سنگ فرشهای زیبا، داخل خانه و خارج خانه


سنگ فرشهای زیبا، داخل خانه و خارج خانه
کف ، راه یا دیوار سنگریزه می تواند آرامش ایجاد کند ، توجه شما را جلب کند یا یک بازیکن پشتیبان باشد
Date:1398/11/14

سنگریزه رودخانه فروتن نمونه ای بی عیب و نقص از چگونگی تحمل مادر طبیعت در هنگام ایجاد کمال است. در طول صدها سال به یک شکل صاف و گرد و صاف ، سنگریزه می تواند یک عنصر آلی را به دکوراسیون شما بیاورد. هنگامی که به طور گسترده استفاده می شود ، این سنگ کوچک متوسط ​​می تواند تأثیر بزرگی ایجاد کند.

حمام معاصر توسط معماری وین ویتمن A.I.A.

فضای بیرون را وارد کنید. ایجاد ارتباط بین حیاط و حمام ، این مربع غرق پر از سنگریزه باعث ایجاد یک مرحله جالب برای حمام می شود. منحنی بیضی وان باهوش از زیرکی سنگ ها در زیر آن تقلید می کند. سنگریزه های نمکی و فلفل به زیبایی با نمای بیرونی حمام به زیبایی ذوب می شوند ، اما با سرامیک سفید نیز جفت می شوند.

آشپزخانه مدرن آشپزخانه مدرن

از آنجا که سنگریزه ها یک ماده کم تحرک و کم مصرف هستند ، می توانند گره از زندگی روزمره بگیرند. استفاده از سنگریزه سفید روی یک پیشخوان جزیره باعث ایجاد بافت و علاقه به فضایی می شود که در غیر این صورت می تواند ساده باشد. فراموش نکنید که سنگریزه ها باعث ایجاد پشت پرده ها و میزهای شگفت انگیز نیز می شوند ، اگرچه ارزش در نظر گرفتن تمیز کردن آنها چالش برانگیز است.

حمام معاصر توسط برنان + معماران شرکت

یک ویژگی را طراحی کنید. حتی با اضافه کردن سنگریزه می توان فضای کوچکی را نیز افزایش داد. در حالی که حمام یک انتخاب آشکار برای استفاده شاداب از سنگریزه است ، یک مرز موزائیک می تواند یک سالن ورودی یا خانه را نیز زنده کند. ایده های دیگر عبارتند از ساختن "قاب" سنگریزه در اطراف پیشخوان جزیره ای در آشپزخانه. یا ایده را در خارج از خانه بگیرید و یک منطقه پاسیو را با سنگریزه های مکمل لبه کنید.

حمام معاصر توسط Vantage Homes QLD

 

اتاق پودر مدرن اتاق پودر مدرن

استفاده از سنگریزه بر روی سطوح عمودی باعث ایجاد دیواری با فاکتور wow می شود و یک عنصر غافلگیر کننده را به هر اتاق می بخشد. برای ایجاد ویژگی در حمام می توان از کاشی های سنگریزه سفید استفاده کرد ، اما از نصب دیوار سنگریزه در اتاق نشیمن نیز نترسید. در اطراف دیواره شومینه یک نقطه کانونی ایجاد می شود که بازدیدکنندگان در واقع صحبت می کنند. یا اگر حاضر نیستید چنین حرف جسورانه ای را بیان کنید ، چرا با جمع کردن تعدادی کاشی ریخته شده در یک قاب مدرن ، یک اثر هنری شخصی ایجاد نمی کنید؟

معماری منظره Midcentury توسط جفری گوردون اسمیت معماری منظر

آنها را به رختخواب بگذارید. برای یک اثر مجسمه ای ، از سنگریزه های رودخانه به عنوان شکلی از مالچ در تختخواب های باغ حیاط خود استفاده کنید. گل و گیاهان علفی به نظر می رسد به خصوص در مناطق alfresco با سبک مدرن به نظر می رسند ، و همچنین با مواد مکنده برای یک عطر و طعم بیابانی یا مکزیکی خوب کار می کنند. جدا از جذابیت زیبایی شناختی آنها ، سنگریزه ها در سرکوب علفهای هرز نیز مفید هستند.

نمای خارجی مدرن توسط مقصد Living

 

استخر معاصر توسط استودیوهای TaC ، معماران

بگذار باران ببارد. استفاده از سطوح قابل نفوذ بیشتر در محوطه سازی برای کره زمین مهربان تر است زیرا رواناب فوراً به سمت زهکشی های شهری منحرف نمی شود ، که همیشه نمی تواند بار را تحمل کند. سنگریزه های کوچک در باغ بسیار عالی به نظر می رسند و همچنین اجازه می دهند آب باران به آرامی در زمین بازگردد. سنگریزه های اطراف استخر را امتحان کنید ، یا حتی از ریزترین سنگریزه ها به عنوان باند به عنوان بتونی ، آجر یا سنگ فرش استفاده کنید تا کارهای کوچک خود را برای محیط انجام دهید.

پاسیوی معاصر توسط Laara Copley-Smith Garden & Design Landscape

 

ورود معاصر توسط Dirk Denison Architects

آرامش ایجاد کنید. ژاپنی ها مدتها است که زیبایی را در شکل گرد و طبیعت لمسی سنگریزه در سنگریزه ها درک کرده اند. در باغ های ذن ، این سنگ ها دقیقاً قرار داده می شوند - با توجه به اندازه ، شکل و رنگ آنها در تپه ها یا مناطقی ترتیب داده می شوند. همراه با سازه های ساخته شده از چوب روغنی و بامبو کم عمق که در نسیم خندیده می شود ، سنگریزه ها در میان حباب شهری احساس آرامش ایجاد می کنند. به ما بگویید: چگونه از سنگریزه در خانه خود استفاده کرده اید؟ اطلاعات بیشتر چگونه می توان یک باغ خانگی با الهام از ذن را ایجاد کرد 8 مواد خانه طبیعی که امکان پذیر نیست


Rss Services Print  -(8 Body)  Visitor Count: 1639
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image