مدل دکوراسیون و مبلمان در ژاپن، چین و هلند


مدل دکوراسیون و مبلمان در ژاپن، چین و هلند
تلاقی الهام بخش در سراسر جهان منجر به یک خانه جدید شیک و کارآمد برای یک خانواده پارک سیتی می شود
Date:1398/11/20

تأثیرات اروپا و آسیا بر خانه جدید این خانواده در حاشیه کوه های راکی ​​تأثیر گذاشت. پس از اتمام کار در چین ، ویم جاجر و خانواده اش به دفتر مرکزی تجهیزات اسکی و کوهنوردی در پارک سیتی ، یوتا منتقل شدند. از جمله الهاماتی که آنها به طراح و سازنده کریس پرایس دادند: یک فلسفه طراحی هلندی ، اثاث کشی منحصر به فرد در چین و حتی یک تکنیک شکارچی ژاپنی که برای محافظت از نمای بیرونی خانه استفاده می شود. نتیجه ، خانه ای کوه ناهموار و مدرن است که دقیقاً به همان روشی که خانواده به آن نیاز داشته باشد ، عمل می کند.

گاراژ معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک عکس های جورج اوکلی هووز در یک نگاه که در اینجا زندگی می کند: ویم و سوزان جگر که اصالتاً هلند هستند و دو فرزندشان مکان: پارک سیتی ، یوتا اندازه: 3،194 فوت مربع (297 متر مربع)؛ چهار اتاق خواب ، حمام 3 طراح: Chris Price of Park City Design Build بعد از دیدن خانه ی دوستی که توسط Chris Price طراحی و ساخته شده است ، صاحب Park City Design Build ، Wim و Suzanne Jager می دانستند که او شخص مناسبی برای کمک به آنها در طراحی و ساخت است خانه خودشان ویم می گوید: "این محله مملو از خانه های سنتی تر است - ما می خواستیم خانه ای مدرن و معاصر داشته باشیم ، اما ما همچنین می خواستیم که در آن جای بگیرد." "برای انجام این کار ، ما آنرا طبیعی ، خشن و عمداً با بتن ، فولاد و نمای سایدینگ ناهموار کردیم." این نمای سایدینگ ظاهر ناهموار خود را از یک فرایند جنجالی ژاپنی بنام shou-sugi-ban. در شب و آخر هفته ، ویم گدازه زد و سپس همه تخته ها را با روغن طبیعی خود آب بندی کرد. پیش از این هرگز آن را امتحان نکرد ، مشکلی وجود داشت و خطایی در آن وجود داشت ، اما به محض این که به آن آویزان شوید ، از تجربه خود در طراحی تولید و ساخت برای ساده سازی و سرعت بخشیدن به روند استفاده کرد. پرایس می گوید: "این شگفت آور است - این سایدینگ 30 تا 50 سال دوام خواهد داشت ، حشرات را دفع می کند ، هرگز به بازگرداندن نیاز ندارد و نیاز به کمی تعمیر و نگهداری ندارد. یک محافظت از فولاد نورد گرم در قسمت زیرین خانه ، کنتراست و ظاهری فرسوده به آن اضافه می کند.

اتاق نشیمن معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک صاحب خانه با استعداد همچنین اطراف اجاق گاز را به کار می برد. وی دودکش و درج (بخشی با درب شیشه ای) را خریداری کرد و بقیه آن را ساخت که شامل جعبه ای برای سیاهههای مربوط و قفسه مخصوص تلویزیون است. ویم خود طراح است و شیفتگی مادام العمر به معماری و فضای داخلی دارد. خانه های هلند کوچک هستند. برای اینکه ظاهری بزرگتر و بزرگتر به نظر برسد ، چیزی را ایجاد می کنیم که تقریباً ترجمه می شود - بگذارید خورشید از خانه ها بگذرد. ​​" در چنین خانه هایی ، نور خورشید کاملاً از خانه از جلو به عقب می گذرد. در وسط اتاق ایستاده اید ، از هر دو طرف می توانید فضای بیرون را مشاهده کنید.

نمای خارجی معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک در حالی که بسیاری از خانه های این محله 5000 متر مربع و بالاتر هستند ، جاجرها احساس نمی کردند که بخاطر فضا نیاز به داشتن فضا دارند. ویم می گوید: "به نظر می رسد که اغلب هدف فقط ساختن بزرگی است که بودجه شما فقط به این دلیل امکان پذیر است." "این بسیار بهتر است که پول را صرف کیفیت ، احساس خانه و جو و زندگی خود بکنید." خانه در یک جعبه مدولار شکسته شده است که با یک سقف ریخته شده بزرگ به هم وصل شده اند. گاراژ در سمت راست است و دارای یک سربار عرشه است. دکوراسیون بزرگ عرشه را سایه می اندازد. این نمای جلوی جنوبی به سمت کوههای واچچ روبرو است.

نمای خارجی معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک قسمت پشتی شمال خانه پنجره های کوچکتر مورد استفاده در مناطق خصوصی بیشتر را نشان می دهد. در پشت خانه مسیرهای دوچرخه سواری کوهستان قرار دارد و مسیرهای پیاده روی اسکی 5 دقیقه با ماشین فاصله دارند.

نمای خارجی معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک پرز می گوید: "آنها خانه ای ساده و مدرن می خواستند ، اما هنوز هم در همسایگی آنها متناسب است ، پر از خانه های سنتی تر و متشکل از چوب های بزرگ و بسیاری از شیرهای آب." خانه در داخل تپه قرار دارد و نمای چوب آن تکمیل خوابگاههای همجوار است. ناحیه شکاف در سمت چپ پایین دارای یک درب کشویی است که به اتاق بچه ها منتهی می شود و درب نارنجی به یک کمد ذخیره سازی باز می شود. در سمت راست گاراژ است که عرشه آن در بالای آن قرار دارد.

پله های معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک پرز می گوید: "در یک سایت سربالایی می توان ورودی ورودی دشوار بود." "وقتی شما از یک استراتژی سطح تقسیم استفاده می کنید ، موجب صرفه جویی در فضای شما می شود - یک راه پله وجود خواهد داشت ، بنابراین می توانید بیشترین فرود را داشته و یک حوضچه ایجاد کنید که دارای ارتفاع اضافی باشد." به طبقه پایین منتهی می شود ، که شامل اتاق های خواب و سالن بچه ها است. همچنین به سطح اصلی و اماکن عمومی مانند اتاق نشیمن ، اتاق ناهار خوری و آشپزخانه منتهی می شود. تکنیک شارژینگ shou-sugi-ban در داخل خانه در اطراف پله ادامه دارد. ویم خودش پله ها ، نرده ها و درب جلو را ساخت.

اتاق نشیمن معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک بیشتر مناطق عمومی در سطح اصلی قرار دارند. در اینجا ، یک دیوار لهجه shou-sugi-ban یک تضاد زیبا با سقف ایجاد می کند و فضای داخلی و خارجی را به هم متصل می کند. قطعاتی که این زن و شوهر جمع آوری شده در چین در این اتاق به نمایش گذاشته می شوند از جمله قفسه سینه در مقابل دیوار و مدفوع کوچک جلوی مبل. سه چراغ آویز کروی جلوی دیوار جلوه ای مجسمه ای ایجاد می کند. پرز می گوید: "ویم و سوزان هر دو چشم زیادی دارند - به آنها گفتم که آنها باید خانه بعدی من را برای من تزیین کنند."

اتاق نشیمن معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک پنجره های جنوبی نمای چشم انداز کوه ها را گرفته و خورشید را مهار می کند. قیمت برای یافتن انرژی در خانه راههای زیادی پیدا کرد. پنجره ها از شیشه های دوجداره با کارایی بالا ، پایین E و دوجداره هستند. غرق شدن بیش از حد به خورشید اجازه می دهد تا کف خورشید وارد شود و کفها را گرم کند ، که به عنوان یک توده حرارتی عمل می کنند و همچنین دارای گرمای تابشی به عنوان پشتیبان هستند. این طرح همچنین شامل دیوارهای استوانه ای گل میخ ، ضخامت 8 اینچ است. این نوع ساخت و ساز باعث شکستگی حرارتی در دیوارها می شود. همچنین عایق اضافی در اطراف سقف ، پایه و تخته سنگ وجود دارد. خانه دارای سیستم خنک کننده منفعل برای آن روزهای نادر گرم در پارک سیتی است. دو لوله خنک کننده 6 اینچی زمین 150 پا را به داخل زمین امتداد می دهند ، جایی که درجه حرارت معمولاً بین 50 تا 55 درجه است. هوای تازه از بیرون کشیده می شود ، هنگام عبور از طریق لوله ها ، خنک می شود ، سپس با کمک یک فن کوچک کوچک وارد خانه می شود. پرز می گوید: "این یک روش ساده ، موثر و ارزان برای خنک شدن است."

اتاق نشیمن معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک اتاق عالی کاملاً به آشپزخانه باز است. چراغهای نگهدارنده به ترسیم فضاها کمک می کند. وی گفت: "هنگام طراحی خانه ، بسیار مهم است که تصور کنید که وقتی می خواهید به خانه بروید چه کاری می خواهید انجام دهید - از خود بپرسید کجا پالتو و کفشهای خود را برداشته اید ، از کجا از آنجا حرکت خواهید کرد ، کارهای بعدی را انجام می دهید و ویم می گوید ، چگونه می خواهید حرکت کنید. "سپس فضایی را در خانه ایجاد کنید تا از آن بینایی حمایت کنید." او می دانست که بیشتر اوقات خانواده اش در آنجا مستقر می شوند ، شام می گذرانند و بیشتر اوقات خود را در اینجا می گذرانند. بر این اساس ، او می دانست که این فضاها مهمترین اتاق ها خواهند بود.

آشپزخانه معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک قیمت یک تکه چوب انبار را که صاحبان خانه دوست داشتند در صفحات کوارتز قرار دهید.

اتاق نشیمن معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک آشپزخانه براق است و درست در یک طرح بزرگ و باز قرار گرفته است. در سمت راست می توانید بالای پله را مشاهده کنید.

اتاق ناهارخوری معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک اتاق آشپزخانه که خارج از آشپزخانه است ، بسیار اتاق است "اجازه دهید خورشید بگذرد". درهای سمت راست منجر به عرشه عظیم بالای گاراژ می شود. در سمت چپ ، درها به حیاط خلوت باز می شوند. یک بوفه بزرگ که از چین برگردانده شده است ، مقداری رنگ روشن به اتاق می بخشد.

اتاق ناهارخوری معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک این زوج دستور تهیه بوفه از یک فروشنده در نزدیکی خانه خود در چین را دادند. آنها مایل به اضافه کردن رنگ به قطعه تمام سیاه بودند و آنها را مجبور می کردند تا با استفاده از رنگ های دیگر موجود در این قطعه ، اما فقط روی کشوها آن را سفارشی کند. ویم می گوید: "مرد به ما نگاه کرد که مانند ما آجیل بودیم." هنگامی که فروشنده نمونه نمونه را از کف سالن نمایشگاه بیرون آورد و عکس العمل سایر خریداران را دید ، متوجه شد که جیگرها خیلی دیوانه نیستند. ویم با خنده می گوید: "این محبوب ترین قطعه در نمایشگاه است - اکنون او زندگی خود را از اینها دور می کند."

اتاق پودر معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک قرار دادن فیلم های مربعی در جایی که آنها به آن نیاز داشتند از اولویت های اصلی بود. ویم گفت: "وقتی که من شروع به طراحی اتاق پودر 6 در 6 کردم ، چه می کنید؟ این فضای بیهوده ای است - آن را 3 بر 3 کنید! " "پس از زندگی در چین و هلند ، آنها می خواستند فضاهایی مانند این به حد ممکن کارآمد باشد و واقعاً کار کند." همه توالت های داخل خانه با دیوار جاسوسی شده اند و اینچ های گرانبها را نیز ذخیره می کنند. ویم می گوید: "تنها کاری که باید در اینجا انجام دهید استفاده از توالت ، شستن دست ها ، شاید در آینه نگاه کنید و بیرون بروید."

دفتر خانه معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک در دفتر ، پنجره های کوچکتر حریم خصوصی خانه را در کنار خانه ارائه می دهند. ویم تمام ساخته های خود را انجام داد ، در برخی از قطعات آماده از Ikea مخلوط کرد و لمس های سفارشی را اضافه کرد.

حمام معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک دفتر به حمام اصلی متصل می شود.

حمام معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک باز هم ، این زوج به دنبال یک فضای کارآمد بودند. قیمت یک راهی برای ترکیب یک وان ، غرفه دوش ، محوطه نیمه اختصاصی برای توالت و غرور در چیدمان پیدا کرده است بدون اینکه احساس آن را بیش از حد احساس ناراحتی کنید.

اتاق خواب معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک این زوج می خواستند در اتاق خواب ها نیز کارآمد باشند. ویم توضیح می دهد: "از آنجا كه ما اتاق خواب اصلی را كوچك كردیم ، توانستیم در مطب قرار بگیریم.

اتاق خانواده معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک تلویزیون و اتاق بازی بچه ها در طبقه پایین.

اتاق خواب معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک پرز توضیح می دهد: "برای صرفه جویی در فضا ، آنها می خواستند تخت های بچه ها به جای اینکه وسط اتاق را بکشند ، بر روی دیوار تراشیده شوند." "به این ترتیب اتاق می تواند مانند سایر سالن های بازی ، به عنوان سایر موارد همزمان عمل کند."

حمام معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک یک کابینت قرمز Ikea نوار رنگی را در حمام بچه ها اضافه می کند.

معاصر توسط Park City Design Build

ساخت شهر پارک پرز می گوید: "این افراد با استعدادی ترین صاحبان خانه بودند که من تاکنون با آنها کار کردم."


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 1687
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image