد و ظاهری سنتی تر از آن داشته باشید ، اما شکاف های دیواری باریک تر هستند.

اتاق خواب انتقالی توسط فروشگاه ملک دوره

تابلوی مربع کلاسیک خود را بسازید چگونه می توان روکش مانند این را ایجاد کرد؟ در واقع بسیار ساده است یک تخته دامن عمیق و سطح را مناسب قرار دهید ، سپس طول و کوتاه MDF را اندازه بگیرید ، که فروشگاه DIY شما فقط می تواند اندازه شما را کاهش دهد. به سادگی آنها را به دیوار بچسبانید و چسب بزنید (با فرض اینکه شرایط خوبی دارد). سپس با یک راه آهن دادو ، ابتدا شکاف را پر کرده و هرگونه شکاف را پر کرده و یک کت آغازگر را بکار ببرید و به دنبال آن یک زن و شوهر از رنگ رنگ انتخابی خود استفاده کنید. مرتب شده است

اتاق خواب معاصر توسط جان لوئیس و همکاران

Veer به روکش عاشق ایده از گرما و بافت پوشش های چوبی چوب غنی شده روی دیوارهای خود هستید؟ سپس یک روکش چوبی براق و براق انتخاب کنید. یک لکه با رنگی عمیق و لایه برداری بلند مانند آن را برای اتاق خواب انتخاب کنید که جذابیت های مدرن وسط را از بین می برد ، یا یک چوب توس غنی از چوب غان را برای فضایی به سبک Scandi پیدا کنید. جنگل های بسیار تیره یا رنگ آمیزی مناسب برای اتاق های معاصر است.

اتاق خواب معاصر اتاق خواب معاصر

پانل پرده ای مدرن متناسب با تمایل به ایجاد یک رنگ پرنعمت است ، بنابراین اگر ظاهری مدرن تر می خواهید ، همه چیز در مورد درست تر کردن مقیاس است. در اینجا ، پانل های بزرگ ساخته شده با مهره های ساده و مربع ، یک سبک ساده را ایجاد کرده اند که تکرار بسیار آسان است. آن را با سایه رنگ مات خاموش مطابقت دهید که نور زیادی را نشان می دهد تا فضای بیشتری را تقویت کند.

اتاق خواب سنتی توسط فروشگاه ملک دوره

تقلب در ظاهر اگر DIY جدی بیش از حد مشکل دارد ، می توانید با استفاده از تصویر زمینه ظاهری ، رویکرد ساده تری بگیرید. برای بهترین اثر ، یکی از آنها را با یک طراحی سه بعدی پیدا کنید و برای پس انداز پول (زیرا آنها ارزان نیستند) ، آن را به جای هر چهار مورد ، روی یک دیوار برجسته بگذارید. برای جلوه ای همه جانبه از سه رنگ دیگر برای سه دیوار دیگر استفاده کنید.


Rss Services Print  -(7 Body)  Visitor Count: 1588
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image