طراحی زیبا برای دکوراسیو و مبلمان منزل


طراحی زیبا برای دکوراسیو و مبلمان منزل
میزهای خسته کننده یا ناکافی آن را برای بهره وری در خانه نمی کاهند. طرح های این میز و بینش متخصص را تحت عنوان "برای انجام" ثبت کنید
Date:1398/12/1

"سودمند" ممکن است اولین کلمه ای باشد که وقتی به میز فکر می کنید به ذهن خطور می کند. و در حالی که آنها نیاز به یک هدف عملی دارند ، هیچ دلیلی وجود ندارد که میزها نیز براق ، زیبا و حتی زیبا به رنگ صورتی نباشند. این ایده ها می توانند به شما کمک کنند در هر دو جهان بهترین نتیجه را کسب کنید.

دفتر خانه معاصر توسط طراحی داخلی گیتس

برو براق و در عین حال عملی. آماندا گیتس از AB Home Interiors می گوید: "من این میز کار را برای من و نیازهای خاص خود ساخته بودم." "میزهای سنتی معمولاً از مواد کم درجه ساخته شده اند و در طراحی تمایل به کثیف بودن دارند. من می خواستم چیزی براق ، آسان تمیز و آسان بر روی چشم باشد." وی می افزاید: طراحی دفتر باید نوع کار و کارهایی باشد که انجام می دهید. او می گوید: "من با نقشه های زیادی روبرو هستم و به یک میز که نیاز به چندین کار باشد ، مانند خواندن نقشه ها ، کار با کاغذ ، نمونه ها ، تراشه های رنگی ، نمونه های پارچه ای و غیره نیاز دارم اما هنوز فضای کافی برای کامپیوتر و کیبورد وجود دارد." گیتس یادآور می شود ، این میز از جنس استیل ، چوب و لمینت با کیفیت بالا یکی از پرسیده ترین عناصر طراحی در دفتر وی است.

دفتر خانه روستایی توسط نقوش هنری برای زندگی ، Tineke Triggs

در طبیعت بیاورید. Tineke Triggs of Artistic Designs for Living می گوید: "این میز از سخت افزار Restaur است و شاخه ها از درختی هستند که باید در حیاط خلوت خرد شود تا بتوانید یک عرشه را در خود جای دهید." "ما هرگز دوست نداریم درختان را قطع کنیم ، بنابراین فکر می کردیم که بخشی از آن را در مطب نگه دارید یادآوری خوبی برای حلقه زندگی ، طبیعت و چیزهایی است که ارزش زندگی را دارند."

دفتر خانه مدرن توسط معمار راجر هیرش

بازی مخفی کردن و جستجو کردن. معمار راجر هیرش می گوید: "این میز توسط دفتر ما طراحی شده است تا به طور خاص نیاز مشتری و نیازهای آن را متناسب کند." وی گفت: "این محل خانه برای اتاق نشیمن باز است ، بنابراین ما می خواستیم کاری کنیم که بتواند گاهی اوقات عملکردی و آشفتگی داشته باشد ، اما می تواند به راحتی تمیز شود و به نظر برسد تمیز و حداقل." او می گوید ، "طراحی سفارشی ما برای یک تخته چوب ساج" شناور "، با یک میز فلش بالا و کشو های باریک ، نیاز به عملکرد را با اجازه دادن به یک میز میز بسیار کارآمد با یک لپ تاپ و تخته پین ​​حل کرده است ، اما مشتری ما را نیز قادر می سازد. به سادگی در منزل خود وقت خود را ببندید و از زیبایی و تمیز بودن آن به عنوان بخشی از اتاق نشیمن استفاده کنید.

کودکان معاصر توسط Shirley Meisels

آن را به زیبایی به رنگ صورتی رنگ کنید. شرلی میزلز از MHouse می گوید: "این میز ابتدا برای اتاق نشیمن در نظر گرفته شده بود ، تا اینکه صاحبان خانه یک پیانو بزرگ کودک خریداری کردند." "به یک خانه جدید احتیاج داشت و کاملاً در اتاق خواب دخترشان جا می گرفت." وی می افزاید: "از آنجا که این برای اتاق نشیمن بسیار پیچیده بود ، یک طرح باربارا باری است. برای اینکه آن را با بقیه اتاق خواب مخلوط کرده و احساس مناسب تر سن کند ، من آن را به صورتی آدامس حباب پاشیدم."

دفتر خانه های سنتی توسط معماران Neiman Taber

یک مرکز اطلاعات ایجاد کنید. دیوید نیمان ، معمار ، می گوید: "این دفتر کوچک چیزی است که ما به آن مرکز اطلاعات در خانه می گوییم." "از آنجا که رایانه ها به یک بخش اساسی در زندگی ما تبدیل شده اند ، درج قرار دادن یک مرکز اطلاعات در طبقه اصلی خانه استاندارد شده است." وی می افزاید: "مرکز اطلاعات مکانی است که رایانه ها را در آن قرار می دهید ، یک ایستگاه پلاگین را برای تلفن های خود تنظیم می کنید ، چاپگر خود را در پایه قرار می دهید. این جایی است که بچه های شما کارهای خانه خود را انجام می دهند ، جایی که والدین صورتحساب خود را انجام می دهند ، جایی که می خواهید به جستجوی دستور العمل یا پاسخ دادن به سؤالی که در مورد شام می رسد بپردازید. و اتاق دارای درهای کشویی است تا بتوانید در صورت نیاز به حفظ حریم خصوصی آن را ببندید ، یا نمی خواهید مهمانان شما به پشته نگاه کنند. نامه الکترونیکی روی دسک تاپ. "

مطالعه گذرگاه منتقل در خانه

برای نیازهای خانواده خود طراحی کنید. الکسیس لین از استودیوی طراحی لاین می گوید: "دارندگان این خانه سه فرزند دارند که از 7 تا 12 سالگی در محدوده سنی قرار دارند و آنها فضایی را می خواستند که به بچه ها اجازه دهد یک محیط آرام به مطالعه و انجام تکالیف خود بپردازند." او می گوید: "با قرار دادن این دو میز به عقب ، من توانستم منطقه ای به اندازه کافی بزرگ ایجاد کنم تا همه آنها بتوانند در کنار هم بنشینند و به یکدیگر کمک کنند." "چوب سفیدی میزها به خوبی با فرش و خاکستری نرم اتاق گره خورده است و به ایجاد یک نور ساحلی و ساحلی که یادآوری صاحبان هاوایی کمک می کند ، کمک می کند."

اتاق خواب Midcentury توسط جان لوم معماری ، شرکت آیا

مدرن را با سنتی مخلوط کنید. جان لوم ، معمار می گوید: "با همکاری با مشتری خود ، ما این میز را به دلیل شکل غیر معمول و طراحی ارگانیک آن انتخاب کردیم." "در ابتدا ، جدول مثلثی برای دفاتر اجرایی اسپریت طراحی شده بود و بخشی از یک مجموعه میز همایش مطابقت بود." وی می افزاید: "شکل ارگانیک با ویژگیهای رسمی رسمی اداریان پنجره خلیج کاملاً متناقض است و به مالک این امکان را می دهد تا از یک منظره به صورت مورب بنشیند و از دیدن آن لذت ببرد.

اتاق خواب معاصر توسط جودی روزن دیزاین

آن را ساده نگه دارید. "جودی روزن" از جودی روزن دیزاین می گوید: "این میز پس از بررسی زیاد در مورد اینکه آیا باید با یک مدل داخلی L یا یک مدل شناور انجام شود انتخاب شده است." "نتیجه نهایی این است که تمام پرونده ها و پرونده های مربوط به دفتر ، از جمله چاپگر ، در پشت درهای گنجه قرار دارند و میز صرفاً یک لمس برای رایانه و کاغذ سبک مشتری است." وی می افزاید: پایه لاکی بالا و سفید شیشه ای میز "واحد A / V را در طرف مقابل اتاق" ارجاع می دهد. "این کارآیی مشتریان را بدون نیاز به سنگین کردن اتاق مورد نیاز فراهم می کند."

دفتر خانه معاصر توسط گروه طراحی مایکل فولن

چوبها را مخلوط کنید. مایکل فولن از گروه طراحی مایکل فولن می گوید: "ما دو نوع چوب مختلف را برای این میز و فضای اداری در نظر گرفتیم تا علاقه و ماندن در بودجه را اضافه کنیم." "چوب گورخر عجیب و غریب برای مقابله در مقادیر محدود استفاده شد ، در حالی که بقیه کابینت ها در آلاچیق ساخته شده و رنگ متضاد و متضاد رنگ آمیزی شده است."

سنتی توسط لورا بندیک داخلی

آن را قانونی کنید. لورا بندیک از DesignStudioB می گوید: "این میز در خانه ای که من حدود 10 سال پیش طراحی کردم نشان داده شده است." او به عنوان یک دفتر خانه وکالت در سولاریوم در یک اتاق نشیمن رسمی بود. او می گوید: "من می خواستم یک میز شریک زندگی ایجاد کنم که در آن چندین نفر بتوانند به طور همزمان روی یک پروژه کار کنند ، در حالی که هنوز هم آن را به اندازه کافی رسمی برای جلسات مشتری نگه می داشتند. "قسمت جلوی میز برای ذخیره كتابهای حقوقی استفاده می شود و از جنس گرانیت كاملاً مطلق مشكی برای تكمیل ظاهر ساخته شده است."

دفتر خانه انتقالی توسط Feldman Architecture، Inc.

حلق آویز. جاناتان فلدمن از معماری فلدمن می گوید: "ما می خواستیم میز و قفسه را از دیوارها آویزان کنیم تا اتاق احساس نور و هوا کند و در عین حال یک سطح کار سخاوتمندانه و قفسه بندی را فراهم کنیم." وی گفت: "این یک گاراژ تبدیل شده است و ما درب جلو را ترک کرده ایم و یک دیوار جدید را با یک پانل پلی کربنات شفاف در مقابل پنجره گاراژ موجود قرار داده ایم تا نور را ببخشد."


Rss Services Print  -(6 Body)  Visitor Count: 2561
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image