رنگ های محبوب و عالی برای دکوراسیون و مبلمان منزل


رنگ های محبوب و عالی برای دکوراسیون و مبلمان منزل
برای تقویت روحیه خود در خانه از طرح رنگی مناسب استفاده کنید
Date:1398/11/10

رنگ با احساسات و عواطف شما ارتباط تنگاتنگی دارد و ویژگی های بهبودی سایه های خاص می تواند تأثیر عمیقی بر روحیه و سلامتی شما بگذارد. در اینجا نحوه استفاده رنگ برای شما آورده شده است.

اتاق نشیمن روستایی توسط جان لوم معماری ، شرکت آیا

سبز هماهنگ ترین سایه ، طبیعت سبز و همچنین در خانه های ما کار می کند و بدون هیچ زحمتی با بقیه طیف رنگ ها مخلوط می شود. این گزینه مناسب برای اتاق های اتاق نشیمن یا اتاق های خواب است ، زیرا باعث ترمیم و حفظ ما می شود. از نظر تاریخی ... سبز به عنوان یک رنگ شفابخش دیده می شود. این می تواند به تعادل احساسات و آرامش و آرامش هر انرژی عصبی کمک کند. نکته STYLIST: هنگام انتخاب رنگ خانه خود ، از سبزیجات قوی تر خودداری کنید. در فلسطین آنها ، سبزیجات می توانند از کیفیت شسته شده برخوردار باشند که بعضی اوقات با نور طبیعی واکنش بد نشان می دهند ، بنابراین دو یا سه سایه را از بالای نمودار رنگ انتخاب کنید تا از رنگ مشخصی برخوردار شوید.

اتاق خواب معاصر توسط ماری بورگوس طراحی

BLUE رنگ آبی آرامش و آسایش می یابد. ویژگی های آرامش ذهنی آن بدان معنی است که برای فضای اتاق خواب مناسب است. از نظر تاریخی… آبی چیزها را کند می کند ، استرس ، تنش و درد را کاهش می دهد. تصور می شود که با اضافه کردن رنگ آبی به اتاقی که فردی بیمار باشد ، به آرامش آنها کمک می کند. نکته STYLIST: آبی به رنگ سرد شهرت دارد و درست است که برخی از رنگ های تیره دارای یخ زدگی هستند که باعث می شود آنها از اتاق های شمالی روبرو نشوند ، اما با انتخاب سایه ای با رنگ سبز موجود در آن ، می توانید کاملاً به راحتی سردترین نقطه را گرم کنید.

آشپزخانه آشپزخانه Midcentury

از نظر تاریخی ... تصور می شود که فیروزه باعث پاکسازی و کاهش التهاب و تقویت ایمنی می شود. نکته STYLIST: فیروزه در مناطقی که نور طبیعی زیادی دریافت می کنند بهتر عمل می کند ، بنابراین به یاد داشته باشید که برای کمک به حداکثر رساندن نور آفتاب ، درمان های پنجره را ساده و خنثی نگه دارید.

اتاق خواب اکتشافی توسط طراحی برنام

قرمز رنگ قرمز روشن و سرشار از انرژی است و باید در اتاق خواب به مقدار کم مورد استفاده قرار گیرد. چاشنی ها و لهجه های قرمز می توانند به اندازه کافی باشند تا فقط مقدار مناسب زندگی و انرژی را به هر اتاق برسانند. لمس قرمز باعث ایجاد گرما و نشاط می شود. از نظر تاریخی ... در محافل معنوی ، نور قرمز شناخته شده است که تأثیر قدرتمندی در چاکرای پایه دارد (چاکراها مراکز انرژی در بدن ما هستند که در آن انرژی جریان می یابد ؛ چاکرای پایه یکی از هفت چاکراست) که به ما کمک می کند تا زمین را احساس کنیم. با اطمینان و اطمینان بیشتر از جایگاه ما روی زمین رنگ قرمز همچنین ما را ترغیب می کند تا افکار و ایده های خود را آشکار کنیم. نکته STYLIST: از آنجا که رنگ قرمز چنین رنگی قدرتمند است ، در صورت استفاده از آن در یک منطقه بیش از حد ، به راحتی می توان آن را خسته کننده کرد. فقط با نقاشی یک دیوار ، درب یا قاب پنجره ، می توانید به راحتی جلوه ای خیره کننده در هر اتاق ایجاد کنید.

آشپزخانه معاصر توسط معماران Chr DAUER

YELLOW Yellow یک رنگ شاد است که نشان می دهد باعث ایجاد خلاقیت و سرزندگی در خانه شما می شود ، بنابراین گزینه مناسبی برای فضای آشپزخانه و فضای اداری است. از نظر تاریخی… زرد دارای سابقه ارتباط با توانمندی و اشراف است - از موهای طلایی که خدايان یونان توصیف کرده اند ، تا رنگ سنتی چینی ها برای اشرافیت. نکته STYLIST: با پوشاندن هر چهار دیوار ، روشنایی را در اتاق مجبور نکنید. رنگ زرد بسیار عالی است که از آن در بلوک ها استفاده می شود (Piet Mondrian آن را میخ زد) ، بنابراین روی یک چاپ دیواری زرد قدرتمند ، فرش بیانیه یا یک نوار چسبنده ای توجه کنید.

آشپزخانه مدرن توسط

ORANGE رنگ شادی ، حرکت و خلاقیت ، نارنجی بدون ایجاد نور از اتاق باعث ایجاد گرما می شود. خاصیت طراوت و احیا کننده آن باعث شده است تا آشپزخانه و اتاقهای بازی یک انتخاب عالی باشد. سایه های نرم نیز در اتاق های خانواده به خوبی کار می کنند زیرا باعث سرگرمی و آرامش می شود. از نظر تاریخی ... گفته می شود که نارنجی باعث تقویت نشاط و طنز می شود و یک ضد افسردگی عالی است. نکته STYLIST: نارنجی دارای یک اثر طبیعی تحریک کننده است - توجه کنید که بسیاری از کتابخانه های عمومی در این طرح رنگی تزئین شده اند - و می تواند یک تن مفید برای تعریف یک منطقه کاری در خانه باشد ، به خصوص اگر آن را با فلز خاکستری معاصر تزیین کنید. پرتقال با خاکستری و فولاد یک شریک طبیعی است.

اتاق خواب سبک شیبی و شیک توسط سفیدپوستان رویایی

سفید سفید تمیز ، آرام و بی گناه است. از نظر تاریخی… نور سفید یک آمالگام است - همه رنگها و در عین حال هیچکدام - و با نور ، پاکی و لطف در ارتباط است. نکته STYLIST: در خانه ، رنگ سفید اغلب زمینه ای مناسب برای طیف رنگ های مورد استفاده در مبلمان ، پوشش های دیواری ، کف و عناصر تزئینی را فراهم می کند.

اتاق خواب انتقالی توسط Michael J. Le Photography

بیشتر 8 پالت رنگی مسحور کننده برای اتاق های اتاق نشیمن ترکیب رنگ های اتاق خواب که روح شما را جلب می کند: چگونه رنگ های مورد علاقه خود را برجسته کنید چگونه یک خانه با الهام از ذن ایجاد کنید با ما بگویید چه رنگ هایی برای بالا بردن روحیه شما در خانه بهتر است؟ به ما در بخش نظرات زیر اطلاع دهید.


Rss Services Print  -(0 Body)  Visitor Count: 1581
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image