چگونه یک فضای خنثی را با رنگ و مبلمان برجسته کنیم


چگونه یک فضای خنثی را با رنگ و مبلمان برجسته کنیم
رنگ های متضاد با یک پالت ظریف جفت می شود و به هر اتاق شخصیتی می دهد
Date:1398/11/10

چه در اتاق خود دارای دیوارهای سفید ، بژ ، خاکستری یا پر جنب و جوش باشید ، همیشه جایی برای رنگ های لهجه وجود دارد. رنگ لهجه به اتاقی است که زیورآلات آن یک لباس است. چه به شکل لوازم جانبی ، پارچه ، وسایل و چه حتی یک دیوار ، آن را ساده ترین راه برای اضافه کردن شخصیت به یک اتاق است. افزودن رنگهای لهجه همچنین راهی عالی برای آزمایش رنگهای مختلف است و به شما این امکان را می دهد تا رنگ های جسورانه ای را که امتحان کرده اید ، به وجود بیاورید اما از استفاده آنها می ترسید.

آشپزخانه سنتی توسط الیزابت دینکل

جفت رنگ: رنگ لهجه همچنین می تواند به صورت دوتایی باشد. در این آشپزخانه ، زرد آفتابی و کرفس یک حس سرگرم کننده و گاه به گاه را به فضا اضافه می کند.

اتاق خواب معاصر توسط ملیسا مک لای داخلی

فضای داخلی ملیسا مک لای لهجه های خنثی: رنگ های لهجه همیشه جسورانه نیستند - به دنبال نوتروال ها نیز باشید. در این اتاق آبی زیبا ، شکلات قهوه ای نقش مهمی به عنوان رنگ لهجه ایفا می کند. این سایه پنجره را تعریف کرده و به پایان می رساند و ضمن کوسن صندلی و بالشها را به کل نمای متصل می کند.

اتاق خواب گرمسیری توسط استودیوی RLH

به روزرسانی آسان: در این اتاق خواب سفید ، بالش پرتاب مرجان جرقه ای را به شما اضافه می کند. هنگام آزمایش رنگهای مختلف با لهجه یا وقتی می خواهید با فصول تغییر کنید ، بالش ها آسان است.

اتاق ناهارخوری اکلتیک توسط طراحی مانیفست

دیوار سورپرایز: بسیاری از مالکان خانه ایده داشتن دیوار لهجه را دوست دارند ، زیرا این یک روش عملی برای معرفی یک رنگ برجسته و بدون استفاده از آن است. یک رنگ غیر منتظره مانند آبی برقی (این رنگ آبی درخشان از رنگ های المپیک است) می تواند فضای شما را انرژی و هیجان زده کند.

آشپزخانه سنتی توسط معماران TreHus + طراحان داخلی + سازندگان

صندلی های لهجه: مبلمان تزئینی روشی شیک برای اضافه کردن رنگ لهجه است. برای اثر کامل ، لوازم جانبی را در همان سایه اضافه کنید. این باعث ایجاد هماهنگی در فضا می شود.

آشپزخانه معاصر توسط Atmosphere Interior Design Inc.

آثار هنری: در یک فضای خنثی ، آثار هنری می توانند فقط به اندازه کافی رنگ را به خود جلب کنند. یک دیوار گالری با قطعات یکسان یا مشابه ، یک رنگ لهجه جالب را تقویت می کند - در این حالت ، زرد.

اتاق نشیمن سنتی توسط امیلی رودو

رنگهای متصل کننده: در یک برنامه کف باز ، یک رنگ لهجه می تواند مناطق مختلف خانه شما را به هم متصل کند. اثاثه یا لوازم داخلی راهی عالی برای تحقق این امر است. من عاشق این هستم که چگونه این صندلی های ناهار خوری در یک پارچه جامد قرار دارند در حالی که صندلی بال یک الگوی دارد.

سالن غذاخوری الکلی جفری جانسون

در اینجا صندلی های سبز خنک رنگ دیوار درخشان را متعادل می کنند (پرتقال پررنگ از رنگ Ralph Lauren Paint) و کمی لحن را نشان می دهد.


Rss Services Print  -(4 Body)  Visitor Count: 1558
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image