یک دکوراسیون و مبلمان تک رنگ در خانه


یک دکوراسیون و مبلمان تک رنگ در خانه
این خانه ملبورن در دهه 1850 با جسورانه وارد قرن بیست و یکم با نوسازی سیاه و سفید مدرن شده است
Date:1398/11/9

این خانه باستانی که در حومه برگهای زالزالک واقع شده است ، در سال 2014 بازسازی و تمدید شد تا بتواند نیازهای یک خانواده مدرن را تأمین کند. Rosemary Ross و Waihan Tang از Rosstang Architects به روزرسانی این خانه را ساختند که در سال 1857 ساخته شده است. آنها از نزدیک با مشتری و با سازنده خود ، Kleev Homes همکاری کردند تا از جذابیت ملک اصلی در یکپارچه سازی در طراحی معاصر خود ادغام شوند. راس می گوید: "نوسازی خانه های قدیمی همیشه پیچیده است و نیاز به ارتباط و همکاری قوی بین مالک ، معمار و سازنده دارد." هووز در یک نگاه که در اینجا زندگی می کند: یک زوج حرفه ای ، چهار فرزند آنها و سگ خانواده کجا: زالزالک ، ملبورن اندازه: 5 اتاق خواب ، 4 حمام

نمای خارجی معاصر توسط معماران روزستنگ

این خانه در ابتدا برای مالک مایکل لینچ ساخته شده بود و زمانی شامل یک زمین بسیار بزرگتر بود. این زمان با توسعه هاواتورن به عنوان یک حومه شهر به مرور زمان کاهش یافته است. نوسازی و تمدید املاک فعلی با هدف پیوند گذشته و حال ، با یک سبک زندگی شلوغ قرن بیست و یکم در ذهن متبادر شده است. راس می گوید: "ما در ابتدا فکر می کردیم که بزرگترین چالش ما کار با یک خانه در فهرست میراث است ، اما معلوم نبود که اینگونه نباشد." "آنچه همیشه در ذهن داشته باشیم این بود که ما در تلاش نبودیم که ساختمان را بجنگیم ، ما سعی داشتیم با آن کار کنیم."

توسط معماران روزستنگ

خانه دارای یک طرح رنگ سیاه و سفید است که تعبیر نور و سایه راس و تانگ بود. فضای زندگی با برنامه باز جایی است که خانواده بیشتر وقت خود را می گذرانند. هنگامی که آنها می خواهند نمایش های مورد علاقه خود را تماشا کنند ، تلویزیون از پشت کمدهای با تخته های چوبی سفید ظاهر می شود ، که در صورت عدم استفاده ، فضای کمتری به این فضای می بخشد. ستون های چدنی از ویژگی های اصلی خانه است و برای رنگ آمیزی با بقیه دکوراسیون به رنگ سفید رنگ شده است.

اتاق ناهارخوری معاصر توسط معماران rosstang

فضای ناهار خوری مجاور اتاق نشیمن است و فضایی آرام و آرام است که خانواده در کنار هم برای غذا خوردن در آن نشسته اند. با یک اثر هنری Katherine Hattam ، چوبی از رنگ بالای شومینه قدیمی اضافه شده است. در میان درهای بزرگ فلزی و شیشه ای آشپزخانه قرار دارد. راس می گوید که این درها به ایجاد احساس تداوم بین دو اتاق کمک می کند. جدول فشرده شده: کافه فرهنگ + Insitu

آشپزخانه توسط معماران rosstang

آشپزخانه با بافت های مختلف به رنگ سیاه و سفید لایه بندی شده است. نیمکت عقب از جنس استنلس استیل است ، نیمکت جزیره ای از سنگ مرمر کاررا سفید است و تخته های چوبی سیاه دیوارها را خط می کنند. این زوج نمای بیرونی اصلی خانه ، از جمله ایوان بازسازی شده را که از طریق پنجره آشپزخانه قابل مشاهده است ، نگه داشته اند.

آشپزخانه توسط معماران rosstang

 

توسط معماران روزستنگ

معماران روزستنگ چراغها: چکمه های کریستوفر

آشپزخانه معاصر توسط معماران rosstang

راس می گوید یکی از جنبه های مورد علاقه وی در طراحی آشپزخانه این است که مواد جسورانه و محکم را با خطوط ظریف و ظریف ترکیب می کند.

اتاق پودر توسط معماران rosstang

یک اتاق پودر کوچک در طبقه همکف واقع شده است. اتاق به توالت دیواری مجهز شده است تا توهم فضای بیشتری را ایجاد کند و یک آینه توسط راجرزرل در بالای حوضه که به عنوان یک کمد برای ذخیره سازی اضافی مضاعف است.

ورود معاصر توسط معماران rosstang

پایین سالن از اتاق پودر جایی است که راس و تنگ قوانین را با یک لباسشویی سیاه به هم زدند. این دوئل قصد داشتند اتاقی را تهیه کنند که غالباً جالب تر از آن خسته کننده به نظر می رسد. راس می گوید: "ما کمی نگران این بودیم که یک لباسشویی سیاه کار نکند ، اما در واقع فضای بزرگی است که صاحبان خانه دوست دارند." قفسه ها: سفر به فضای زندگی

تالار معاصر توسط معماران rosstang

با بالا آمدن از پله ها به طبقه اول ، شما را از فضای گالری کاملاً روشن استقبال می کند. پنجره خلیج زیبایی نصب شده است که چشم انداز خوبی به خیابان های اطراف می بخشد.

اتاق خواب معاصر توسط معماران rosstang

نور از گالری به اتاق خواب ادامه می یابد. نبود درب این اتاق باعث می شود فضای طبقه بالا جریان بیشتری داشته باشد. لامپ دیواری تولومئو: Artemide

حمام معاصر توسط معماران rosstang

حمام اصلی برای دوام و ادامه طراحی تمیز و مدرن ساخته شده است. راس و تانگ کاشی های دیواری مرمر شش ضلعی را از پروینی دریافت کردند.

ورود معاصر توسط معماران rosstang

راس می گوید: "بیشتر خانه های قدیمی به اندازه خانه هایی که امروزه ساخته شده اند ، نور طبیعی ندارند." یکی از راه هایی که راس و تانگ این کار را کردند ، قرار دادن پنجره های بزرگ و درهای کشویی شیشه ای بود. این خروج از زیرزمین با یک درب شیشه ای بالا نصب شده بود ، که اجازه می دهد تا نور به داخل آنچه که قبلاً یک اتاق فروشگاه بود جریان داشته باشد. راس می گوید بخش مورد علاقه او در این فضا ، کف پرچم اصلی است که یکی از ویژگی های اصلی خانه است.

نمای خارجی توسط معماران روزستنگ

درهای کشویی برای اتصال آشپزخانه با فضای بیرون باز می شوند. با نور آفتاب شمال ، آشپزخانه از گرمای اضافی سیراب می شود.


Rss Services Print  -(3 Body)  Visitor Count: 1520
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image