مبلمان خاص (اسپیشیال) - بخش اول
در این مقاله نمونه هایی از مبلمان خاص به نظر شما ببیندگان می رسد

مراحل ساخت یک مبل به صورت عملی
در این مقاله سعی داریم که یک مبلمان رو به صورت عملی آموزش بدیم تا بتونید اون رو به راحتی بسازید

دوازده چیدمان منزل با رنگ صورتی بسیار زیبا
با تزئینات تازه ، شاد و آسان برای تزئین ، بهترین رنگهای رنگ صورتی را گرد هم آوردیم تا در نظر داشته باشید که آیا در حال شروع یک پروژه بازسازی هستید (یا فقط به دنبال برخی از الهام گرفتن از میز هستید).

ده راه برای تزئین یک اتاق سفید
دیوارهای سفید همیشه تمیز و کلاسیک به نظر می رسند ، اما بدون یک ظاهر طراحی مناسب ، می تواند سریع و خسته کننده باشد. این که آیا زیبایی شناسی طراحی شما ساحلی ، بووه یا مینیمالیستی است ، ما ایده هایی داریم (از محصولات گرفته تا الهام گرفتن) برای اینکه چگونه می توانید یک فضای تمام رنگ سفید درست کنید ، دارای فاکتورهای جدی و واضحی است.

ده مدل میز غذاخوری مدرن که غذا را لذت بخش تر می کنند
یک ناهار خوری رسمی می تواند برای استفاده روزمره بیش از حد احساس فانتزی کند ، در حالی که قرار است یک صبحانه صبحانه راحت ، قابل دسترس و مناسب برای مکالمات و وعده های غذایی صمیمی باشد.

ده مدل مبل کوچک و زیبا برای منازل کوچک
اگر تا به حال خواب دیده اید که بخواهید یک مبل تکه تکه بخورد بعد از یک روز طولانی خوابیده ، دست خود را بالا بکشید ، اما هرگز نتوانستید مکانی را پیدا کنید که در فضای شما کار کند.

این تختخواب رباتیک به یک مبل و میز تبدیل می شود
این یک مکان بازی برای فضاهای کوچک زندگی است.

این یک مبل است ، نه یک نیمکت
بیایید یک بار برای همیشه حل کنیم. در طول تاریخ ، بشر با بحث و گفتگوهای متنوعی روبرو شده است که به خطر می افتد پارچه جامعه را پاره کند. آیا بیگانگان واقعاً وجود دارند؟ آن لباس چه رنگی بود؟ آیا چیزی که در اتاق نشیمن خود می نشینید مبل یا نیمکت است؟

بدون دانستن، شما به طراحی مبل چرمی کمک کردید
این شرکت از بازخورد خریدار برای ساخت مجدد یکی از پرفروش های خود استفاده کرد.

سبک مبل و چیدمان مبلمان شما می تواند چه بگوید؟
سبک مبل شما می تواند در مورد شخصیت شما چیزهای بگوید و آنچه فکر می کنید کشف کند - چه کسی می دانست مبل ها و مبلمان ها می تواند شخصیت پنهان شما را بگویند؟

این مبل های تخت خواب شو را در هر فضای کوچک قرار دهید
نمونه هایی از مبل هایی که تخت خواب می شوند

نکاتی که باید درباره خرید مبلمان چرمی بدانید
آیا تا به حال به دو مبل چرمی نگاه کرده اید و فکر کرده اید که چرا آنها چنین قیمت های مختلفی دارند ، حتی اگر اندازه و شکل یکسانی داشته باشند؟ علاوه بر ساخت و ساز ، خیلی خوب می تواند چرم باشد! به دام این باور نرسید که "چرم واقعی" به معنای کالای با کیفیت است. انواع مختلفی وجود دارد ، و همه آنها برابر نیستند. در اینجا آنچه شما باید بدانید

این 5 مورد را قبل از خرید مبلمان و دکوراسیون منزل در نظر بگیرید
خرید مبل یکی از مهمترین سرمایه گذاری هایی است که احتمالاً برای خانه خود در نظر گرفته اید. در اتاق نشیمن این اثاثیه ای است که در آن استراحت می کنیم ، می خوانیم ، می خوریم و می نوشیم ، خانواده و دوستان خود را سرگرم می کنیم ، تلویزیون می بینیم و حتی می خوابیم ، بنابراین منطقی است که ما وقت خود را برای سرمایه گذاری در اثاثیه که سالها ادامه خواهد داشت صرف کنیم. برای آمدن ، درست است؟ از اندازه گیری گرفته تا انتخاب یک قاب مناسب ، این 5 مورد است که باید قبل از خرید مبل جدیدی در نظر بگیرید.

هشت راه برای ایجاد نور طبیعی بیشتر در خانه شما
گفته می شود نور طبیعی شماره شماره ای است که افراد هنگام خرید خانه خانوادگی به دنبال آن هستند.

طرح های پر طرفدار کاغذ دیواری برای سال 2020
طرح های گیاه شناسی ، پیچ و تاب فلزی در الگوهای هندسی و استفاده از کاغذ دیواری در حمام از بزرگترین روندهای کاغذ دیواری برای سال 2020 است.

نحوه چیدمان اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی
راز برنامه ریزی کامل چیدمان اتاق نشیمن چیست؟ به عنوان اصلی ترین فضای مشترک در خانه ، اتاق های نشیمن تنظیماتی برای بسیاری از زندگی خانوادگی است - معاشرت ، سرمازدگی ، خوش آمد گویی به مهمانان - بنابراین این که آیا اتاق کوچک ، طولانی و نازک ، تاریک یا پر از نور است ، پیروی از این قوانین کمک خواهد کرد اولین بار درست میشوی
Back   1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6   Next