چگونه خانه خود را به یک مکان شادتر تبدیل کنیم


چگونه خانه خود را به یک مکان شادتر تبدیل کنیم
پناهگاهی را ایجاد کنید که هر بار که از درب جلو می روید احساس خوبی داشته باشید
Date:1398/11/12

این اولین جایی است که شما در صبح می بینید و جایی که در پایان روز به آن باز می گشتید ، بنابراین مهم است که محله های زندگی شما باعث شادی شما شود. این ایده های الهام بخش را دنبال کنید تا کمی خوشبختی در خانه تان پخش شود.

آشپزخانه مزرعه توسط آنا ایستاده داخلی

1. بگذارید در آفتاب باشد. هیچ چیز باعث نمی شود حال و هوای شما مانند تابش نور خورشید از طریق ویندوزتان بلند شود. برای اینکه مطمئن شوید خانه شما سهمیه کامل از پرتوهای خود را دریافت می کند ، شیشه را تمیز و از لکه ها و علائم انگشت نگه دارید. برای تمیز کردن قسمتهای بیرونی ، معمولاً بهتر است با یک متخصص حرف بزنید ، اما کارهای داخلی خودتان به راحتی انجام می دهید. برای پاک کردن گرد و غبار از قاب ها از یک برس خشک استفاده کنید ، سپس لیوان را با آب صابون آغشته کنید. سرانجام با ساختن شکل S بر روی پنجره با یک فشردن آب را جدا کنید. حداقل باید دو بار در سال ویندوز تمیز شود. فکر نمی کنید مال شما کثیف است؟ به آنها تمیز دهید و بلافاصله متوجه تفاوت خواهید شد.

ورود سنتی توسط Emma & Eve Interior Design Limited

2. استقبال گرم. با ایجاد یک راهروی دعوت کننده ، اطمینان حاصل کنید که هر زمان به خانه می روید ، احساس خوبی دارید. برای پیش پرده در فضای باز خود به فضای ذخیره خوبی نیاز دارید تا ورودی شما مرتب باشد. قلاب مخصوص کت ، قفسه کفش و سبد مخصوص روسری ، دستکش و چتر را در آن قرار دهید. منطقه را با نقاشی دیوارها و درها فرسوده کنید. در اینجا ، همه چیز سفید نگه داشته شده است تا احساس روشن و هوا کند. با این حال ، یک رنگ جسورانه نیز درست کار خواهد کرد. نکته اصلی انتخاب یک طرحی است که شما را خوشحال کند. لوازم اضافی مانند گل ، آینه یا یک پخش کننده نی خوشبو به زیبایی اضافه کنید.

اتاق خواب الكتریكی توسط آپارتمان آپوتچاری

3. تختخواب خود را بسازید. یک روز خوب نیاز به شروع شادمانی دارد ، بنابراین یکی از مثبت ترین کارهایی که می توانید در خانه انجام دهید درست کردن تختخواب خود است. با مرتب کردن محل خواب خود هنگام بیدار شدن ، روز خود را با یادداشت خوش بینی شروع می کنید. این عمل ساده باعث می شود احساس سازماندهی و آمادگی عمل کنید. بعداً ، هنگامی که به خواب می روید تا رختخواب بروید ، یک فضای استراحت برای استراحت پیدا خواهید کرد.

اتاق خواب سنتی توسط Ryan Wicks Photography Ltd

4. یک شب خوب بخوابید. برای اطمینان از آرامش خواب شما ، بهتر است در یک اتاق کاملاً تاریک قرار بگیرید. هنگامی که تاریک است ، بدن ما هورمون ملاتونین بیشتری تولید می کند که باعث می شود احساس خستگی کنیم. در مقابل ، نور ، نشانه های قدرتمندی به مغز می دهد که زمان بیدار شدن زمان آن است. برای جلوگیری از تعطیل کردن چراغ های خیابانی یا نور آفتاب در صبح زود ، پرده یا پرده را با روکش خاموشی قرار دهید. به همین ترتیب ، یک لامپ رشته ای رشته ای کم وزن را روی میز کنار تخت خود نگه دارید تا به شما کمک کند باد کند قبل از اینکه بخوابید.

اتاق ناهارخوری سنتی توسط MyOriental Ltd

5- در گلهای تازه بیاورید. گلدان گلهای زیبا فوراً اتاق را تشویق می کند و روحیه شخص را بالا می برد. با قرار دادن گل ها روی میز آشپزخانه خود ، هر بار که وارد اتاق می شوید ، با طبیعت ارتباط برقرار خواهید کرد. انتخاب شما از گلها می تواند هر چیزی باشد ، از یک دسته بزرگ مخلوط گرفته تا یک لکه دار فصلی ساده. در ماه ژانویه با گلهای زودهنگام و سنبل ها شروع کنید ، سپس بررسی کنید تا ببینید که در طول سال چه چیزی وجود دارد. اگر فضای خارج از خانه دارید ، سعی کنید گلهایی را پرورش دهید که می توانید برش دهید. نخود فرنگی های خوشبو و خوشبو یک انتخاب عالی هستند زیرا برش هر روز شکوفه های بیشتر را تشویق می کند.

اتاق ناهارخوری اكلكتیك توسط زندگی روی دیوار

6. آن را با خاطرات شاد پر کنید. مواردی را در اطراف خانه خود نشان دهید که دوستان ، خانواده و مکانهایی را که بازدید کرده اید به شما یادآوری می کند. سوغاتی های مسافرتی را در آنجا قرار دهید که بتوانید آنها را ببینید تا تجربیات را به شما یادآوری کند و شاید شما را وادار به انجام برنامه های جدید کند. همه ما امروزه صدها عکس در تجهیزات دیجیتال داریم ، اما اغلب چاپ آنها را فراموش می کنیم. یک عصر را کنار بگذارید تا مرتب سازی بر اساس آنها ، یک انتخاب چاپ شده و یک روش خلاقانه برای نمایش آنها برنامه ریزی کنید. کلاژ عکس روشن روی دیوار پشتی این آشپزخانه ، واقعاً اتاق را به جان می آورد.

آشپزخانه انتقالی توسط معماران نش بیکر

7. آن را با حیوانات به اشتراک بگذارید. آیا می خواهید بعد از یک روز طولانی دچار استرس شدید شوید؟ در مورد فرش کردن روی مبل و نوازش کردن حیوان خانگی خود چطور؟ مطالعات نشان داده اند که عمل ساده نوازش حیوان باعث آزاد شدن هورمون اکسی توسین می شود و این باعث می شود احساس آرامش کنیم. هرچند مزایا در اینجا متوقف نمی شود. با نگه داشتن حیوان خانگی در خانه ، می توانید با یک موجود دیگر رابطه برقرار کنید و امیدوارم مورد پسند و تفریح ​​زیادی قرار بگیرید.

آشپزخانه انتقالی توسط ذوالوفیش

8- این اصلاحات سریع را انجام دهید. آن دسته از مزاحمت های خانگی ، مانند شیرهای نشتی و دستگیره های درب شکسته را نباید نادیده گرفت. هر وقت با چیزی روبرو شد که نیاز به اصلاح دارد ، می توانید تحریک شوید. بنابراین به جای خاموش کردن این مشاغل آزار دهنده ، با آنها روبرو شوید. تلاش کمی باعث می شود خانه ای خوب و بدون مانع از مشکل برخوردار شوید ، و احساس خوشآمدگویی از موفقیت برای بوت شدن به دست خواهید آورد.

اتاق نشیمن اکتشافی توسط sarah & bendrix

9- فضایی را برای خود ایجاد کنید. در یک خانه مشغول ، پیدا کردن مکانی برای جمع آوری افکار و گذراندن چند دقیقه توسط خودتان مهم است. مدتی تنها بودن این امکان را به شما می دهد تا شارژ مجدد شوید و دوباره برای روبرو شدن با جهان آماده شوید. اگر نمی توانید یک اتاق کامل را برای خود بدست آورید ، یک گوشه دنج کاملاً عالی خواهد بود. در اینجا ، صندلی صندلی به طور ایده آل در کنار آتش قرار دارد که یک لامپ میز زاویه دار کاملاً برای خواندن قرار داده شده است. اگر سرگرمی دارید ، مانند قلاب دوزی یا نقاشی ، فضای مشخصی را برای آن ایجاد کنید. فضای ذخیره‌سازی را طوری تنظیم کنید که تجهیزات شما را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید هر زمان که اوقات فراغت داشته باشید داخل و خارج شوید.

اتاق نشیمن به سبک ساحل توسط فضای داخلی جزیره Whitstable

10. با همسایگان خود ارتباط برقرار کنید. آنچه واقعاً اکثر ما را خوشحال می کند روابط ما با افراد دیگر است. با دوستی با همسایگان خود ، قادر خواهید بود هر بار که در خانه هستید ، آن روابط را پرورش دهید. هر وقت همسایگان خود را دیدید ، تلاش کنید تا مکالمه خود را آغاز کنید ، پیشنهاد کنید که گیاهان آنها را در حالی که دور هستند ، به آنها آب دهید و آنها را برای یک لیوان چای دعوت کنید. قبل از اینکه آن را بدانید ، در راه تبدیل خیابان خود به یک جامعه واقعی قرار خواهید گرفت.

اتاق ناهارخوری معاصر اتاق ناهارخوری معاصر

با نگه داشتن غذای سالم ، زندگی سالم را ترغیب کنید. بدیهی ترین راه این است که یک کاسه میوه را روی میز بگذارید ، اما کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید انجام دهید. با نمایش برنامه ریز وعده غذایی در آشپزخانه ، با گزینه های تغذیه ای برای کل هفته ، از تصمیمات شام در آخرین لحظه خودداری کنید. اگر فرزند دارید ، با درخواست از آنها برای کمک به ایده های خود درگیر آنها شوید. به روشهایی فکر کنید که می توانید یک میان وعده سالم را انتخاب کنید. آجیل و میله گرانولو را در شیشه های وسوسه انگیز نگه دارید. اگر در آبمیوه گیری یا تولید کننده ماست سرمایه گذاری کرده اید ، اجازه ندهید که آن را در کمد بخوابید. فضای آن را روی پیشخوان بسازید تا تمایل بیشتری برای استفاده از آن داشته باشید. به ما بگویید: آیا در مورد چگونگی خانه خود می توانید شما را خوشبخت تر راهنمایی کنید؟ افکار و ایده های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.


Rss Services Print  -(4 Body)  Visitor Count: 1584
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image