بهترین تضادهای رنگی در مبلمان و دکوراسیون


بهترین تضادهای رنگی در مبلمان و دکوراسیون
آیا می خواهید با رنگ دیوار خود بیانیه بگیرید؟ به این ترفندهای تزئینی هوشمند نگاهی بیندازید
Date:1398/11/10

از "مراحل" عمودی رنگ و مشخص شدن سایه گرفته تا جلوه های دیواره ombre ، روش های مختلف زیادی برای بازی با رنگ و ایجاد تکنیک های تزئینی رنگ وجود دارد. در اینجا 9 ایده خلاقانه درباره هووز آورده شده است.

مهد کودک سنتی توسط Dulux Amazing Space

منطقه به صورت عمودی این گره کوچک مهد کودک آرامش بخش و آرامش بخش است ، در حالی که هنوز هم با علاقه و جزئیات همراه است ، تا حدودی به دلیل استفاده هوشمندانه از رنگ های رنگی. با بالا رفتن رنگ ها از تاریکی به نور ، احساس پیله را در سطح پایین تر می کند که با حرکت چشم شما به سمت سقف ، سبک تر و روشن تر می شود. با گرفتن رنگ اول تا کف قفسه پایین ، شستشوی بزرگتری از رنگ اصلی پشت تخت را فراهم می کند ، اما قفسه به عنوان یک نقطه طبیعی برای شکستن رنگ و معرفی مرحله بعدی عمل می کند و دوباره با قفسه فوق. نوار رنگ زرد روشن در امتداد لبه بالای قفسه همچنین یک زیپ آفتاب را که در یک باند باریک در بقیه اتاق ادامه می یابد ، اضافه می کند و یک عکس کوچک از رنگ قدرتمند را به طرح دیگر آرامش بخش اضافه می کند.

اتاق خواب توسط Crown Paints

یک فضای باز را علامت گذاری کنید چگونه می توان مناطق مختلف را در یک فضای باز برنامه ریزی کرد؟ قدم به جلو رنگ دیوار جهت دار را بگیرید. در اینجا ، یک خط مورب ساده ، یک رنگ آبی آرام و آرامش بخش را در بالای تخت از سایه ای واضح و سفید رنگ نشان می دهد که ناحیه کمد را مشخص می کند. اگر فضای برنامه ای دارید که می خواهید در مناطق مختلف حک شود ، سعی کنید دو یا سه منطقه اصلی را علامت گذاری کنید و به هر یک از آنها رنگی اختصاص دهید که مطابق با روحیه مورد نظر شما در این فضا باشد ، مانند استراحت ، پرانرژی یا بازیگوش.

معاصر توسط شرکت Little Greene Paint

یک ویژگی غیرمعمول را برجسته کنید این گره پنجره ای به شکلی زیبا و دوست داشتنی است که با نقاشی کل اتاق و تمام سایه ها ، می توان آن را مانند یک دیواره دیگر درمان کرد. با استفاده از رنگ برای جلب توجه به شکل ، به خودی خود به یک ویژگی زیبا تبدیل می شود و با محدود کردن شستشوی رنگ آبی به برشی زیبا از دیوار در این کوچه ، یک گره بازی روشن و سرگرم کننده ایجاد می کند ، مناسب برای کودکان اتاق اگر بقیه اتاق کاملاً خنثی بود ، با این حال ، این پاشش آبی ممکن است کمی جنجال برانگیز باشد ، اما با ادامه رنگ دیوار پایین به قسمت دیگر اتاق ، فضا را به هم وصل می کند و اجازه می دهد تا گره احساس کند بخشی با دقت در نظر گرفته شده از یک طرح کلی. به یک اتاق کودک زیبای دیگر ، که برای دو خواهر کوچک طراحی شده است ، در جشنواره طراحی لندن ما ، DreamHouzz ، نگاهی بیندازید و بعد از آن خرید کنید

اتاق ناهارخوری توسط Crown Paints

تاریک تا نور Ombre اگر این اثر رنگ به شما روشهای خزنده ای را در دهه 19080 به شما می دهد ، نترسید. جلوه های رنگ Ombre یک به روزرسانی مدرن در مورد سبک رنگ بافت است و در صورت انجام درست آنها می توانند جلوه ای تازه و مدرن را در اتاق ایجاد کنند. در اینجا سایه ای به رنگ زرد آفتابی به آرامی در یک سفید ترد مخلوط شده است تا علاقه ، عمق و سرگرمی به یک دیوار ساده نشان داده شود. اگر مبتدی رنگ اثر هستید ، فقط به دو سایه بچسبید ، ابتدا رنگ روشن تر را بمالید ، سپس سایه تیره را مخلوط کنید ، مخلوط کنید ، سایه تیره تر را مخلوط کنید تا یک انتقال رنگ نرم و یکدست ایجاد شود. یا بهتر است یک دکوراتور حرفه ای در منطقه خود پیدا کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. یک طراح داخلی در منطقه خود جستجو کنید.

اتاق نشیمن انتقالی توسط فضای شگفت انگیز Dulux

طلایی سقف اتاق دیگری اینجا است که با رنگهای مختلف در همان محدوده تنشی بازی می کند ، این بار آبی تیره و سبز در کنار یکدیگر قرار داده شده اند برای جلوه ای که تقریباً در نگاه اول به عنوان یک رنگ خوانده می شود ، اما این باعث افزایش عمق و علاقه می شود. بازرسی دقیق تر اما ویژگی برجسته این اتاق سقف نقره ای رنگ است. در ابتدا از دستش بردید؟ غالباً نادیده گرفته می شود ، سقف ، یا "دیوار پنجم" ، مکانی عالی برای آزمایش رنگ است ، و در این اتاق رنگ طلای گرم یک اثر پیله نرم ایجاد می کند. یکی دیگر از ترفندهای رنگی که به نتیجه مشابهی می رسد ، گرفتن رنگ دیوار و استفاده از شستشوی منسجم آن بر روی سقف و سقف است که جلوی خط شکسته تند coving یا سقف رنگ سفید را می گیرد.

سالن صنعتی توسط ALL & NXTHING

یک خط تمیز درست کنید این صاحب خانه یک سطح رنگ از سطح زمین تا نیمه راه تا یک دیوار در امتداد فرود خود گرفته است ، و آنها کاملا به ظاهر متعهد شده اند و جلوه نیمه دیواری را درست در اطراف قاب درب و خود درب آورده اند. دلیل این حرکت جسورانه؟ این ملک دارای چند نوع مختلف سقف - شیروانی ، شیروانی و مسطح است - بنابراین سقف های ناسازگار هنگام نقاشی از زمین ، چالشی را به وجود آورد. این زن و شوهر این رنگ گچی برهنه را برای دیوارها انتخاب کرده بودند ، که آنها واقعاً دوستشان داشتند. با این حال ، رنگ آمیزی تا زاویه ها و ارتفاعات سقف کاملاً گیج کننده به نظر می رسید. آنها با سفید نگه داشتن قسمت بالا ، آنها سقف های مختلف را متحد می کردند تا احساس انسجام بیشتری داشته باشند. از بقیه این خانه گشت و گذار کنید

اتاق ناهارخوری مدرن توسط طراحی داخلی جسیکا هلگرسون

نقاشی دیواری بسازید وقتی به این دیوار نگاه می کنید ... جارو ساحل شنی؟ شستشوی آبی اقیانوس؟ فقط چند خط رنگ می تواند به یک جلوه تصویری سرگرم کننده منجر شود و زندگی و علاقه را به یک سطح صاف منتقل کند. اگر می خواهید چیزی که به نظر می رسد مانند یک اثر هنری در مقیاس بزرگ با بودجه کفاش است ، با استفاده از رنگ خود سعی کنید خلاقیت خود را به دست آورید. با برخی از پیش برنامه ریزی های خوب ، یک رول نوار ماسک ، انتخاب گلدان های تستر و یک صبر صبر ، می توان این طرح را نسبتاً آسان تکرار کرد. اگر شک دارید ، از یک دکوراتور حرفه ای بخواهید که به شما کمک کند.

اتاق نشیمن التقاطی توسط فضای شگفت انگیز Dulux

تیم سایه های قدرت را چرا باید یکی از ویژگی های دیواری داشته باشید که بتوانید دو نفر داشته باشید! در این طرح اتاق تاریک و دراماتیک ، یک پارچه غنی بنفش و اشباع در برابر یکدیگر دنج قرار می گیرد تا یک رنگ دوتایی با رنگ عمیق ایجاد کند. این بسیار خوب عمل می کند زیرا هر دو با هم یکسان هستند و این بدان معنی است که یک سایه روشن تر و تیره تر از دیگری نیست - یک قاعده خوب در هنگام جفت کردن رنگ های مختلف. تصور کنید اگر عکس بالا به رنگ سیاه و سفید باشد ، هر دو رنگ تقریباً همان سایه خاکستری را می خوانند. رنگ های تیره همچنین زمینه ای فوق العاده برای سایه های روشن تر و فلزات گرم است. فقط به نحوه جهش لهجه های مرکبات زرد در برابر رنگ آبی و بنفش نگاه کنید و ببینید که چگونه نور آویز گرم رنگی مسی از شستشوی رنگ آبی در پشت سرخ درخشید.

معاصر توسط شرکت Little Greene Paint

ایجاد یک هدست اگر سریع نگاه کنید ، ابتدا به این عکس نگاه کنید ، ممکن است متوجه هدست زیبا با رنگ مایل به قرمز شوید. سپس یک نگاه دقیق تر به آن ببخشید و متوجه خواهید شد که این فقط یک ترفند رنگی هوشمند است که یک "هدست" را روی دیوار تخته ای پشت تخت در این اتاق خواب زیبا نشان می دهد. با حمل اثر رنگ بر روی سطح ، و نه تنها استفاده از آن بر روی ناحیه مستقیماً پشت تخت ، این توهم را به وجود می آورد که تخته های "headboard" در امتداد قسمت پایین دیواره اجرا شود. برای ایجاد جلوه ای مشابه در اتاق خواب ، یک رنگ تیره تر برای دیوار پایین انتخاب کنید و دو رنگ را از همان رنگ (خانواده) (یعنی دو تن گرم یا دو تون سرد) برای یک ظاهر منسجم انتخاب کنید تا یک اثر مزخرف.


Rss Services Print  -(4 Body)  Visitor Count: 1631
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image