دلایل زیبایی مبلمان و دکوراسیون طیف خاکستری


دلایل زیبایی مبلمان و دکوراسیون طیف خاکستری
ببینید که چگونه یک مبل در این سایه خنثی می تواند هر چیزی را که با آن مخلوط کرده اید ، از نرم تا تیز و همه چیز بین آن ، استفاده کند
Date:1398/12/6

برخی از تصمیمات طراحی فقط دشوار است. انتخاب یک رنگ سفید ساده برای سقف شما ممکن است روزها به خیره شدن به تراشه های رنگی بپردازد تا اینکه شروع به دیدن لکه ها کنید. چیدن مبل تفاوتی ندارد. گزینه های پارچه ، اندازه ، مواد ، شکل و موارد دیگر برای چرخاندن سر شما کافی است. اما یک راه وجود دارد که می توانید این روند را کمی ساده تر کنید: هر کاری دیگر انجام دهید ، با رنگ خاکستری بروید. در اینجا 10 دلیل برتر من در مورد اینکه چرا خاکستری ایمن ترین شرط بندی است که می توانید بسازید آورده شده است.

اتاق نشیمن انتقالی توسط Alex Findlater Ltd

1. بی طرف ترین بی طرف است. از آنجا که خاکستری ترکیبی از سیاه و سفید است ، با رنگ خاص کمی و یا هیچ ، آن را خنثی ترین رنگ ممکن است ، به این معنی که می تواند کاملا هر طرح رنگی را لنگراند. توجه کنید که چگونه این اتاق حضور پررنگ از رنگ آبی را می خواند ، حتی اگر تنها چند لوازم جانبی واقعی هر رنگ را نشان دهند. خاکستری باعث می شود رنگ ها به صورت پاپ (مانند سیاه روشن) در عین احساس تازه و تمیز (مانند سفید روشن) ایجاد شوند ، بنابراین می توانید بی وقفه با لهجه های بالش بازی کنید و هرگز برخورد نکنید. روندها می آیند و می روند ، اما همیشه خاکستری کاملاً درست به یک پالت جدید می خورد.

اتاق نشیمن معاصر یک خانه ییلاقی کالیفرنیا

2. برای رنگهای خنک ضروری است. بلوزهای کم رنگ ، سبزیهای اسیدی ، بنفشهای سبز و هر چیز دیگری که بین آن وجود دارد ... رنگهای خنک کاملاً خلوص رنگ خاکستری را نشان می دهند ، در حالی که ممکن است با رنگهای گرم مانند بژ ، شن و ماسه یا تاپ برخورد کنند ، یا در برابر سیاهی خیلی شدید باشند. برای کسانی که یک پالت معاصر خنک را دوست دارند (و از نگه داشتن سفید تمیز می ترسند) ، یک مبل خاکستری ضروری است.

اتاق نشیمن معاصر توسط Crate & Barrel

3. با رنگهای گرم کار می کند. شایان ذکر است که گرچه ممکن است خاکستری را "سرد" بدانیم ، اما یک خاکستری واقعی نیز گرم نیست اما سرد نیز نیست ، بنابراین مناسب برای رنگ های گرم ، مانند قرمز ، نارنجی ، زرد و صورتی است. برای کسانی که به سمت رنگهای آفتابی مانند پروانه به شعله گرایش می یابند ، خاکستری با رنگ قهوه ای گرمی لطیف تر به همراه خواهد داشت و در عین حال همچنان به جای وحشی ، تأثیر کلی را کنترل می کند.

اتاق نشیمن انتقالی توسط عکاسی Brett Bulthuis

4- رنگ ها را به هم پیوند می دهد. علاوه بر این که به خوبی با هر رنگ فردی در طیف کار می کند ، خاکستری دارای قدرت اتصال رنگ های متنوع برای ایجاد یک پالت منسجم است. در اینجا ، اعماق غنی آن تضاد بین بالش های گاه به گاه پرتاب شده را نشان می دهد (از جمله گل های نارنجی ، لهجه های آبی و سبز بودن برگ). خاکستری جامد همچنین یک انتخاب عالی برای جفت شدن با یک فرش با طرح جسورانه است ، برای کسانی که به مهارت های اختلاط الگوی خود اطمینان ندارند ، دستیابی به تعادل بدون شکست دارند.

اتاق نشیمن صنعتی توسط MIKEL LARRINAGA Arquitectura Interior & Decoración

5- لباس فرم های ساده ای دارد. خاکستری دارای کیفیت ذاتی و کاملاً پیچیده ای است (خصوصاً در سایه های تیره و خلق و خوی) ، بنابراین حتی ساده ترین شکل مبل با لباس پارچه ای خاکستری کاملاً بلند به نظر می رسد. نکته: هنگام خرید در فروشگاه های بزرگ جعبه ای که مبل های قابل تعویض مبل را به فروش می رسانند ، یک نسخه سرگرم کننده و رنگارنگ را برای ظاهری تابستانی و تیره ترین خاکستری موجود برای نگه داشتن زمستان های خود در نظر بگیرید (یا برای زمانی که حرکت می کنید و نیاز به سازگاری با فضای جدید)

اتاق نشیمن الکلی با طراحی مسیر: اشلی وین

6. می تواند نرم باشد. مانند بژ و سفید ، خاکستری را می توان به راحتی با سبکی نرم و شیک و با الهام از کلبه با لوازم جانبی مانند بالش های کتان یا دوقلو ، پتوهای گره دار پارچه ای ، چوب های کم رنگ و رنگ های محو شده پوشید. علیرغم اینکه رنگ ذاتی گرم نیست ، خاکستری از حساسیت گرم برخوردار است. به آن فکر کنید مانند توفو ، که طعم هر چیزی را که با آن مخلوط می کنید ، طعم می بخشد.

اتاق نشیمن معاصر توسط گروه طراحی داخلی تورنتو

7. می تواند تیز باشد. برای کسانی که ظاهری براق تر و متناسب تر نشان می دهند ، خاکستری کاملاً مناسب برای الگوهای گرافیکی یا لوازم جانبی گلمی است ، به همین اندازه با رنگ های نقره ای ، طلای مجلل یا خطوط سیاه و سفید ترد (به طور کلی کفپوش های چوبی براق) کار نمی کند. در نهایت ، این انتخاب لوازم جانبی است که خلق و خو را تعریف می کند ، خواه معاصر ، سنتی ، التقاطی یا چیز دیگری.

اتاق نشیمن معاصر توسط 4Bi

8- می تواند لوکس باشد. از آنجا که رنگ خاکستری نور و تاریک را متعادل می کند ، برای آشکار کردن بافت های قابل لمس مانند مخمل مخمل خواب دار ، پشم نرم و پشم بی موقع موثر است. هنگامی که به دنبال یک مبل با کیفیت هستید ، انتخاب رنگی که بتواند در عین نشان دادن سرمایه گذاری خود از پتانسیل نهایی آن ، ساده باشد ، هوشمند است. برای ظاهری به روز ، یک مبل فعلی خود داشته باشید تا مبل فعلی خود را باز کنید

اتاق خانواده معاصر توسط امانوئل هاردوئین

9. این می تواند یک ویژگی باشد. در یک پالت خنثی و خنثی ، یک مبل خاکستری برای تعادل بین سفیده های هوایی یا کرم ها ، وزن را اضافه می کند و بر اقدامات ظریف در نوترول های اطراف تأکید می کند. تضاد بین نور و تاریک ، خنک و گرم و بافت های مختلف آن چیزی است که به این اتاق تنوع و دید بصری می بخشد و بنابراین مبل خاکستری قوی این طرح را به شکلی کلیدی لنگراند. یک کاناپه خاکستری مخصوصاً (برخلاف مبلمان دیگر) فضای زیادی را برای شما فراهم می کند ، زیرا می توانید ظاهر خود را با روتختی و بالش های پرتاب شده روشن کنید تا جلوه آن درست باشد.

اتاق نشیمن التقاطی توسط پاتریک برایان جونز PLLC

10. یا می تواند یک backseat بگیرد. یک مبل خاکستری همچنین در فضاهایی که نمایشی زیادی نشان می دهد (چه به شکل لهجه های وحشی و چه مجموعه های شلوغ) به خوبی کار می کند. یک کاناپه خاکستری تمرکز خود را از آنچه می خواهید به نمایش بگذارید ، نمی کند ، بنابراین مجموعه هنری ارزشمند شما ، عکس های گرامی یا فرش خیره کننده می توانند ستاره نمایش باشند.

اتاق خانواده معاصر توسط جولیان پپی عکاس

11. می تواند با شما رشد کند. یک مبل خاکستری در حال حاضر فقط انتخاب ساده ای برای ظاهر شما نیست؛ این یک سرمایه گذاری هوشمندانه در آینده شماست. در صورت مراقبت از آن ، یک نیمکت خاکستری با کیفیت می تواند بزرگترین قطعه در اولین آپارتمان شما باشد.


Rss Services Print  -(3 Body)  Visitor Count: 2794
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image