بدون دانستن، شما به طراحی مبل چرمی کمک کردید


بدون دانستن، شما به طراحی مبل چرمی کمک کردید
این شرکت از بازخورد خریدار برای ساخت مجدد یکی از پرفروش های خود استفاده کرد.
Date:1398/9/3

مبل مورد علاقه مشتری Burrow فقط یک ظاهر جدید و براق شما نیاز به دیدن دارد. این برند امروز مجموعه جدید Nomad را منتشر کرد که شامل کوسن های راحت تر ، سخت افزار تقویت شده و طراحی جدیدی است که مونتاژ و جداسازی آن راحت تر است. و به طرز شگفت آور نیز مقرون به صرفه است.
کل مجموعه — که شامل صندلی صندلی ، عشق ، مبل راحتی ، مبل کینگ ، یک مبل مقطعی با یک صندلی است که به صورتهای مختلف قابل تنظیم است و یک عثمانی نیز در طی دو سال گذشته بر اساس بازخورد مشتری ایجاد شده است. جمع شده ام در نتیجه ، تمام این قطعات با روکش پارچه ای (با اضافه کردن رنگهای جدید دریایی و عاج) یا چرم ایتالیایی با دانه بالا در دو رنگ: شاه بلوط و تخته سنگ موجود است. قاب نوماد نیز باریک تر است و دارای کانتورهای نرمتر است و از بین سبک های بازوی بالا و پایین نیز می توانید انتخاب کنید و هم اکنون می توانید هر قطعه را با پاهای چوبی در یک رنگ سیاه سفارش دهید. اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد! این صفحه همچنین دارای صفحات پا قوی تر و دارنده سیم کابل USB بهبود یافته است.
 
"مردم خیلی وقت خود را صرف مبلمان اتاق نشیمن می کنند - نه فقط در نشستن یا استراحت بلکه کار کردن ، خوردن غذا ، چرت زدن و استراحت با عزیزان - بنابراین می دانیم ساخت مبلمان راحت و بادوام برای همه غیر منتظره ها بسیار مهم است" لحظه های روزمره در خانه ، "استفان کوهل ، مدیر عامل و بنیانگذار Burrow ، در بیانیه مطبوعاتی گفت. "ما بینش مشتری را در بیش از 20 تکرار مختلف گنجانیده ایم ، با طراحی خلاقانه ای افتخار می کنیم.


Rss Services Print  -(6 Body)  Visitor Count: 804
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image