طراحی زیبا در آشپزخانه


طراحی زیبا در آشپزخانه
برای ایجاد یک سبک پرنعمت بازیگوش و جذاب در آشپزخانه به زمان خود برگردید
Date:1398/12/1

من یک نکته اصلی نرم برای سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل ، به خصوص در مورد آشپزخانه ها ... و اتاق های نشیمن ... و اتاق های غذاخوری ... و حمام ها هستم. اما بگذارید فعلاً روی آشپزخانه ها تمرکز کنیم ، باید؟ و در حالی که ما در آن هستیم ، کلمه "یکپارچهسازی با سیستمعامل" دقیقا به چه معنی است؟ "یکپارچهسازی با سیستمعامل" برای "گذشته نگر" کوتاه است ، که در واقع به معنای "نگاه به عقب" است. امروزه سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل شامل مواردی از دهه 1950 تا الگوهای روانگردان دهه 1960 ، کاربردهای جسورانه رنگ در دهه 1970 است (فکر می کنید نارنجی ، سبز آووکادو ، خردل و طلا - بعضی اوقات در یک آشپزخانه!). حتی سبک های دهه 1980 در دوره یکپارچهسازی با سیستمعامل درج شده است ، گرچه قسم می خورم دهه 80 به نظر نمی رسد خیلی وقت پیش! بنابراین بیایید قدمی به عقب برداریم و ببینیم چه چیزی این سبک را تا این حد قابل دسترسی و جذاب می کند - و اینکه چگونه می توانید یک لمس یکپارچهسازی با سیستمعامل یکپارچهسازی با سیستمعامل به آشپزخانه خود اضافه کنید.

آشپزخانه معاصر توسط Fusion D

طراحی جدید ، الهام قدیمی. شما می توانید بدون نیاز به شکار از طریق مؤسسات دست دوم بی شماری از زیبایی زیبایی یکپارچه سازی الهام بگیرید. قفسه های فلزی سیاه در اینجا با الهام از کار ماتیو ماتگوت ، یک طراح در دهه 1950 که با ورق های فلزی سوراخ دار کار می کرد. با اضافه کردن چند بیت و قطعه الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل به قفسه های مشابه ، یک ظاهر یکپارچهسازی با سیستمعامل چشم نواز خواهید داشت که کاملاً در یک محیط مدرن کار می کند.

My Houzz: Blue Mountains Cottage یک لذت جمع است

اگر شکسته نشود ... این آشپزخانه اصلی دهه 1950 تا حد زیادی در زمان اوج خود باقی مانده است ، و می بینید که چرا! اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که دارای ویژگی های اصلی آشپزخانه است که دارای ویژگی های یکپارچهسازی با سیستمعامل است ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که چند لمس شخصی را در اینجا و آنجا اضافه کنید تا آن را به خود اختصاص دهید. صاحب این آشپزخانه دلپذیر یک میز ناهار خوری پرنعمت ، قوطی یکپارچهسازی با سیستمعامل و سایر عناصر تزئینی اضافه کرد - همگی مطابق با دوره ای که در آن آشپزخانه ساخته شده است.

آشپزخانه الكتریكی توسط Luci.D Interiors

رنگ های مختلف وسایل رنگارنگ و یکپارچهسازی با سیستمعامل یکپارچهسازی با سیستمعامل می توانند فوراً زندگی را به یک آشپزخانه بیفزایند. توستر و کتری توخالی زرد آفتابی در اینجا لهجه کاملی برای کمدهای پارچه ای ، میز و تخته پشتی است. با هم جفت می شویم ، اشک و رنگ زرد یک اصلاح یکپارچهسازی با سیستمعامل رنگ را ارائه می دهد ، که کاملاً مناسب برای این تریلر دهه 1970 است. کتری قابلمه ، توستر kMix ، هر دو به رنگ Sun Sun Kissed: Kenwood چگونه می توان لوازم آشپزخانه را در آشپزخانه خود کار کرد

آشپزخانه الکترونیکی توسط کیت هانسن عکاسی

ترکیب و مطابقت. مخلوط کردن مبلمان می تواند ظاهری رنگارنگ و التقاطی ایجاد کند. میز پاسیو چدنی پرنعمت و صندلی های ناهار خوری پرنسسون رنگارنگ ، این صبحانه را با استقبال و جذابیت مواجه کرده است. تصاویر یکپارچهسازی با سیستمعامل و پرنعمت مانند پوستر فیلم ، تصاویر مجله و تصاویر از ستاره های هالیوود می توانند یک لمس دلتنگی را برای یک آشپزخانه اضافه کنند. یخچال و فریزر خود را با انتخاب موارد دلخواه خود برای انبوهی از رنگ و علاقه ، گل کنید. بازارهای دست دوم مکان مناسبی برای تهیه مجلات و چاپ های پرنعمت هستند. من عاشق تصویر گریس کلی و جلد مجله Harper's Bazaar است که در اینجا نشان داده شده است! صندلی ناهار خوری: پرهای اصلی

Shabby-Style Style توسط کیت هانسن عکاسی

دکور تزئینی. شیرینی های شیرینی و کیک پرنعمت یک روش عالی برای اضافه کردن مقداری رنگ یکپارچهسازی با سیستمعامل به آشپزخانه شما هستند - و می توانید از آنها برای ذخیره اضافی استفاده کنید. قلع های تزئینی مکانی شگفت انگیز است که در آن می توانید وسایل آشپزخانه متفرقه مانند درب بطری ، مجموعه های یدکی از کلیدها ، نوارهای لاستیکی ، قلم ها و سایر بیت ها و قطعات تصادفی را که در آن در قفسه های آشپزخانه جمع می شود مخفی کنید. اگر در پیدا کردن برخی قلعهای پرنعمت به دلخواه خود مشکلی دارید ، طرح های جدید و زیبایی را در بازار مشاهده کنید که دارای لبه های یکپارچهسازی با سیستمعامل ، مانند قوطی های کیک گرد توسط ارلا کیلی هستند.

Midcentury Kitchen Shabby Chic-inspirerad Kök

اگر خود را صاحب تعداد روزافزون قلعهای تزئینی یا کلکسیونرهای مختلف دیگر می دانید (وسواس بسیار آسان است!) ، آنها را با قفسه بندی باز نشان دهید. قلعهای با اندازه متناسب برای تهیه فرآورده های پخته شده در خانه یا ذخیره چیزهایی مانند دانه ، آجیل یا کیسه های چای مفید است. این راه حل ذخیره سازی می تواند برای هر نوع کالای پرنعمت به دست بیاید: قوطی ، شیشه های تزئینی ، قوری ، لیوان ... اگر به نظر زیبا می آید ، چرا آن را نشان نمی دهید؟ مجموعه های برتر: هنر جمع آوری

آشپزخانه معاصر توسط معماران ملوکو و مور

سه سی. این آشپزخانه به سه دلیل پر رنگ و باریک یکپارچهسازی با سیستمعامل در دهه 1960 است: رنگ ، کنتراست و منحنی. نور پرتقال برجسته پرتقال در بالای جزیره ، درخششی جذاب را ایجاد می کند و کاشی های سبز رنگی را نشان می دهد. رنگ های گرم چوب و رنگ های خنثی کابینت ها رنگ های متضاد نارنجی و سبز را نشان می دهد. اگر به دنبال ظرافت و زیبایی آشپزخانه هستید ، از رنگهای خنثی و طبیعی استفاده کنید تا رنگ های روشن را کم رنگ تر کنید تا در فضایی مسلط نشوند. منحنی های فراوان نیز به طور قطع بخشی از زیبایی شناسی سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل هستند. این جزیره منحنی terrazzo منحصر به فرد علاوه بر این خیره کننده است و واقعا یکپارچهسازی با سیستمعامل را به یک درجه یک تبدیل می کند.

سبک شیک و شیک توسط شیرین ویلیام

فورمیکا! هیچ چیز نمی گوید دهه 1950 مانند یک میز و صندلی های فرمیا - به خصوص در سایه صورتی صورتی ، همانطور که در اینجا مشاهده می شود. میزهای رومیزی و صندلی های تزئینی مانند این در گذشته بسیار محبوب بودند. اصل را می توان در فروشگاه های مبلمان دست دوم و فروشگاه گاه به گاه رونق یافت.

التقاط توسط شیرین ویلیام

لمس های شخصی هنگام اضافه کردن لمسهای یکپارچهسازی با سیستم ، خلاق باشید. مقداری آثار هنری و شکوفا های تزئینی را به قسمت آشپزخانه اضافه کنید. به هر حال این قلب خانه است ، بنابراین باید از چیزهایی که شما دوست دارید پر شود. یکی از نکات جالب در مورد سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل این است که می توانید تکه ها و قطعات را از همه جا بکشید - یا آنچه را که از قبل در اختیارتان قرار دارد مجدداً بپیچید. قوطی های قلع گوجه فرنگی انباشته شده که در اینجا دیده می شود به عنوان یک ویترین سبک وارول رنگارنگ و مؤثر هستند.

التقاط توسط شیرین ویلیام

اضافه کردن مقدار کمی از دکوراسیون نیز لازم نیست گران باشد. فروش گاراژ محلی ، مغازه های پرشور و بازاریابی گنج ها برای خرید خانه. پس از همه ، زباله های یک شخص گنجینه دیگری است!

آشپزخانه الکلی توسط Beach Vintage

کیت آشپزخانه افزودنی های نرم و دست ساز مانند پرده دامن که در اینجا مشاهده می شود باعث می شود احساس کنید که در خانه مادربزرگ هستید. کمی پارچه زیبا یک روش عالی برای پنهان کردن عناصری است که نمی خواهید به آنها توجه کنید ، مانند سطل آشغال یا زیر آب لوله کشی. اگر مجموعه ای از صفحات و فنجان های زیبا چین دارید ، آنها را با قفسه باز باز کنید. داشتن تعدادی از الگوهای و رنگ های مختلف چشم را به خود جلب می کند و باعث می شود یک نمایشگر جذاب دیواری ایجاد شود.

آشپزخانه شیک و شیک توسط هالی ماردر

قدیمی را با جدید فیوز کنید. برخی از لوازم جدی با ظاهری زیبا در بازار وجود دارد که سبک دیروز را با فناوری کارآمد انرژی امروزی ترکیب می کند. یخچال های سمگ محکم ایتالیایی طراحی شده ، مانند نمونه موجود در اینجا ، در هیچ آشپزخانه میانی جایی نخواهند داشت و در رنگهای مختلفی قرار می گیرند. طیف وسیعی از میکسرهای ایستاده و شیرهای دستی نیز وجود دارد که عملکرد آنها مانند گذشته ساخته شده است ، اما به نظر می رسد که متعلق به دهه 50 با رنگ هایی مانند کرم ، پسته ، پارچه و ... است.

آشپزخانه مزرعه توسط جنی لی

ویژگی های موجود را تازه کنید. کمدهای موجود را با لیز رنگ اصلاح کنید. هیچ دلیلی برای خرید کمد و کابینت جدید در هنگام تنظیم چنین زیبا ندارید! قفل و لولا در این کشوها و کمد ها ممکن است به نظر برسد که اصل هستند اما در واقع بازتولید هستند. یک کت رنگ و سخت افزار تولید مثل خوب می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند.

آشپزخانه Midcentury توسط Sarah Phipps Design

طراحی سارا فیلیپس صحبت از رنگ ، سایه های پاستلی در آشپزخانه به طور خودکار باعث می شود که زمان هایی را که از دست داده اید ، به خصوص در مورد کابینت و وسایل و تجهیزات فکر کنید. نعناع سبز ، زرد ملایم ، صورتی صورتی و آبی آبی می تواند به یک آشپزخانه مدرن یک لبه یکپارچهسازی با سیستمعامل مجزا بدهد.

آشپزخانه التقاطی آشپزخانه التقاطی

لمس های یکپارچهسازی با سیستمعامل می توانند واقعاً با طراحی مدرن خوب کار کنند. از آنجا که آشپزخانه ها از نظر طبیعت بسیار مفید هستند ، اضافه کردن رنگ های مختلف ، بافت ها و نقاط کانونی می تواند تاثیری چشمگیر داشته باشد. صفحه ایستاده ساده در اینجا توسط کاشی کاری سبز و کاشیهای پشتی سبز تند و تیز نرم شده است. به ما بگویید: چگونه می توانید در خانه به یکپارچهسازی با سیستمعامل بروید؟


Rss Services Print  -(4 Body)  Visitor Count: 1531
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image